Regisztráció Blogot indítok
Adatok
GPS seller

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A MIO GPS szoftvere már több, mint egy éve nem frissíthető. GPS szakértő ismerősünk szerint az ok pusztán annyi, hogy a MIO összebalhézott a szoftvert biztosító LCP-vel, így utóbbi nem biztosítja a további frissítéseket, a felhasználók meg ismeretlen körforgalmakba és hidakba…..
GPS seller 2009.01.22 14:17:54
@Gumidomino:
Igen, de a kabátlopási ügybe keveredés tipikus esete forog fent. És nem mindegy, hogy egy kialakult helyzetért kit, kiket teszünk felelőssé. Lehet lincselni és lehet korrekten utánajárni a dolgoknak.
Az LCP sohasem zárkózott el a válaszadástól, nem tűnt el, nem szűnt meg és kezdett új néven működni újra, nem lapított és nem vette figyelmen kívül a vevők igényeit. A vevőkből él, közös érdek az elégedett vevő. De a Mio esetében korlátozottak voltak a lehetőségei. Ezért is kezdtünk új márkát. Nézzétek meg a weboldalt:
www.iconx.hu
Frissítéseket és a terméktámogatást külön figyelemmel kísérjük. Itt meg tudtuk oldani, a Mio-nál korlátozottan csak. Az nem megy, hogy előbbi minősíti a céget, utóbbi meg nem.
A másik dolog amit szeretnék tisztázni és kérek minden új belépőt hogy olvassa végig a topicot, ne csak a blog bejegyzésre reagáljon! Szóval:
- A C szériához a Navngo a Mitacon keresztük tud, tudott volna frissítést biztosítani. Erről volt is szó egyébként. Valahogy nehézkes volt a kommunikáció ezen a téren a cégek között, ez már érezhető volt korábban is.
Mindenesetre annó még jött ígéret mindkét cégtől a frissítésre.
A szerződés bontás után semmiféle információ nem érkezett egy ideig.
Később kaptuk meg azt az infót, hogy az új térképbeszállító fogja frissíteni a C szériás termékeket, de még dolgozniuk kell ennek technikai lebonyolításában, továbbá várják a TeleAtlastól a frissebb térképeket. Ez van most is folyamatban. Részünkről ezeket az infókat kommunikáltuk tovább folyamatosan.
Vevők részéről ez hangozhat hitegetésnek is, de tényleg dolgoznak az ügyön.
A Mio Moov készülékekhez ígért viszont a Mio évi két frissítést. Ez teljesült is, és nemsokára jön ki az újabb frissítés is és végre felkerülnek a hiányzó hidak és autópálya szakaszok is, illetve pár hibás adat ki lesz majd javítva a rendszerben. Részünkről etéren sem történt sem sunyítás, sem átverés, sem megkárosítás. A cég a legjobb hiszemben járt és jár el ez ügyben. Semmijen panaszt nem hagytunk figyelmen kívül, de a rendszert sürgetni nem tudjuk jobban. Mindent megteszünk a háttérben, de a beszállítók munkájáért nem tudunk teljes felelősséget vállalni. A jogszabályokban foglaltakat betartjuk természetesen és amit ígérünk (nem amit továbbkommunikálunk) azt megtartjuk.

Egy dologra nincs megoldás egyelőre, hogy a C szériás Mio-kat úgy lehessen frissíteni, hogy közben maradjon iGo alapú. Ehhez mind a Mio-nak mind a Navngo-nak engedélyt kellene adnia.
GPS seller 2009.01.22 21:29:03
@EXLEXMAN:
Sok mindenre válaszoltam, csak nem veszed ezeket figyelembe. mi a baj a 100ezres számmal nem értem. Ez 5 év alatt értendő. Ez a frissítési dolog tavaly februárban jött elő, a két beszállító szakítása óta.
A Navngo meg a Mio meg kb. 2millió terméket értékesített. Ebből mi csekély szeletkét. Miért akarsz mindenáron a mi felelősségünkön lovagolni, miközben a beszállítókat meg sem említed sohasem. Nem értem. Mindkét cég látható, ismerhető, számon kérhető. Mi az egyik viszonteladójuk vagyunk. Nekünk is voltak számos viszonteladóink. Akkor ők is felelősek? Vagy a szabály az hogy ez megáll nálunk, pont? Elkönyvelted hogy az LCP a hibás és most keresed az indokokat hozzá mindenáron. Ez így partalan vita az a baj.
Ahogy írtam, még nincs vége a dolognak, a térképfrissítésen dolgoznak a Mionál a C szériás gépekhez is. Mi értelme lenne perelni a beszállítóimat? Kis morzsa vagyunk a gépezetben. Amit tudunk megteszünk.
Igen, hibázik a szervízünk néha, biztos, le is vanak mostanában terhelve a fiúk, meg persze rajtuk csattan az ostor. Meg persze a megelégedett ügyfél nem ír be a forumba általában szervíz ügyben, pedig ilyenből sokkal több van mint az ellenkezője. És az alternatív forrásból behozott gépek forgalmazói hol vannak? Mert az ok hogy nem tetszik, tetszett nekik a tiszta forrás kampány, de most akkor nekik is itt kellene állniuk és magyarázkodniuk az ő vevőiknek.
Mindenért ne minket hibáztassatok már legyetek kedvesek ha egy mód van rá.
Egyébként amikor a tiszta forrás kampány elindult még nem volt a tábori szervíz meg. Az LCP saját költségén reklámozta és szervízelte a Mio gépeket. A kampány a megkülönböztetésre szolgált, hogy mik az általunk és a nem általunk forgalmazott gépek. A mienkhez adtunk néhány dolgot pluszban és extra szolgáltatásokat még, cserébe kicsit drágábbak voltak az egyéb eredetű termékektől. A vásárlók döntöttek saját belátásuk szerint, de legalább fel voltak világosítva.
Véleményem szerint minden kérdésedre a lehető legkonkrétabb választ adtam, sajnálom ha rizsázásnak tűnt. Többet nem tudok és nem kívánok hozzátenni már. Szerintem túlragoztuk a kérdést.
Ajánlom mindenkinek az iconX termékeket.
Nemsokár hat új terméket dobunk a piacra, rengeteg extra szolgáltatással.
További jó fórumozást kívánok,
H.Viktor