Adatok
KommentElek (törölt)
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az alábbi történet elég hosszú, de a Naiv Ügyfél kérése ellenére nem rövidítettem le, mert annyira tanulságos, és igen szépen megmutatja, hogy a magyar bankok üzleti gyakorlata mennyire ügyfélellenes, kőkorszaki és mélyen kelet-európai. Hősünk, zé, egész extrém dolgokat…..
A Zugügyvéd arra kiváncsi leginkább az alábbi eset kapcsán, hogy a 10 méter lekapart nullájából hogyan lett 5 méter.Tisztelt Zugügyvéd!Azzal a kérdéssel fordulok önhöz,hogy a rendőrségtől kaptam egy 30000e ft-os csekket tilosban parkolásért.Ugyanis a megállni tilos…..
KommentElek (törölt)
2009.01.07 08:55:18
Sokan kérdezték, hogyan lett 5 méter az 1 méterből.
Íme: kresz.origo.hu/news_42.html
Érdemes elolvasni, az 5/d pontot.
Balesetmentes vezetést!
Íme: kresz.origo.hu/news_42.html
Érdemes elolvasni, az 5/d pontot.
Balesetmentes vezetést!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az OTP drága, és nem tudnak normálisan egy bankszámlamegszűntetést elintézni (esetleg direkt húzzák le pénnzel az embert ilyenkor).
A K&H szimplán drága, és valóban lassú az ügyintézés.
Az Erste nagyjából oké volt, de a különböző fiókokban más, és más volt az ügyintézés minősége/sebessége.
Az UniCredit volt a legjobb (Netbank szuper / tokenes vagy SMS azonsítás lehetőséggel, Linux alól is megy), de amikor a hitelem egyösszegű visszafizetésénél okoskodtak, akkor otthagytam őket.
Most CIB van, az internet bank jó (Linux alól is), de amikor lakást vásároltam és a lakás vételárát kellett átutalnom, akkor pont egy órába telt, míg sorra kerültem a bankfiókban.
Szóval tökéletes bank nincs, csak vannak nagyon rosszak.