Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PCHOST-ADMIN

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Kiszorítás 2008.12.28 00:43:57
  Egységes egészségügyi határérték megállapítása igen bonyolult, mert sok aeroszolképző anyag már egészen kis mennyiségben is nagyon káros lehet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
PCHOST-ADMIN 2008.12.29 15:32:46
@Agr3ssor:
A vicc, hogy énis havi 1200-1500km-t tolot a wareszkába munkábajárás címszó alatt....
6,7-7,2-es átlaggal eljár 90-110-el ezért nem éri meg számomra lecserélni "modernebbre", mert nem enne kevesebbet, talán a szenyezése se lenne kevesebb.
PCHOST-ADMIN 2008.12.31 10:42:37
@Agr3ssor: 2T-nél más elvek működnek.
Munkafordulaton kell dolgoztatni, mert minél alacsonyabb a fordulat, annál nagyobb a résveszteség.

Nekem így a legjobb a fajlagos fogyasztásom:
2. 20-40
3. 40-70
4. 70-14x
PCHOST-ADMIN 2008.12.29 08:32:39
Hi!

A törvénnyel nincs gond,... HA megfelelő lenne az ellenörzés és a bemérése a gépjárműparknak!

Ugye-ugye? Megint csak a szigorítást vesszük át az EU-tól, de azt is korruptan és félvállról.

Nagyon sok EU tagország nagyvárosában érvényben van már a rendelkezés, de ott 95%-ban a sok modern sunyin magaalá ködölő dizeles látta a kárát, ugyanis szinte mindenhonnan ki lettek tiltva a nagy és "zöld" suvjaik.

Koromcsapda? Ugyanmár! Benne van a nevében! Csapda! Ami bemegy, az ki is jön párszáz km után, EGYSZERRE. (szépen teríti 500m-en át, eltolt vezérléssel kiégeti)
Ez a koromcsapda olyan, mint a templomban sunyi fingás..... egyszer úgyis kiderül és mindenki szétszéled mellőled.

Nekem is régi autóm van, nekem is sárgacímkés.
De elfogadom, mert CH kibocsátása csak ezt engedi meg.

solct.ath.cx/pics/zk/2.JPG
solct.ath.cx/pics/wart/DSCF4829.jpg

KV felülvizsgálaton csontnélkül megy át, mindíg valós mért adatok kerülnek bejegyzésre, mert én magam vívom ki mindíg a hivatalos mérést.
Értemén, hogy kétté, meg régi szar, de ha hoztak egy szigorító rendeletet anno, én nem megkerültem, hanem tettem érte, hogy az autó katalizátor nélkül teljesítse azt. Megsúgom, nem volt nehéz.
Szintetikus olaj, precíz belőtt karbi és elektronikus gyujtás... Enyi.

De nem értek én sokmindent.
Nem értem, hogy az "egyhétdé" szívódizel matuzsálem, amikor csak ha anyira gyorsítok is, mint ő, akkor belőle nem dől, hanem folyik a korom, én meg majd megőrülök mögötte már toporogva.

Aztán megint jön a sok modern dizeles, hogy EUX szabványos.
Igen! Valóban az, HA megfelelő turbónyomás mellett megfelelő tartományban üzemel!
De mi van városban lámpától lámpáig?
Gyorsít padlógázzal, a turbónyomás jóesetben félig felépül, az ECU önti be a gázolajat.
Gyak. szívóüzemben üzemelnek ezek a vackok a városi üzemük 90%-ban!

Tehát, elfogadom az intézkedést, HA kint a város szélén száll fel velem együtt a BKV-ra a többi dízeles PD-TDI, TCDI, HDI és egyéb szívódizeles autóstársam.