Regisztráció Blogot indítok
Adatok
czipaocsi

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A MIO GPS szoftvere már több, mint egy éve nem frissíthető. GPS szakértő ismerősünk szerint az ok pusztán annyi, hogy a MIO összebalhézott a szoftvert biztosító LCP-vel, így utóbbi nem biztosítja a további frissítéseket, a felhasználók meg ismeretlen körforgalmakba és hidakba…..
czipaocsi 2009.01.29 14:10:52
KicsiCsíra: köszi, hidd el dolgozunk azon, amit tőlünk függetlenül cseszett el vki. Nem eccerű, pláne úgy, hogy fogalmatok nincs arról, a Mio hogyan áll az egész kérdéshez. Nem tisztem rájuk hárítani a felelősséget, ezt megteszi más. A vásárlók bizalmának visszaszerzése pedig - más lehetőség híján - olyan termékek és szolgáltatások biztosításán keresztül zajlik a mai napig is, amellyel nem fordulnak elő azok a hibák, mint a topic névadó márkájának készülékeivel. Egyébként meg a frissítések heteken belül megérkeznek - az ígéretek szerint -, így ez a vihar elülni látszik lassan...

Bunkó Béla: a topic nem a szervizről és az összekarcolt készülékekről szól. Ez természetesen nem menti fel azokat a felelősség alól, akik esetleg hibáztak, bár valszeg ha az általad említett cég cserélte a készüléket, akkor egyben a hibát is vállalták, így az igazságot valószínűleg sosem tudjuk meg. Az pedig egy dolog - és csak az ő szemszögükből láttatja Veled a történteket - hogy azt mondták, az LCP vétett hibát a szervizelés folyamán. Ebbe is belegondolhatnál. Nyilván nem voltam ott, nem tudom mi történt, csak megpróbálom, szokásomhoz híven minden aspektusból körbejárni a témát és nem az "egyetlen" igazságot kinyilvánítani. Így kerek a világ...
Az pedig sztem a legnagyobb hiba egy ilyen esetben ami elkövethető, ha vki egy-két esetből, netán félinformációkból általánosítva alkot véleményt vmiről/vkiről, amihez/akihez semmi köze, fogalma sincs róla, hogyan és miként működik, mi folyik a háttérben stb.
Ismerjük a véleményszabadság intézményét, nem is akarom kétségbe vonni ennek létjogosultságát a mi esetünkben sem, csak jó lenne, ha értelmes, intelligens emberek módjára lehetne a dolgokat megbeszélni és nem csak folyton ágállni, ellentmondani, bezzeg-módra ontani a szemetet és oltani mindenkit, hadd pusztuljon a férgese jeligére.
És ez a mentalitás nem a garanciára fittyet hányó cégek gyakorlata révén alakult ki, ahogy Te állítod kedves Béla, hanem belénk, (magyar) emberekbe van kódolva. Tisztelet a kivételnek.
czipaocsi 2009.01.29 22:09:38
@LeonCavallo: nyilván a mi honlapunkon volt fenn, mert a Mio arra sem vette eddig a fáradtságot, hogy saját magyar nyelvű honlapot készítsen.
Mi, mint disztribútor, a Mio által jóváhagyott és elkészített kommunikációt tudjuk csak továbbítani a vásárlók felé. Gondolhatod, hogy nem "én" találtam ki, hogy tegyünk fel egy sajtóhírt a honlapra. Mio küldi, lefordít, publikál. Télleg nem tudom, hogyan tudtok vmit értékelni anélkül, hogy tudnátok hogyan működnek a dolgok. MOndhatnék más forgalmazót is, aki ugyanazt a szórólapot szórta szét üzleteiben mint mi, mert Mio-tól kapta őket, de persze ezeket a cégeket senki sem említi meg. Ha a forgalmazót akarjátok mindenáron felelőssé tenni a történtekért, akkor utána lehetne járni a többi forgalmazónak is, hogy ki mit kommunikált és mit tett az elégedett ügyfelek érdekében! Ja és hogy közülük hányan vállalták akár itt, akár máshol véleményüket...
czipaocsi 2009.01.28 09:41:23
@KicsiCsíra: hitelesség témában engedtessék meg nekem feltenni a következő költői kérdést: Ki a hitelesebb, az önmagát, munkahelyét, véleményét felvállaló, indulatoktól, sérelmektől mentes valaki vagy egy fantázia név mögül folyamatosan pocskondiázó, a mások véleményét ócsároló "személy"?
Nem várok feleletet....