Adatok
gezasz
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mivel magam is kétharmad részben hondás vagyok, a Hondákra mindig örömmel áldozok az energiámból (azt hiszem, ennek a legutóbbi poszt ékes bizonyítéka volt: ebben ugyanis a CB125-ösömmel folytatott két éves küzdelem részleteivel traktáltam a kedves olvasót). Legújabb…..
gezasz
2015.04.21 21:09:48
Oliver Garcha ! Ha érdekel van egy különleges ritka motorom Yamaha Yamy, berugókaros kivitelben. 30 éves jó állapot nem nagy pénz
Semmi nem történt a túrán, csak ami szokott. Győrig három részletben tolta a csapat (a Motordoki önmagában képviselt egy egészet), onnan jött a 85-ös út, annak minden kínjával. Építkezés-hegyek, sittszállító dömperek (nehogy kinyisd a plexit egy ilyen mögött, mert 5 baros…..
gezasz
2014.07.12 20:51:38
@Taurista robogós: Nincs igazad! Nekem 30 év kellett mire 50-es motortól eljutottam a 850 köbcentiség, a 3LE-től a 83 LE-ig. De hidd el egy élvezetes motoros túrához kell ennyi erő és köbcenti. Több talán már nem is annyira fontos.Azért, hogy ne legyen gond egy teherautó megelőzése már az ésszerűség határain belül, hogy fel tudj menni fülig érő szájjal egy szerpentinen két személlyel 2000 méter fölé. Valamint ha megállsz az emelkedőn a felhők felett eltudj indulni motorbőgetés és bakkecskézés nélkül, vagy hosszú csúsztatott kuplung nélkül. Természetesen két személlyel sokszor csomagokkal.Igaz ennek ára van, de sokszor megéri. Sok éven át mentem kis ETZ-vel nem sírom vissza, mert egy kis szembe szél is megtorpantott, nem hogy egy emelkedő és jó volt ha ekkor 70 KM/H tudtam"száguldani"egy személlyel.Lassan a naggyal is lehet menni, de ha kell legalább van tartalék bőven
Amikor néhány hete a Johammer J1-eséről olvastam, a megosztó formát látva felmerült bennem a kérdés, hogy vajon melyek lehetnek minden idők legrandább motorkerékpárjai. Nem könnyű kérdés, hiszen ízlésről nincs túl sok értelme vitatkozni, ráadásul a témában már számos…..
gezasz
2014.05.10 19:36:44
Kati Aprilia SportCity 200-asa igazán csinos és megkímélt, egyben ő garázsunk egyetlen harminc évnél fiatalabb géperejű járműve. Az új tulajdonos, aki a feleségem, épp csak annyit ment vele, ami ahhoz kellett, hogy a közben bekövetkező apró baleset miatt muszáj legyen…..
Szemre nem rossz, de a kesztyű minősége használat közben mutatja meg magátPapp Tibi megmondta, szart csak olcsón vegyünk – a lidlis motoros kesztyűért annyira keveset kértek, hogy az árára sem emlékeztem, guglival kellett kikeresnem. 5999 forint; a kérdés, megér…..
Jason Tiedeken még nincs kész Lockheed Lounge motorjával. A Metal Morphosis Cycles konstruktőre azonban nagyon közel van ahhoz, hogy egy teljesen egyedi és elvetemült gépet alkosson. A sajátos csőváz és az egyedi felfüggesztés minden centimétere csemege, ezt fejeli meg a…..
gezasz
2009.01.03 20:06:51
Ha nem is sokat, de késik a világ egyik legcsúfabb logójával díszített Roehr superbike értékesítése – október helyett márciusig kell várni azoknak, akik az 1250 köbcentis, kompresszoros motort megvennék. Walter Roehrich fejlesztő szerint ez a motor Európa és Amerika…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz