Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kicsidzsí

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Atyánk nekünk akar kedvezni. Elvileg örülnöm kéne, de nem tudok. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja. ..
kicsidzsí 2013.11.21 14:38:02
Bár őszintén szólva nem szívlelem a mostani városvezetést sem, de meg kell hagyni van abban vmi, amit Tarlós úr mond. A lámpák hangolása kritikán aluli az egész városban. Nap mint nap megyek reggel-este a Bécsi úton, gyakorlatilag minden lámpánál meg kell állni. Mi ez ha nem tudatos környezetszennyezés és fölösleges kiadásnövelés a benzinkúton. Ugyanezt el lehetne mondani akár a Soroksári útról, ahol ugyanúgy nem lehet a megengedett sebességgel haladni folyamatosan. Vagy lsd. a Budafoki utat.
Nem tudom mennyire logikus az, hogy a lámpa ahol állsz zöldre vált, akkor a ca. 100 m-re lévő következő meg pirosra (telephelyi kihajtó)?
Ehhez nem kell 2 MFt-s fizetés meg közlekedésmérnöki diploma, józan paraszti ésszel felfogható.
Végre vki aki a sok szívatás után rájött, hogy nem csak a szigorítás viszi előre a dolgokat.

Pl. ca. 3-4 éve írták itt a TC-n Prius3 berlini bemutatóján, hogy Berlin egyik legforgalmasabb útján vezetett a teszt. Rendszeres útjavítások mellett is folyamatosan haladt a forgalom zöld hullám mellett. A Prius 20 percig nem állította le a motort, mert nem volt piros. Nekik miért megy?
Gondolom nem kellett hozzá 2.000 űberokos csatlós, hogy ezt kitalálják?
Zöldhullám = egyenletes tempó = kevesebb gyorshajtás = kisebb környezetszennyezés = kisebb esély a szmogra = kevesebb (ideg)beteg ember
Kérdésem, nem éri meg???

Tarlós úr kivételesen hajrá, és nem csak az Ön által felsorolt helyeken, hanem az egész városban a érdemes lenne a forgalom változásának függvényében átállítani a lámpákat.
Kedves Windows Phone-használók! Nemrég megkeresés érkezett hozzánk a Windows Phone rendszert honosító magyar csapat vezetőjétől, aki újfajta együttműködési lehetőséget ajánlott portálunknak. Ezen együttműködés célja az, hogy a Windows Phone-telefonokon futó operációs…..
Belsőség Nem tanulunk... 2008.12.16 16:34:00
Nem érdekel ki vagy, ki nem vagy. Nem érdekel, mivel foglalkozol te vagy a szüleid. Nem érdekel az sem, mi vezetett arra, hogy ezt az indavideóra kirakd.Nézz tükörbe, nézd meg a fejed...Hülyegyerek, jónapot. Elnézést a személyeskedésért, de itt már azért ledobtam az ékszíjat…..
kicsidzsí 2008.12.16 22:01:04
Sziasztok!

Véleményem az, hogy amit a fiúk a videón csináltak, az maximálisan felelőtlen, főleg ilyen forgalmi körülmények között. Az látszik rajtuk, hogy vezetni nem tudnak, és át sem érzik a felelősségét az egész szituációnak. Arról már nem is beszélve, hogy műszakilag teljesen analfabéták.

Volt szerencsém már kétszer résztvenni az Audi Performance Driving-on, én is mentem az egyik autópályán jóval 200 fölött, de 5 (először 3)intenzív vezetéstechnikai tréniggel a Ringen a hátam mögött. Az ember az ottani tapasztalatokkal egy kicsit már másképp közelíti meg a sebességet és a féktávot, na meg a fizika határait. Nem is beszélve a forgalmi szituácóról!!!!! Nem tudom, hogy a felvétel melyik éveben készült, de az idei S8-as és RS6-os kerámia tárcsafékkelvolt felszerelve, ami a min. 3-4 intenzív fékezés után éri el max. hatásfokát (üzemi hőmérsékletét), addig olyan érzés, mintha nem lenne fék a kocsiban. Gondolom ezt is belekalkulálták. Ilyen "informáltan" aztán tutira felelőtlenség a volánhoz ülni, de ebben meg van a kisérő felelőssége is.
Emellett azért gondolom azt is alaposan felmérték, hogy egy közel 38 MFt-os S8-ast lecsukni nem kis anyagi terhet is jelent ilyen vezetési tudás mellett. Sokat kell ám érte dolgozni.
Volt akinek előttem sikerült egy körfolgalomban lecsúszni az ívről és kidönteni egy villanypóznát, közel 6-7 MFt-os kárt csinált a kocsiban. Az óra közel 40 km/h-nál akadt meg. Ő hitt benne, hogy kb. 80 km/h-val beveszi az ívet. A 6-700 eFt-os csekkel a zsebében valószinű már nem vigyorgott annyira a mgabiztosságtól.

'98 őszen szereltem a KK-európai Porsche bemutatón a Ringen, ahol egy gyári ralioktató egy Boxsterrel vitt egy kört, na ő tudott a kanyarban keresztben csúszva fél kézzel kormányozni, miközben a klíma panelt nézve babrálta a hőmérsékletet, hogy 19, 20 vagy 21 fok legyen a kocsiban. A fiúknak javasolom, és mindenki másnak is, hogy így értekelje át a dolgokat.

15 éve az oktatóm azt mondta, hogy a sebességel kár feledtetni a vezetni nem tudást. Osztom a véleményét, és azt is, hogy két lábon járó donorok. Sajnos az ilyenekkel történik olyan, mint az Árpád hídi baleset, ahol a 20 év körüli lánynak levágták mindkét lábát, vagy a Bécsi úton a család besett a temető mellett az árokba, a 20 éves anyának ott a síremléke az út mellett, vagy minden politika nélkül Szabó Pál volt miniszter fiának ominózus halálos balesete Szentendrén - ő csak beült egy hasonló kamikaze mögé-. Csak ésszel, mert gyorsan mennyi vagy ész nélkül gyorsan menni nem ugyanaz. A Generali reklámnak igaza van: Az élet túl rövid, nem éri meg gyorsabban menni, mint ahogy az őrangyalod repül. Sajnos én láttam az öcsémet karácsony előtt, miután egy mellék úton megcsószott egy jégfolton, nem volt bekötve és egy 60 cm-es betonlábazatot telibeverve kifejelte a szálvédőt kb 40 km/h-val. Nem sokon múlott, hogy nem fulladt meg a légmelltől, mielőtt lecsapolták a tüdejét!!!! Akkor még ő is azt hitte, hogy tud vezetni.

Lehet száguldozni, csak vigyázzunk másokra is, mert őket is hazavárják. Ne kelljen a bíróságon zokogva azt, mondani, hogy sajnálom, de túl becsültem magam. Az már késő, és senkit sem hoz vissza. Jó dolog a 450 vagy 560 LE, csak vezetni is kell tudni hozzá!!!!!!

További jó és megfontolt közlekedést mindenkinek.