Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szakey

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A rajongók már elkezdték feladni a MotoGP-be vetett hitüket, amikor jött a magas, vékony Marco. Teli volt élettel, szenvedéllyel és energiával. Jelezte, a versenyzés bizony még él, nemcsak műanyagcirkusz. Az utolsó rocksztár volt a világbajnokságban. Soha nem felejtem 2008.…..
szakey 2011.10.25 19:27:21
Ha valaki azt gondolja, hogy egyáltalán nem ismeri Isaac Mizrahi-t, az lehet, hogy téved. Ugyanis Isaac volt az aki a 2006-os Golden Globe díjátadáson élőben fogta meg Scarlett Johansson mellét, hogyellenőrizze, hogy valóban melltartó nélkül vette-e fel vörös estélyiét. Aki viszont…..
szakey 2010.07.22 19:25:26
@Zolee: Leginkább a homofóbb hajlamúak szoktak buzizni.
Férfiharisnya Szőrtelenítés 2009.10.30 15:14:00
Miutána az ember kicsit hagyja megnőni a lábán a szőrt, és végre eljut ismét a szőrtelen állapotba, utána mindig meglepődik, hogy jé, hát ez tök jó!Mennyivel kellemesebb a csupasz bőr, és mennyivel TÖBBET ÉRZÉKEL a bőr, ha nem borítja szőr!A folyamatnak egyébként…..
Angéla csodás ajándékot eszelt ki nekem: beváltotta a legalább egy éve tett ígéretét és lement hídba. Tornászlány volt egykor a szentünk, pár év kihagyás után is simán hozta a gyakorlatokat. A fotókat nézve ugyan nem volt teljesen elégedett: „görbén áll a lábam, nem…..
A japánok tojnak a fejünkre. Nem érdekli őket, hogy mi az aktuális custom divat Európában, fütyülnek arra, hogy mi a menő Amerikában. Épített motorjaik saját stílust képviselnek, évről évre betegebb vasakat mutatnak be – mi meg újra és újra megdöbbenünk. Jokohama neve…..
A chopperek piacán Európa másodlagos. Ezt bizonyítja, hogy a fél éve leleplezett Honda Fury-t kontinensünkön csak most mutatják be. Késett, ráadásul a neve is változott: VT1300CX néven keressük majd a boltokban. A kecses forma ugyanaz, a konzervatív Honda kitett magáért. Nincsenek…..
Jó hírt hoztunk azoknak, akik szomorúan csóválják a fejüket és mantraként morzsolják: „bezzeg a régi gépekben még volt anyag”. Ezek az idők visszatértek: a piac igénye alapján egyre többen foglalkoznak régi motorok blokkjainak vagy egészének az…..
Januárban kiszivárogtak a szabadalmi bejegyzéshez mellékelt tervrajzok, most felbukkant a régóta várt CB1100F végleges változatának fotója. Jövőre végre megérkezik a Honda régen várt retro motorja; az első éven feltehetőleg csak a japán piacra vezetik be, ha ott sikeres lesz,…..
szakey 2009.07.07 17:41:04
A tajvani Kymco egyre komolyabban veszi az európai piac meghódítását – még az olyan, hazai márkák iránt elkötelezett országokban is egyre népszerűbbek, mint Olaszország. Xciting óriásrobogójuknak megérkezett az R-változata, amely fényezésében és dizájnjában is eltér a…..
A haldokló európai piac helyett egyre inkább az amerikaira koncentrál az Ural – ez nem véletlen, egyik tulajdonosa révén erősen kötődik az Egyesült Államokhoz. Legújabb modelljüket már nem is forgalmazzák Európában, pedig fekete fényezésével és vörös csíkozásával…..
Néhány uniós képviselőnek nagyon bögyében lehetnek a motorok: több ország küldötteinek közös munkájaként tervezet készül, miszerint az Európában forgalomba helyezendő gépek ne lehessenek száz lóerőnél erősebbek. Korábban már volt próbálkozás hasonló intézkedések…..
Színterápiát tart a Ducati: tíz új festéssel növelné a desmo-hívők függőségét. Monster Artnak nevezik a kitet, amelybe sárvédő, tartály, ülésborítás és aprócska fejidom is tartozik. Azoknak, akik most rendelnék motorjukat, mindössze kilencven euróba kerül a móka –…..
Legyen a tegnap a holnapé és legyen holnap a máé: követeljük az új Californiant!Már korábban beszámoltunk arról, hogy a Minarelli-Yamaha féle, 660 köbcentis blokk a nyolcan éves cseh cég gyártmányaiba kerül. Az új formatervező-csapat feltett szándéka, hogy a jövőbe…..
Amikor öt évvel ezelőtt bemutatták a Yamaha MT-01-et, sokan a V-Max utódját látták benne. Ennek ellenére nem volt brutális és fejet letépő sprinter sem – egyszerűen csak egy férfias hangú, nyomatékos és szórakoztató utcai motor lett. A friss SP nem módosult lényegesen,…..
A korábbi pánik ellenére szép lassan lenyugodnak a kedélyek: a segédmotorok korábban megszavazott rendszámozási kötelezettsége elmarad. Az eredeti tervek alapján 2009. január első napjától minden ötven köbcentis mopedre és robogóra, 2011-től pedig a segédmotorokra várt volna…..
szakey 2009.01.30 17:32:40
eff: Jé, egy orbán viktor fan. Te vagy a barátnője. Bocs.

