Adatok
Csubakka-Mikkamakka
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
Csubakka-Mikkamakka
2011.01.23 09:41:19
Az új Fiatokban is meghagyták a Tipo-ban használt szokást: ha fixen el van fordítva a világítás kapcsoló, akkor gyújtás levételkor elalszik, majd gyújtás ráadásakor felkapcsolódik automatikusan a világítás. Így sosem kell le-fel kapcsolgatni, automatikusan mindig megy. Én sosem kapcsolom ezt át mint a Tipos kollega. Ha a helyzetjelző kell csak, akkor gyújtás le, majd ki és be a világítás és akkor csak azok a kis égők élnek. Nem rossz, nem értem mi értelme van a kapcsolagtásnak...
A BoschTechnikus újabb horrorsztorival szórakoztatja a nagybecsűt – most egy beindíthatatlan Peugeot agytekervényeibe túr bele. Közben megismerünk egy zseniális, régi trükköt is. Vélemények az azonos című írásunkról...
Apró gyerek voltam, és sikongattam a Škoda 120L hátsó ülésén. Követeltem, hogy adjuk el: rossz a hangja, rossz a szaga és rosszul is megy. Tudtam és éreztem, hogy előző autónk sokkal jobb volt; az öntudatra ébredésem egyik helyszínévé a Fiat 850 vált. A malacka. Egyre csak…..
Csubakka-Mikkamakka
2010.01.02 15:00:06
F.I.R.E motor :)
Jó kis mocik ezek, jó sok típusba beleépítették:
en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integrated_Robotised_Engine
Pl nekem most egy 77 LE-s Grande Punto-ba is ez a motor ujított változata figyel :) Persze ez 8 szelepes még, de már változó szelepvezérléssel készül, csak nincs írva sehol, még a könyvben sem! A cuccok benne Bosch mind, gondolom kész rendszert venni sokkal olcsóbb. Semmi gond a motorral, állítólag elnyűhetetlen, csak az olajcsere periódusra kell figyelni a változó szelepvezérlés miatt. Talán annyi a hátránya a 8 szelepes FIRE-nak, hogy autópályán előzni nagyon meg kell gondolni, de valójában hétköznapi autókázásra tökéletesen megfelel, jó vele közlekedni! Mondjuk én német párti voltam, csak anyagi megfontolásból ültem át Grande Puntóba, de nem bántam meg :) Tényleg olasz autókba van valami ami megfog, de ezt csak az érti, aki már találkozott ezzel az érzéssel :)
Jó kis mocik ezek, jó sok típusba beleépítették:
en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integrated_Robotised_Engine
Pl nekem most egy 77 LE-s Grande Punto-ba is ez a motor ujított változata figyel :) Persze ez 8 szelepes még, de már változó szelepvezérléssel készül, csak nincs írva sehol, még a könyvben sem! A cuccok benne Bosch mind, gondolom kész rendszert venni sokkal olcsóbb. Semmi gond a motorral, állítólag elnyűhetetlen, csak az olajcsere periódusra kell figyelni a változó szelepvezérlés miatt. Talán annyi a hátránya a 8 szelepes FIRE-nak, hogy autópályán előzni nagyon meg kell gondolni, de valójában hétköznapi autókázásra tökéletesen megfelel, jó vele közlekedni! Mondjuk én német párti voltam, csak anyagi megfontolásból ültem át Grande Puntóba, de nem bántam meg :) Tényleg olasz autókba van valami ami megfog, de ezt csak az érti, aki már találkozott ezzel az érzéssel :)
Csubakka-Mikkamakka
2010.01.03 14:10:58
Autókat írunk meg, amikről már senki nem akar, mert csak útban vannak. Fókuszban egy megfáradt Samara. Vigyázat, nem teszt! Vélemények azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz