Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bulletproof Rabbit

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tavaly év végén már voltak olyan pletykák, amik arról szóltak, hogy a Vodafone-nál és a Pannonnál is elérhető lesz rövidesen az Apple mobilja. Főleg a két szolgáltatótól érkeztek ezek a hírek, ugyanakkor a T-Mobile-közeli forrásaink cáfolták a hírt. Információink szerint a…..
Bulletproof Rabbit 2010.03.19 23:10:31
@pörgekalap: 3.1.2 firmware volt a telefonomon. Elindítottam a frissítést, remélve az segít. Sajnos ekkor csinál az iTunes egy backup-ot, így olyan másolatom van, amin már a zoom-olt állapot látható. Ha restore-olom a készüléket, akkor visszaáll a normál állapot, de csak addig, amig a backup-ról vissza nem másolja az adataim. Sajnos azt nem tudom megcsinálni, hogy a backup-ról csak a calendar és conatacts adatokat töltse vissza, de nagy szükségem van a contacts adataimra.
Bulletproof Rabbit 2010.03.19 23:57:34
@Handras: Köszönöm!!!!! Ez életet mentett. :)
Cserébe még az idén veszek tőled egy MacBook Pro-t.
A vitathatatlan fejlődés ellenére még mindig kevesen járnak itthon bajnoki jégkorong-mérkőzésekre. Pedig jó móka, még ha kevés is a kiegyenlített, magas színvonalú mérkőzés. Alig tudok olyan helyet, ahol egy mozijegy áráért 30-40 ember hajtja magát, és esetenként szétveri…..
Bulletproof Rabbit 2009.01.07 20:47:14
Az ötletek döntő többsége jó, és vannak közöttük megvalósíthatóak is. Sajnos sokan hajlamosak vagyunk mindent a pénzhiányra fogni, ahelyett, hogy átgondolnánk, mit lehetne tenni a sok beszéd helyett.
Magyarországon a sportvezetők marketing érzéke és tudása erősen hiányos, és nem hajlandóak tanulni külföldről. A meccsre kilátogató személyeknek, legyen az fanatikus szurkoló, divatból meccsre járó vállalkozó, vagy az unokáival kilátogató nagymama mind egyre vágynak: valamilyen élményre. A legegyszerűbb és legnagyszerűbb élmény, ha nyer a csapat, mert a sikerben mindenki szeret osztozni, de ezenkívül még egy csomó más élményt is lehetne nyújtani a meccsre járóknak. A show és a felhajtás 2009-ben bármilyen tömegeseményen elengedhetetlen. Ilyen a jégkorong is.

Kevés pénzből megvalósítható ötletek:
MEGBECSÜLÉS: a bérleteseket igenis kitüntetett figyelemben kell részesíteni, aminek látható jelet kell adni. Nem pénz kérdés, hogy a bérlet mellé járjon egy matrica, amit a kocsira fel lehet ragasztani vagy/és egy felvarró, amit a szurkolói mezre lehet varrni. A lényeg az exkluzivitás. Olyan matricája vagy felvarrója csak annak lehessen, aki megvette a bérletet. Más módon ugyanolyanhoz ne lehessen hozzájutni, csak valami hasonlóhoz. Az ilyen "megkülönböztető" jelképek mindig erősítik az összetartozást, és vonzzák a kívülállókat (ergó szívesebben vesz béreltet).
HANG és FÉNY: A technikai rész az pénz kérdés, de advocatusdiaboli linkjéből is látszik, hogy nem leküzdhetetlen. Ha a Volán szurkolók egy meccs alatt a büntetésre több százezeret össze tudtak dobni, akkor lehetne gyűjtést rendezni hang és fénycuccokra is, elvégre a szurkoló saját szórakozásának egy magasabb szintjéért fizet. Az egyesületnek csak üzemeltetni kellene. A szurkoló ezáltal egy kicsit magáénak is érzi a technikát, tehát jobban is megbecsüli. A pénzgyűjtéshez jó út a tombola, és díjként a klub felajánlhatná, hogy a nyertesek a szünetben a cserepakusnak büntetőt lőhetnének. A produkcióról digitális fotó készül, amelyet kinyomtatva meccs után átvehetnek a hazai csapat egy tagjától. A nyertes máris örök emléket szerzett egy hokimeccsről. (Alig került pénzbe.)
DALOK: A szurkolók szavazáson döntsék el, hogy mik legyenek egy adott évadban a csapat dalai. Lehetne szurkolói dalíró versenyt is rendezni egy-két ismert dallamra. A dalszöveget az internetről mindenki elérheti, és amíg a csarnok a csapat dalát/dalait énekli, addig sem az ellenfél gyalázásával tölti idejét. Az ilyen dalokat a gyermekek is könnyen megtanulják, és ha több százan egyszerre éneklenek, akkor az nagyon nagy élmény tud lenni, ráadásul a fahangúak is kiereszthetik torkukat, mert az egyéni hang úgysem hallatszik ki. Lényeges, hogy könnyen énekelhető dallamú legyen a dal.

Teljesen egyetértek LiesMan-nel, a csapatépítés a marketinggel és a szurkolótoborzással kezdődik, és nem a játékosvásárlással. Sok szurkoló vonzza a támogatót, az pedig hozza a pénzt, amin játékost lehet venni. A szurkoló nem csak akkor jön, ha nyer a csapat, hanem ha jól érzi magát a lelátón.