Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ingyensün

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
(Nem hallott még a legnagyobb magyar netes kereskedelmi botrányról? Itt elolvashatja a Homár összes PPO-s posztját!)Rengeteg károsultban és olvasóban felmerült a logikus gondolat, hogy a megszívatottak nagy száma, illetve az egyedi összegek aránylag alacsony volta miatt a PPO Naiv…..
ingyensün 2010.01.14 16:40:38
(Nem tudja, mi az a PPO-botrány meg tömeges lehúzás? Itt az első Index-cikk, itt az első Homár-poszt, itt meg a második, keddi információkkal, a harmadik itt olvasható, és végül a negyedik, Tömeges feljelentések a rendőrségen... címmel ide kattintva érhető el.) Friss hírek a…..
(Nem tudja, mi az a PPO-botrány meg tömeges lehúzás? Itt az első Index-cikk, itt az első Homár-poszt, itt meg a második a legfrissebb információkkal, végül a legutóbbi itt olvasható.) Olyan tömegben érkeznek a feljelentések a rendőrségre minden idők talán legnagyobb magyar…..
ingyensün 2010.01.12 17:11:30
@agyramegy: Beszéltem én is az OTPvel, kártyaletiltás, stb. Mivel nekem ebben a hónapban lejár a kártyám, amire felhívták a figyelmet és javasolták, hogy ne tiltassam le a kártyámat, hanem zároltassam egy jelszóval, amit később bármikor fel tudok oldani, illetve újra lezáratni, akár egy vásárlás idejére is. Előbbi pénzbe kerül, utóbbi nem. Nem istenítem az OTP-t, mert ... tudjuk milyen egy banda, de ugye így is lehet. Meg úgy is, ahogy a PPO csinálta....

Félreértések elkerülése végett, semmi bajom veled, písz és reszpekt. :)
ingyensün 2010.01.12 20:29:28
@triumphator: nyilván a második...
ingyensün 2010.01.12 22:02:39
@marosy: köszönjük a segítőkész,építő jellegű hozzászólást.
A PPO-botrány egyik kulcskérdése, hogy értesítette-e a netes kereskedő cég az ügyfeleit, hogy addig ingyenes szolgáltatása 2009 novemberétől fizetős, és aki 2009 végéig nem száll ki, annak minimum 2490 forintot levesznek a számlájáról. Ádám friss levele azonban egy új vonalat…..
ingyensün 2010.01.12 14:12:09
@Andreana1982: Nincs is olyan, csak az info@investech.hu címre írhatsz egy levelet, hogy lemondod, meg töröljék minden adatodat és mellesleg a ló nemi szerve kapcsolatba kerülhetne a végbélnyílásukkal. Ez utóbbit nem szükséges beleírni, de jogos, ha mégis beleírod.
ingyensün 2010.01.12 14:42:05
@Andreana1982: Én tegnap írtam nekik, nem kifelejtve, hogy emailben értesítsenek, ha a dolog megtörtént. Azóta (és azelőtt is) néma csend és hullaszag. Viszont be tudok jelentkezni.
Esetleg próbáld meg az "elfelejtett jelszó" funkciót, ha olyan email címet írsz be, ami nincs a rendszerükben, akkor vissza is kapod az üzenetet, hogy nem regisztrált email cím. Így ellenőrizhető, hogy benn vagy-e még a PPO mátrixban.
ingyensün 2010.01.12 14:54:43
@Andreana1982: Igen, elvileg azt jelenti...
Hétfő éjszaka már elérhető volt a PPO weboldala. (A szájton keresztül autópálya-matricát és lottót lehet venni és telefont feltölteni.) A keddi nap kérdése, hogy sikerül-e bizonyítania a cégnek, hogy 2009 novembere előtt valóban értesítette az ügyfeleit arról, hogy egy…..
ingyensün 2010.01.12 11:40:13
@Scavolas: Most, hogy mondod, én is így jártam: regelnem kellett a kártyát, de valamiért mégsem sikerült a vásárlás, és bosszankodva másnap reggel korábban indultam, hogy máshol vegyek auotópálya matricát. Azóta nem használtam a rendszerüket.
Egyébként egy jogász nekem is azt mondta, hogy attól függ, mi volt az ÁSZF-ben, és akkor is, ha nem etikus a dolog, a jog ezt nem veszi figyelembe. (legalábbis ő ezt mondta). Azért az OTPnek írtam egy levelet, hogy nem ismerem el a tranzakció jogosságát és jogtalan terhelés visszafizetését kezdeményezem.

