Regisztráció Blogot indítok
Adatok
IstvánS

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Mercit, ne BMW-t! 2009.11.11 07:04:59
  Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék. Vélemények az azonos című írásunkról...
  Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze.  Vélemények az azonos című írásunkról...
IstvánS 2009.08.05 14:17:32
Ahogyan Csikós úr, úgy én is elképesztően sznob vagyok, csak másképp! Ha az autó nem olasz, akkor már húzom a pofám, nekem eddig csak Alfáim voltak, számszerűleg most a 4. - et hajtom, és meg kell állapítsam, a régi idők autói sokkal nagyobb odafigyeléssel készültek. A 92es évjáratú széthajtott, hamvaibol újjáélesztett 33as Alfámnak finomabban kattantak az ajtózárjai, mint a mostani hároméves sérülésmentes és újszerű 156osomnak. Az egykori csúcsmodell 164esről meg ne is beszéljünk, olyan finoman, részleteiben kidolgozott mesterművel akkoriban sem, nemhogy manapság nem találkozni. A 166os meg sem közelíti elődje kifinomultságát. És ez nem csak az én példám, egyik gyerekkori jóbarátom pár éve hozzájutott egy patika állapotú e34 525i - hez, akkor úgy volt vele, ha nem is olyan jó mint az újak, legalább beteljesíti álmát, és megveszi azt amire még ovis korában csorgatta a nyálát, csakhogy azóta sem vezetett olyan autót ami alternatíva lenne neki az e34 után, azóta is használják! Ha találtam volna épkézláb 164es Alfát, mielőtt a mostaniba beleültem, nem haboztan volna egy percig sem! Ez a dízelmizéria amig meg manapság folyik, végleg mepecsételi a klasszikus értelemben vett autózás sorsát! Félreértés ne essék, egy vérbeli, 5hengeres E osztályost én is az egekig magasztalok, de amikor egy "korszerű" "modern" középkategóriás japán szedánra kihozzák, hogy a 4hengeres dízellel a legjobb vétel, akkor azért kiakadok. A 200le feletti német dízel "sportlimuzinok" tulajdonosait meg aztán végképp nem értem, ha van 12-17 millió új autóra, akkor nehogy már az a 15-20% fogyasztáskülömbség legyen a döntő tényező, a járaskultúra, a húzathatóság és a hanghatás ellen, anno kiröhögték azt aki dízellel vett nagyautót, hacsak nem txizott vele, manapság meg ez a divat!
Belsőség Ide jutottunk 2009.02.25 11:17:00
Sejtettem, amikor megjelent a mostani Impreza, tudtam, amikor vezettem. Ez az új irány, ez a trend. Isa, por ës homou vogymuk. Oké, a lassan eltűnő WRC-ben is szekvenciális váltóval nyomják, de az egy más világ, egy más dimenzió. Jött ma a hír, itt a WRX STI AUTOMATIC.Kicsit szomorú…..
A kép forrása: MC24 A superbike változat után itt a BMW S1000RR utcai változata. 183 kg, ami nem kevés: a konkurensek mindegyike könnyebb nála, a nagy rivális Ducati egész pontosan tizennégy kilóval. Ahhoz, hogy ne csak a tervezett 15150 eurós árával tudjon konkurálni az 1198-assal,…..
A válság kancsukával veri a motoripart, gondok vannak a versenysportban, és bajok az utcai motorok között is. A határtalan hitelek országában sincs másképpen, az ingatlanpiac és az autók után a motorokon csattant az ostor: a Harley-Davidson értékesítései az utolsó negyedévben…..