Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kozi_

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gábor kétségbeesett, mert úgy érzi bármit is tesz, a Capital Partners minden áron el akar neki adni valamit, amire neki semmi szüksége. Tanácstalanságában hozzánk fordult és bár nem akar a hatóságokhoz fordulni, ha másképp nem megy, úgyis az lesz a vége.Most már naponta zaklat…..
Kozi_ 2009.01.21 14:41:06
Az én életem is már jó ideje keseríti ez a Capital Partners nevezetű cég.

Valamikor 1,5 éve kezdődhetett a folyamatos megkeresés. Próbáltam kedvesen - de határozottan, fenyegetőzve feljelentéssel, bunkón...stb lerázni őket, illetve kérni, hogy tüntessenek el az adatbázisból, de nem jártam eddig sikerrel.

Nyáron már ott tartottam, hogy megváltoztatom a számom, mivel 1-2 naponta hívogattak ezek a szerencsétlenek, de mivel ez egy ügyfélszolgálati 0-24 órás forródrót, ami 3 éve él – és szinte minden ügyfelünk ezt hívja – így elvetettem az ötletet, illetve ez miatt nem igazán volt az sem kivitelezhető, ha ismeretlen számról/idegen mobilról hívnak, akkor nem veszem fel.

Próbáltam megérdeklődni, hogy honnan is van meg ez a szám nekik, mivel – direkt megnéztem a szerződést – le lett tiltva a telefonkönyvben való megjelenés, illetve az is, hogy a szolgáltató kiadhassa marketing célokra a számot. No erre az egyik zaklató azt mondta, hogy biztos az interneten találták meg a számot.
Amikor kértem – az egyik normálisabb hívótól – hogy töröltetni szeretném magam, akkor ő elmondta, hogy erre nincs lehetőség, úgysem törölnének ki… felajánlotta, hogy mondjam azt a többi zaklatónak, hogy már van üzletkötőm, és hivatkozzak a nevére. A következő hívóval közöltem, hogy XY az üzletkötőm, és vele tartom a kapcsolatot. Erre elkezdett visszakérdezni, hogy milyen számon szoktam őt felhívni, mikortól állok vele kapcsolatban..?

Volt olyan eset is, hogy amikor másnál ismét kértem, hogy töröljenek az illető elkezdett olaszul beszélni vagy hablatyolni (nem beszélek olaszul, de alap dolgokat úgy ahogy értettem).
Egyébként rém bosszantó, hogy felhívnak – iszonyatos háttérzaj náluk – és ordítanak a telefonba, hogy hú de megéri most befektetni náluk, meg tudom-e, hogy most a válság miatt mindennek leesett az ára, és most kell belépni a tőzsdére..stb.
Ha meg azt mondod, hogy „köszönöm, de nem érdekel az ajánlata” akkor van pofájuk visszakérdezni, hogy „és miért?”. Talán egyszer fordult elő az egész zaklatós idő alatt, hogy normálisan elköszönt a droid, amikor elmondtam, hogy köszönöm, de nem tartok igényt a szolgáltatásra.