Szsrobert: ha lenne IQ-d, akkor tudnád, hogy a földhivatal, önkormi mire való, s miért jó. Vagy a személyid, jogsid magad gyártod otthon?
S, hiába mondod a bótban, hogy nem kell a cipő sarka, mert csak lábújhegyen jársz, az egészet ki kell fizetni. Az a te bajod, hogy nem használod csak egyszer egy évben a motorod. Add el, vagy öntsd betonba.

Alapvetően az a baj, hogy mindenki félti a szociból ittmaradt libakergetőjet, ami ma már igazából csak a tyúkólba való. Tán még kisdobos nyakkandőt is hordanak titokban. Továbbá a konténerben behozott, felpiszkált, mások által levetett kis szarokat, amit ha rendesen, mondjuk, mint amilyen a műszaki nyugaton, átvizsgálnak, nem marad versenyben. Na ez a gáz, nem a rendszámoztatás, a ragaszkodás a régi rendszer vívmányaihoz. Ki is a pufajkás akkor?

Tény, nyugaton olyan járművet használsz, amilyet akarsz, akár otthon össze is állíthatod papírmaséból, ha átmegy a műszakin.
De az osztrák zsaru megteszi, hogy a kocsi alá teríti a fehér lepedőt és ha olaj csöppen, akkor leszedi a rendszámos, s csak javítás, műszaki után kapod vissza. Az Usa-ban szemre leszedeti a yard a rendszámot, ha úgy itéli, hogy füstöl a gép, nincs is zöldkártya. És sose kapja vissza.
Az itt használatban lévő baromira elavult robikat ott nem is használhatod. Baromi elkeserítő, hogy amikor az ember haza jön nyugatról, más Sopronban a Balkánon érzem magam, mert a színvonal csak zuhan. Németeknél még nem láttam Simsont. Biztos van, de nem láttam. Viszont sokkal több baromi jó gép, kicsi, nagy, s mind rendszámos.
Ez a rendszám cserebere meg nevetséges, ez még nyugaton sem működik, ez biztos hungarikum lesz.
szakey 2009.01.31 09:07:44
Én is bocs, ha valakit lealáztam, nem akarok senkit sértegetni.
Okmányirodában én is vártam már az ügyintézésre három órát, de volt, hogy tíz perc alatt végeztem, ugyan azért.
És igaz, nem a külfölddel kell példálózni, ha jól emlékszem, nem is én kezdtem, hanem azzal kell megbírkózni, ami itt van.
Hiába boldog az osztrák, a német, hogy vesz a bóltban egy kit-cart, hazamegy és összerakja, mint a legót, levizsgáztatja és mehet, ha itt nem engedik. Baromság, de ez van.
Adót, meg amióta világ a világ fizetni kell. mindegy, hogy hívják, áfa, tb, teljadó...
Scak az az elkeserítő, hogy közelstova húsz éve európa, s most már a távol-kelet szemetese vagyunk, s amíg lesz kereslet azok is maradunk.
Ennek más gazdasági okai is vannak, de van emberi vonatkozása is.
Miért van az, hogy a burganlandi paraszt, X5-el megy kapálni, kiszáll belőle, s úgy néz ki, hogy akár színházba is mehetne. Igényes a ruhája, a kinézete, a megjelenése, jól fésült, borotvált. Pedig csak kapálni ment. Itt meg a Józsibácsi a 30 éves babettán gumicsizmában, kifakúlt, foltozott térdű munkásruhában, ötvenéves swicisapkában, fogatlanúl, stb. Még az ablakot is feltekerem, ha elmegyek mellette. A tisztasághoz nem kell sok pénz. Bécsújhelyen sehol nem látsz olyan portát, ahol roncsok, kupi, meg háború előtti lomok lepik el. Itt meg a rózsa-domb kivételével, majd mindenhol.
Fent az alpokban kicsi olasz falvak úgy néznek ki, akár Sopron vagy Szentendre belvárosa, pedig csak 800 lakosa van, mégis tip-top minden.
Itt meg tipródtok a leharcolt robogók rendszámoztatása ellen, aminek, már emlékének sem szabadna lenni, nem hogy használni-

Off.