Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ex...

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem újdonság ebben a világban, hogy még az utolsó fillérjeinket is ki akarják húzni a zsebünkből. Áremelésekkel, ilyen-olyan adókkal, mindenféle fondorlatos szabályokkal. Mindenki kihasználja a kínálkozó lehetőségeket és úgy tűnik nem számít, hogy ez más kárára…..
ex... 2008.12.15 00:06:08
Előszöris: üdvözlet mindenkinek! Szeretnék pár dolgot hozzáfűzni az olvasottakhoz. Én jó pár évig űztem ezt a munkát, és szerintem nem volna szabad, így általánosítani. Láttam ezt-azt. Nem hiszem, hogy minden kúton dolgozó, gazember lenne. Mint ahogy, azt sem, hogy bunkó, meg hogy hú, de milyen aluliskolázott. Sokan még felsőfokú végzettséggel, vagy tanulás mellett teszik, több-kevesebb ideig, mert lesz munkájuk, és keresnek valamennyit, bármilyen hitvány feltételek és munkabeosztást is kell elvállalni. Persze nem mindenkire áll ez. Vannak kutak, és azoknak vezetői, akik szeretik az egyszerűbb végzettségű alkalmazottat vagy ismerőst, fiam haverját stb.. akiknek ez is nagyon jó, jobban nyalnak, könnyebben irányíthatók, még ha a stílusa nem is illik a kiszolgálásba. Tisztelet a kivételnek. Szóval a gárda mindig a vezetőt tükrözi. Máshol is. És könnyebb elmenni a havi 1-2 millió + keresetből elmenni egy évben 5-6 alkalommal nyaralgatni, ha van pár jó szolga a háznál. Így kevesebb a gond. Aztán, azt sem, gondolom, hogy minden kedves vevő megérdemli, hogy kinyalják a hátsóját. Ennek ellenére igyekeznek jól kiszolgálni mindenkit, akinek erre van igénye, mert tegyük hozzá legtöbb kút önkiszolgáló rendszerű. Csak arra kell figyelni a kedves vevőnek a „Jó napot kívánok. Szabad –e segíteni? „. kérdés és:”Köszönöm, tankolok magamnak.”válasz elhangzása után,(és amit mindenki megért), hogy hol, milyen számú kútoszlop (ok) nál tankolt, és hogy ki is tudja fizetni. Emellett kidomborítani magából lehetőség szerint a higgadt magatartást, és beszédet. Merthát kedves vevő oldalon is akad lehúzós, elhajtós, szadista, nagyarcú, részeg, butuska, simán paraszt, kocsiból kiordibáló, esetleg elmeháborodott vendég, aki arra várt szinte egész nap, hogy végre igaza legyen valakivel szemben. Ez sem csak itt, van így, csak pl. a boltba nem lehet bemenni kocsival és, nem tudsz 3mp alatt elhajtani sem. Patikában nem szokás a sor elejére ugrálni. Kenyérről ritkán kérünk áfás –számlát, és blokk és számla között is van fogalmi különbözőség és más eljárás után, nyomja ki pénztárgép. Sokaknak még ez se tiszta, hogy nem mindegy, mit beszél, de vállalkozása lehet neki komolyan. Így itt kiéleződöttebb a helyzet. Mivel önkiszolgálók és egyre többen szeretik maguknak tankolni a féltett verdát a kútkezelők darabszámán, spórolnak a kutak, ezért egy kúton dolgozó ember, több munkakört lát el egyszerre, a kút több részén, így többnyire várni kell egy kicsit, hogy kiszolgálják azt, aki erre szomjazik. Ettől persze sokan befordulnak. Erröl sem hiszem, hogy a dolgozó hibája lenne, inkább a vezetőé. Mert kevés a pénze szegénynek, pedig „nagyon dolgozik”. A pénztáros dolga figyelni a placcot az ellógósoktól rettegni, és kiszolgálni azt a kb. 1000-2000 különféle embert. Egy-két baki a normálisok között is becsúszhat, oda-vissza a pénzvisszaadásnál, nem szándékosan is. A megszólításokat egyébként sok más egyebekkel együtt tanítják tréningeken, már ahol a puncsos kollegának is el kell menni.
Hitvány emberek mindig voltak, vannak, lesznek. Figyelni kell. Szóval a vezetés a hunyó az atrocitásokért szerintem, meg mi,” nagyon” kulturált emberek, és a sablonosság.