És mi van az ÁFA-s számlával? Emiatt mindenképp meg lehet (kell!) fogni őket, nehogymá' csak nekünk legyen savanyú a szőlő!
ingyensün 2010.01.12 14:50:54
@Alikam: Igen, MINDENKI tudta, hogy nincs ingyen: egy autópálya matrica +100 Ft-ba került, nem is ezzel volt/van a gond a "madzsarnak"... Kicsit még olvass utána, légyszíves.
Egyforintos történet. A Teszvesz ügyfele hiába fizette be a jutalékot csekken, ezt 4 hónapig senki nem hitte el neki, bár állítását alá tudta támasztani a befizetést igazoló szelvénnyel is. Bírósággal fenyegették, kvázi lehülyézték és később még a fórumból is…..
ingyensün 2009.01.14 19:35:36
@cit1rom: Nyilván olvasod, mert a hiúságod nem engedi, hogy ne gyere vissza. :)
"Mint magánember vagyok itt, és semmi újat nem közöltem, mint azt amit eddig is tudott mindenki.
De ha már itt tartunk, a munkatársak és jómagam sem szoktunk "beszólogatni". "
Ha magánemberként vagy itt, akkor nincsenek munkatársak, ha meg róluk is beszélsz, akkor nem magánemberként nyilatkozol.
Apropó, gondolom a főnöktől van felhatalmazásod, hogy ilyen stílusban írj és ezzel nem csak magadat minősítsd, de az egész TV-t... Ha nem éreznéd mindenki felett állónak magad ("Akinek problémája van, vagy kötekedni kíván, megteheti, de ahogy fenntébb is írtam: a szankció mindenkit utolér!"), akkor belátnád, hogy ezzel sokkal többet ártottál az amúgy sem a legsikeresebbnek tartott cégednek. Egy "mi is hibáztunk, elnézést utólag" simán elég lett volna, de ugye aki mindenki fölött áll... Sok sikert a továbbiakhoz, azt hiszem "pár" embert elveszítettetek. Remélem a főnök majd személyesen is megköszöni neked...
ingyensün 2009.01.14 23:28:22
@pietrox: Nos, hogy kinek van igaza, azt ti tudjátok. (remélem ti tudjátok(: )
Azonban van itt valami, ami szemet szúrt nekem, bár lehet, csak hasogatom a szőrszálat:
"8. A TeszVesz részéről ott történt hiba, hogy az 1 Ft-os tartozás is átadásra került a behajtó cég (Creditexpress) felé, rossz összeggel. Téves információt kapott a Creditexpress, ugyanis nem 2296 Ft-os, hanem 1 Ft-os tartozása volt a felhasználónak. Erre a hibára azonban nem derült fény, hiszen a felhasználó ezt nem jelezte a TeszVesz Ügyfélszolgálatának. Ha ezt megtette volna, akkor a Creditexpress felé jelezték volna a TeszVesz munkatársai, hogy az átküldött tartozás nem reális."
Ahogy nézem, akkor itt ugye hibáztatok. Az, hogy jelezte-e a posztíró, vagy sem, ne firtassuk, mert szerinted nem, szerinte igen.
Azt azért vártam volna, hogy legalább egy kis, apró elnézést kértek ezért. De nem, semmi. Emberek vagyunk, hibázhatunk, ez világos. De emberek vagyunk, így elnézést is kérhetünk a hibáért, ami a TeszVesz részéről - ha jól látom - még sehol sem történt meg. Akkor ez most mindennapos nálatok - és ezért természetes, hogy erre nem fektettek hangsúlyt, vagy ennyire tartjátok azokat, akik használják a szolgáltatásaitokat? Hát, nem tudom eldönteni melyik rosszabb.
Igen, egy ilyen "elnézést"-en lovagolok, mert akármennyire is jól megy egy üzlet, a tulajdonos akkor is a vásárlókból él. Persze, nem akarok általános következtetést levonni ebből, és igazságot se akarok tenni, de ez mindenképp lejött nekem az itteni és a TeszVesz oldalán lévő fórumból.
ingyensün 2009.01.15 13:46:08
@RosszQtya: Örülj neki hogy nem 221... :)