Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Aeneas

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ötvenezer forintos pénzbírságot és öt büntető pont levonást szabott ki a rendőrség arra az autósra, aki januárban a VII. kerületben nagy sebességgel kis híján elcsapott egy kerékpárost. Az esetet a bringás fejkamerája rögzítette, így volt bizonyíték is: a sofőr…..
Aeneas 2012.05.01 17:39:03
Érdekes olvasmány ez a sok komment :) Bár senki nem kért rá, én is elmondom a véleményem::
1. Tökmindegy mi a téma, az mindig a vereséget jelenti a vitában, amikor az ellenfél személyével foglalkozol, pl. fasz, bunkó stb.
2. Azért sem érdemes egy vitában az ellenfél személyét fikázni, mert ezzel saját magadat értékeled le. Éppen ellenkezőleg, azt kell hangoztatni, mennyire tiszteletre méltó az ellenfeled, akit le akarsz/fogsz győzni a vitában, hiszen annál értékesebb a te teljesítményed.
3. A legtöbb vitában - itt is - szinte mindenkinek van igazsága a véleményében. Fogadd ezt el, sőt, mondd ki hangosan: igen, ebben és ebben igazad van, viszont ebben és ebben szerintem nem. Meglátod, egészen másként fog erre reagálni az ellenfeled, mintha a személyét ért becsmérlő megjegyzéseid miatt csak azért se ismeri el az igazadat.
4. A konkrét esetben: előzést vagy kikerülést akkor szabad elkezdeni, ha azt biztonságosan be is lehet fejezni. Ha nem lehet biztonságosan befejezni, akkor vissza kell térni az előzni kívánt jármű mögé. Az nem tekinthető biztonságos befejezésnek, hogy majd a másik jármű belátja, hogy baj van, és lehúzódik.
5. A hondás nyilvánvalóan azért kezdett bele az előzésbe vagy inkább kikerülésbe, mert felmérte, hogy egy gyengébb szereplőről, egy kerékpárosról volt szó. Hasonló helyzetben egy 24 tonnás betonkeverős teherautót biztosan nem kezdett volna előzni (tekintsünk most el attól, hogy értelemszerűen az nem fért volna el ugyanabban a sávban, ezt csak a példa kedvéért írtam)
6. A konkrét esettől függetlenül én is úgy látom, hogy a bringások erősen túlfejlett önérzettel közlekednek a városban, számtalanszor sodortak/löktek meg, vagy csak ijesztettek meg engem is a járdán, vagy jöttek nagy lendülettel a kötelező haladási iránnyal szemben az egyirányú utcában, vagy éppen mint valaki mellékelte egy videón. jobbra kis ívben való kanyarodáskor jobbról akarják megelőzni az autókat.
7. DE: még ha igaz lenne is, hogy az összes kerékpáros agresszíven, közlekedési szabályok teljes lesz.rásával vezet, a konkrét esetben ez semmiképpen sem enyhítő körülmény a hondás számára, hiszen EZ a kerékpáros szabályosan vezetett.
Türelem, embertársaim :)
Az alábbiakban "összevágtam" Tradergamer kommentjeit, amiből már talán "kihámozható" hogyan kereskedik Ő. Nem egy "kikristályosodott rendszer", de saját maga is bevállalja, hogy nem szigorú rendszer alapján csinálja.Ennek a stílusnak is vannak előnyei…..
Ha a hölgyet az óra járásával megegyező irányba látod forogni, akkor a jobb agyféltekédet használod.>Ha a hölgyet az óra járásával ellentétes irányba látod forogni, akkor a bal agyféltekédet használod.>>Néhány ember képes arra, hogy mindkét irányt felismerje, de a…..
Ezen gondolkozom. Persze van két könnyű válasz. Az első az, hogy nem is a Fidesz támogatja Gaskóékat, hanem Gaskó támogatja a Fideszt. Bár ezt a verziót könnyű alátámasztani azzal, hogy az arrogáns (vd)SS-vezér először azt mondta, hogy Karácsonykor nem lesz sztrájk, aztán…..
Aeneas 2008.12.21 13:37:34
Volt annak idején egy miniszterelnök, aki elég hatékonyan tudta kezelni az ilyen sztrájkokat, úgy hítták , Margaret Thatcher. Figyelmébee ajánlanám azoknak, akik akár az egyik, akár a másik oldalon állnak most a vasutas sztrájkkal kapcsolatban.

Az angol bányászok, akiknek valszeg legalább olyan kemény volt a tökük, mint a mi vasutasainknak, nagy sztrájkba kezdtek, még nagyobbb mellénnyel. Nem cifrázom: 20 hónapig tartott a sztrájk, és a Vaslédi egy hangyafasznyit nem engedett. Az eredmény? A bányász szakszervezeti mozgalom elvesztette minden pénzügyi alapját és erejét, és megszűnt az angol szénbányászat.

Ki merné ma már azt állítani, hogy ezért nem kell kezet csókolni Thatchernek? Nagy Britannia megszabadult egy elavult, gazdaságtalan, a környezetet maximálisan terhelő, károsító iparágtól. Ekkora eredményt senki nem remélt, ezt az eredményt a keményfejű bányász szakszervezeti vezetőknek köszönhették, akik lelkes kitartásukkal nem csak a szakszervezeti mozgalmat, hanem a teljes szénbányászatot, és az arra épülő ipart kivégezték, és akaratukon kívül megteremteték a modern Nagy Britanniát.

Aki azt hiszi, hogy ez nem fordulhat elő nálunk a vasúttal, azt emlékeztetném arra, hogy húsz évvel ezelőtt azt se tudta volna elképzelni senki ebben az országban, hogy a megingathatatlannak tűnő kommunista hatalom néhány hónap alatt összeomlik.

Az elmúlt évek eröltetett autópálya és gyorsforgalmi út építésének köszönhetően egy nagyon hatékony alternatív közlekedési rendszer alakult ki a vasút mellett Magyarországon. Könnyen lehet, hogy egy napon arra ébredünk, hogy a vasút egy marginális alternatív szolgáltatás lesz csak, amelyik ugyan majd nagyon hatékonyan működik, tiszta lesz, gyors, pontos és megbízható, viszont nem 40 000, hanem 4 000 embernek ad munkát.

És akkor majd nagy tisztelettel fogunk megemlékezni Gaskó úrra és barátaira, akik kivégezték a lomha, tehetetlen, pénzfaló MÁV-ot.