Adatok
DFeci
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Melyik BMW-ből készült az első elektromos hajtású változat, és mikor? A kép csak illusztráció, nehogy beírja valaki az 5-öst. Illetve ne számítson rá, hogy nyer...
DFeci
2009.01.17 03:07:52
DFeci
2009.01.17 03:09:23
Az 1928-ban megjelent Mercedes-Benz SSK neve minek a rövidítése és ki tervezte az autót?..
DFeci
2009.01.17 03:04:59
Kedves Hiénák, egy éjszaka, amikor érdemes fent maradni! Ráadásul, hatékonyan lehet hiénázni, hiszen aki ügyes, több dolgot is hiénázhat. Év vége felé elkezdenek szállingózni a naptárak a szerkesztőségbe. Összesen négyet kaptunk, egyet-egyet az Auditól, a BMW-től, a…..
DFeci
2009.01.16 22:42:30
DFeci
2009.01.17 03:01:26
DFeci
2009.01.17 03:03:10
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sokat lehet vitatkozni, de tény, hogy mindenki vezethet, aki megszerezte a jogosítványt. Aki ettől ideges, az inkább menjen nyaralni / meditáljon / stb. Ez még nem ok, hogy felelőtlenül, mást veszélyeztetve előzgessenek egyesek.
Egy lehetséges megoldás:
Ha a főutakat úgy alakítanák ki, hogy irányonként felváltva minden 5. vagy 10. km után alakulna egy belső sáv, amin a gyorsabbak előzhetnek. Így nem lenne túl nagy a feltorlódott sor. A csökkent képességű vezetőket ráadásul nem kell sávváltásokkal megzavarni, mint a kapaszkodósávok esetében.
Az pedig mindegy, hogy traktort, lovaskocsit, Winkler lerobbant Cougar-át vagy idős unokájához tartó nénikét kell kikerülni.