Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mommo

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Napközben sűríti járatait a BKV, hogy a szmogriadó miatt korlátozott autóforgalom nyomán (páros napokon, például hétfőn a páros, páratlan napokon a páratlan rendszámú autók közlekedhetnek) megnövekvő igényeket kielégíthesse. A reggeli csúcsban több járművet, főleg…..
Mommo 2009.01.12 01:01:57
@z: Ehhez először meg kellene teremteni a HASZNÁLHATÓ alternatívákat. Ma a tömegközlekedést a budapestiek jelentős része csak kényszerből használja, aki megteheti már ül is át autóba, különösen a külső kerületekben, ahonnan jó ha fele annyi idő bejutni a városba autóval mint tömegközlekedéssel és akkor a mocsokról meg a tömegről még nem is beszéltünk.

Először ezen kellene változtatni és még mielőtt valaki felvetné: nem, nem úgy, hogy az autókat lassítsuk a BKV szintjére. A dugódíjnak nem az a lényege, hogy szivassák a jónépet, hanem, hogy jobb belátásra bírják, de ehhez először meg kell teremteni a "jobb belátás" feltételeit. Ma azért elég vicces (vagy inkább szomorú) lenne odaállni egy autós elé azzal, hogy járj BKV-val öreg mert az jobb neked, miközben autóval ott van 30 perc alatt kényelmesen, BKV-val meg 2 órát préselődik a dzsuvás járműveken, 3x átszállva.

Londonban 11 mentróvonal van, itt talán 2010-re lesz 4 és a 4 közül egy sincs ami az igazi külvárosba is kimenne. Őrzött P+R parkolóból ha jól tudom konkrétan 1 db van, az is zsúfolásig megtellik minden nap (ebből látszik, hogy igény lenne rá).
Szóval ahelyett, hogy a újabb sracokat veténk ki, talán inkább ésszel kellene elkölteni az eddigiekből befolyt pénzeket és megnézni, hogy utána háyan járnak autóval és ha még így is sokan, na akkor jöhet a dugódíj. Ellenkező esetben ez csak a kevésbé tehetősek további szivatására lesz jó.