Regisztráció Blogot indítok
Adatok
FaberKri

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Születésnapokra lopjuk az alumínium mérföldköveket, átlagban 20 perc alatt halunk meg a leállósávban, és ha defektet kap, az autópályán bárki kaphat terelést. Vélemények az azonos című cikkünkről...
FaberKri 2009.01.05 08:51:46
"A rendszer egyébként elég jó."
Az attól függ, kinek mi az elég jó.
1. Jártam úgy pár éve, hogy a november 10-én megvásárolt matricát január 10-i kezdődátummal rögzítette az eladó a rendszerben (hogy miként volt erre módja, ez azért megérne egy falhozállítást), és ezért büntettek, majd persze törölték azt, de elnézést még így is én kértem tőlük, hogy utánajárhattam a dolognak - persze az ellenőrzőszelvényt átvettem, így csakis én vagyok a felelős (az már meg sem kérdezem, hány bratyinak sikerült ílymódon elintézni a büntetését, hogy a rendszer lehetővé teszi nem aznapi érvényességi dátum rögzítését).
2. 2 éve a napközben átírt matrica miatt büntettek meg. Kifizetem az átírás díját, erre gondolkodás és utánanézés nélkül megbüntetnek a reggel használt régi autó miatt, majd mikor megint kénytelen vagyok személyesen utánajárni, az ügyfélszolgáltatos közli velem, hogy "Hát jó, emlékszem magára, hogy itt járt, ezért most elengedem magának a büntetést!". Mintha korrumpáltam volna őt, vagy elvarázsoltam volna a két szép szememmel. És ha csúnya szemeim lennének? Vagy ha megmakacsolom magam, és nem járok utána helyettük?

Ködlámpa:
Nem az a baj, hogy bekapcsolva felejtik, hanem hogy akkor is ott virít a mátrixtáblán, hogy "kapcsolja be a hátsó ködlámpát", amikor simán van 3-400 m-es látótávolság. De a bekapcsolt ködlámpák miatt az ember csak a közvetlenül előtte menő lámpájának kétteherautónyi udvarát látja maga előtt. Ez nagyban csökkenti a vezetés közbeni komfortérzetem, mert hozzá vagyok szokva, hogy 4-5 autónyi távolságig előre látok.

Csúszásmentesítés:
3 éve járok naponta Győrből Pestre. Az idei a 3. tél, amikor az oly sokat szidott meteorológusok 1 héttel előre meg tudták mondani, hogy mikor fog leesni az első hó. Ennek ellenére egyik alkalommal sem kezdték meg a csúszásmentesítést a hóesés napja előtt, illetve az egésznapos hóesés ellenére a lehajtóág nem volt csúszásmentesítve még késő este sem.
Van annak vmi technológiai oka, hogy a "száraz" aszfaltra nem szórnak sót, vagy csak alulszervezett az útkezelő? Persze a megyei közútkezelők reagálását elnézve utóbbi a valószínű.

Az egész cikket egy kicsit propagandajellegűnek érzem, persze ebben nyilván az is szerepet játszik, hogy évekig forgatva a Magyar Közút számait tisztában vagyok vele, hogy ebben a magyar utas szakma nagyon erős.
Hétvégén éppen a "házi feladataim" végzése közben mérgelődtem az e-cégeljáráson. Ez az a várva várt cégjogi újítás, amiről tavasszal olyan sok szó esett, amelybe rengeteg pénzt öltek és amely felemásan sikeredett. Nézzük meg miért: Tegyük fel, hogy van egy…..