Adatok
MadMed
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ataman sokatt küzdött a DIGI-vel, mire bekötötték hozzá a műholdas tv-t, de október végén a telepített eszköz meghibásodott, így szerelőt kellett hívni hozzá. Az lassan ugyan, de megérkezett, egy használt dobozzal, mivel szerinte újra már nincs pénze a cégnek. Ahogy a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A külsőseik meg nevetségesek pl:
Hárman kimennek telefont bekötni, az ügyféltől kérnek létrát, majd nincs fúró (bár nem is kell mert panelnél müanyagtoknál 1-2centis hézag van)
majd azt álítják hogy a régi telefonokat nem tudják a szobákban rákötni, s az előszobában a földre leteszik az egyik készüléket.
Előfizető segítséget kér szakembertől, mobil átad digis "szakembernek", 5 perc mulva mindegyik szobában szól a telefon (némi alap hálozat szerelési tanácsadás után).
S meglepődtek mert nem kaptak borra valót.
Egy egyemberes 10 perces munkát -
52 perc allatt oldottak meg hárman.
Az ár amit kínálnak tényleg olcsó ,
már annyira olcsó hogy felvetődik
, nem-e csak előfizetői létszámot kell generálniuk a kedvező cégeladási árhoz.
Ez megmagyarázná hogy mért nem kell az előfizetői díjakból haszon, a tulajdonosi körnek. Ha egy felfutattott hálózat sikerül jól eladni , megtérül a minuszos münködtetés.
Természetesen aki kitudja ennek az előnyeit használni, az mértne tenné me.
Bár más szolgáltatóknál is igen sok kedvezményt kaphatnak az előfizetők, ha veszik a fáradságot és utána néznek, s nem csak a szomszéd zsörtölödését szajkozzák.
Kellemes továbi hetet.