Regisztráció Blogot indítok
Adatok
RIF

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség A hálózat 2009.01.16 11:36:00
Nem marad előlünk rejtve semmi, aminek kereke és motorja van. Mindenütt ott vagyunk, galaktikus hálózatunk a Tejútrendszertől a Sculptor csillagképig terjed. Sötét anyag, olvasóink pedig kutató-fürkésző csápjaink.Tudjuk már, hogyan néz ki az új E-Klasse (gonosz énem itt sikít:…..
RIF 2009.01.17 01:12:17
A sok értékes hozzászólásból talán csak az maradt ki, hogy a tényleg csúnya távol keleties E Merci várható legnagyobb piaca a távol kelet lesz. Nekünk ronda, de nekik nem. És oda viccen kívül pont jó. A nagyobb gond az, hogy ők meg tudnak olyan autót gyártani, és promotálni is (lásd: KIA), ami nekünk tetszik, de nekik nem. (pl.: az előző Honda Accord európai és távolkeleti tipusa közötti különbség!)Most akkor mi van? Lengyel krumpli itthon, hazai a lengyeleknél? Pedig a krumpli egyforma...
A német nimbusz márkák első bukottja ettől függetlenül meglehet ezzel, hiszen műszakilag már lejáratták magukat a mostani sorozattal, vagy ezt megelőzőleg, jó példaként a nagy USA piac ML sorozatával, de az i-re az újabb célközönség váltás teheti fel a visszavonhatatlan pontot.
A Jaguár is próbálkozott anno, ma már csak TaTa-ként kelletheti magát, a szebb napokat megélt szalonjában, a Mondeo 2.0d motorjával, ami ugye PSA gyártmány, pedig egykor az volt a jelmondata, hogy nem elég erősnek látszani, annak is kell lenni. A Ford elcseszte. De miért, a célközönség halt volna ki? Az eredeti márka biztosan. A teljes angol autóiparral karöltve. Közben a németek nagyon nívós verseny szériákat megszégyenítő utcai lóerőgyárakat dobnak piacra, pöffeszkedve és zöldnek titulálva magukat. "Leáll az 5000 ccm-es motor a pirosnál". Tisztára mint a mosógép reklám, használj adalékot nem megy tönkre a fűtőszál. De nálunk nem kemény a víz. Jaa.. kérem arról nem volt szó! Hogy van ez?
Ne gondolkozzunk a VW lobbyn, de ne is csodálkozzunk, hogy magyarországon gyártja az Audi, bocsánat a VW konszern európa legidiótább teljesítményű motojainak egy részét?
Az elfogó autókról annyit, hogy a kiöregedett GSI motoros (150le)matricátlan gömbölyű Astra volt a magyar rendőrség legdurvább elfogója eddig véleményem szerint... eltekintve a híres, 200km/h fölött mennek a németek utazót a belső sávban, - mert már egyszer voltunk kint - hozzászólásoktól, bármit és bárkit kivettek az M5-sön, igaz a pálya adottságait jól kihasználva.