Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vvs

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
w Törd a sztrájkot, ne siránkozz 2009.12.14 07:49:00
  Hogy hívják ugyanezt, amikor nem a munkások, hanem például útépítő cégek teszik félre a versenyt, egyeztetnek az áraikról, és lemutyizzák a megrendeléseket? Kartellnek hívják, és minden civilizált országban büntetendő. Cikkzárta után: belovagoltak a postások is,…..
  Hiába kábít a jelenleg is zajló Detroiti Autószalon legtöbb kiállítója azzal, hogy szinte kész a működőképes elektromos autója, ez ordas hazugság. Vélemények az azonos című cikkünkről...
vvs 2009.01.14 19:16:49
Kopi3.14
>Varosi sebessegnel meg zomeben az utellenallas, gordulesi ellenallas a dominans, igy a cseppforma sok elonyt ott nem elvez.
Lehet, hogy nem ez a domináns, de ha 50-nél már 30%-ot lehet vele spórolni az is jelentős. Egy járműnek legalább országúton is működnie kell, ha sikeres akar lenni. A max 50-es sebesség nem elég. Ez az autó simán megy autópályán is.
> Egyebkent is vannak am szepen hatranyai eme formanak: oldalszelre erzekenyebb
Miért? A keresztmetszete is elég áramvonalas. Az egyik videón azt tesztelik, hogy kamion mellett mennek vele és nem történik semmi különös az autóval.
> a hatso reszen a jarmunek eleg jelentos orvenyek kepzodnek a "C oszlopnal", nagyobbak, mint egy fuggoleges far eseteben.
A repülőknek miért nem függőleges a hátulja? Ezek szerint nem a csepp alaknak lenne a legkisebb az ellenállása.
> Ezen orvenyek a repulogepeknel is elojonnek, amik miatt eloszeretettel alkalmaznak wingleteket a gepeken.
A winglet valamit javít a repülő hatásfokán, de mégsem kockaformájúak a repülők. Amúgy a repülő végére nem raknak wingletet hanem szépen kicsúcsosítják.
> A forma felulirta a funkciot, ami egy kozuti, forgalmazasra szant jarmu eseteben vegzetes hiba, varosi teren torteno hazsnalathoz is kene ra csomagtarto.
Két személy nagyon kényelmesen elfér benne, hosszra és szélességre, nem nagyobb, mint egy normál autó. Van akkora csomagtartója, mint mondjuk egy Swift-nek. Tetőcsomagtartó meg a legtöbb normál autón sincs széria tartozékként. Valóban nem hűtőszállításra való, de a többi elektromos autó sem.
A cikk azt fejtegeti, hogy nem realitás az elektromos autó. Szerintem az Aptera extrémitásaival lehetséges.
CoolR:
Az Apterában hőszivattyú van így jobb hatásfokkal lehet az árammal melegíteni mint hősugárzóval.