Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gre@T

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amikor a reggeli kávéval indítja az ember a napját, akkor jogosan vetődik fel a kérdés a vegán életmódra váltásnál, hogy létezik e a tehéntejnek alternatívája és ha igen, akkor mi az és mennyibe kerül. Ma már több márka rengeteg féle növényi teje kapható nálunk is a bio…..
Ákos @ Fekete Sas Rendezvényház, Hódmezővásárhely, 2013.11.30. Az elmúlt években Ákos több nagylemezéről, dvd-jéről és többezres tömegek előtt előadott koncertjéről írtam meg a véleményemet az Indexre és a Lángoló Gitárokra. Ezeknek a szövegeknek mindegyike azzal a…..
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
Gre@T 2012.07.20 10:40:19
Az HHO csoda bontókkal (elektrolízissel) van egy icike-picike hiba (azt nem is említve, hogy fogyasztás csökkentésre nem használható). A probléma a KOH elektrolit használatából adódik. Ugyanis a KOH és az alumínium igen heves reakcióba tudnak lépni egymással főleg a gőzben, ami a forró bontó cellából kijöni. Az eredmény az lesz, hogy a gőzök és a gázok hatására a KOH szépen elkezdni lebontani a légbeömlő környékét és magát a hengerfejet, hiszen manapság a blokkok alumíniumbók készülnek. Szóval, aki beépíti az ilyen egyszerű elektrolizáló berendezést az számolhat ezzel az opcióval.
Sajnos még a buborékoltató használatával is juthat némi KOH a hengerbe, ami nem túl egészséges a motor számára. Használhatnánk más elektrolitot is pl. konyhasó, NaOH (sajnos ebben az esetben is el fog fogyni a motorblokk. Vannak egyéb elektrolitok is amelyek jól működnének csak a bennük lévő szennyező anyagok miatt a víz brana trutymós lesz és szennyezi a elektródákat, amely a vezetőképesség erős romlásához vezet.
Az alábbi klét videó demostrálja ,hogy mi is történik a KOH / NaOH és az alumínium találkozásakor.

www.youtube.com/watch?v=4tIJ2EjK5_k
www.youtube.com/watch?v=KMdd8WINovA

Kb. 10-12 évvel ezelőtt már próbálkoztunk hasonló a most divatos HHO dry cellnek elnevezett elektrolizáló építésével. Szóval a most HHO cell-t régen Brown's Gas generatornak hívták. Ami ugyan jobb mint a HHO generátor, mert nem sima durranógázt fejleszt hanem oxihidrogént, amely tulajdonságai kissé külömböznek a sima durranógázétól. Annyit elárulnék, hogy hogy nem sima egyenárammal lehet „eredményesebben” vizet bontani, hanem rezonáns módon. A normál egyenáramú bontás csak melegíti a cellát. A maximális elérhető teljesítmény hatásfok maximálisan 4Wh/l.

A másik érdekes dolog a lamda és a légmennyiség mérő szenzorok érintetetlenül hagyása. Ha simán beépítünk egy ilyen pöfögő kuktát az injektoros autónkba mindenféle szenzor „hülyítés” nélkül ,akkor a fogyasztásunk nemhogy csökkennne, hanem nőni fog. A megnövekdett oxigén „érzés” hatására az motorvezérlő még több üzemanyagot fog az égéstérbe fecskendezni.
Továbbá ezek a mini cellák olyan kicsik és ebből következőben olyan kevés gázt termelnek, hogy a használatuk nem hoz semmi eredményt. Ha pedig növejük a cellák méretét, akkor az áramfelvétel fog növekedni, amely ugye terheli a generátorunkat és így megintcsak növekedni fog a fogyasztásunk.
Az ilyen módon végzett vízbontás nagyon rossz hatásfokú és ebből következően semmi értelme a használatának... Az elektrolízisben nincsenek csodák, csak vannak emberek akik ezt nem tudják elfogadni és tovább erőlködnek. Ezt a fránya Faraday törvény csak nem lehet megkerülni 
Léteznek sokkal jobb módszerek a víz bontására pl. elektromos árammal be és kikapcsolható pusztán kémiai reakciót amit a „kis kukta” gáztermelésének kb. az ezerszeresét adja. Csak ezek a techológiák nem publikusak , sok egyetemen és kutatóintézetben kísérleteznek ezzel és szépen hallgatnak is az eredményekről.
A beépített vízbontó csodákra kapok 2-3 év garanciát de az autómra is adnak vajon?
  Vissza a száraz cellához.Miért jó ez?Elfogadható méretű, jó gáz termelés, megbízható, jó hatásfokú és nem utolsósorban még jól is néz ki. Többen úgy nézik a motorteremet mintha egy Bentley-vel járnék, mondjuk ők zömében erről az egészről nem sokat tudnak,…..
Gre@T 2012.07.20 09:46:06
Az elektrolízisnél van egy icike-picike hiba. A probléma a KOH elektrolit használatából adódik. Ugyanis a KOH és az alumínium igen heves reakcióba tudnak lépni egymással főleg a gőzben, ami a forró bontó cellából kijön. Az eredmény az lesz, hogy a gőzök és a gázok hatására a KOH szépen elkezdni lebontani a légbeömlő környékét és magát a hengerfejet, hiszen manapság a blokkok alumíniumbók készülnek. Szóval, aki beépíti az ilyen egyszerű elektrolizáló berendezést az számolhat ezzel az opcióval.
Sajnos még a buborékoltató használatával is juthat némi KOH a hengerbe, ami nem túl egészséges a motor számára. Használhatnánk más elektrolitot is pl. konyhasó, NaOH (sajnos ebben az esetben is el fog fogyni a motorblokk. Vannak egyéb elektrolitok is amelyek jól működnének csak a bennük lévő szennyező anyagok miatt a víz brana trutymós lesz és szennyezi a elektródákat, amely a vezetőképesség erős romlásához vezet.
Az alábbi klét videó demostrálja ,hogy mi is történik a KOH / NaOH és az alumínium találkozásakor.
www.youtube.com/watch?v=4tIJ2EjK5_k
www.youtube.com/watch?v=KMdd8WINovA
Szóval ezek a mezei eljárások sajnos nem túl jól működnek.
Kb. 10 évvel ezelőtt már próbálkoztam hasonló a most divatos HHO dry cellnek elnevezett elektrolizáló építésével. Szóval a most HHO cell-t régen Browns Gas generatornak hívták. Ami ugyan jobb mint a HHO generátor, mert nem sima durranógázt fejleszt hanem oxihidrogént, amely tulajdonságai kissé külömböznek a sima durranógázétól. Annyit elárulnék, hogy hogy nem sima egyenárammal lehet „eredményesen” vizet bontani, hanem rezonáns módon. A normál egyenáramú bontás csak melegíti a cellát.