Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hornando

0 bejegyzést írt és 101 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tomi garázs Modellmérleg 2014 2014.12.30 09:00:54
A 2014-es év modellgyűjtés szempontjából kicsit visszaesés a korábbi évekhez képest (2011 - 17 db, 2012 - 13 db, 2013 - 16 db), hiszen "mindössze" 10 db 1:18-as modell került a gyűjteménybe. Igaz van köztük egy-két nagyobb durranás, amelyek bőven feledtetik a relatíve alacsony…..
Ferrari 1:18 BÚÉK 2012.12.31 00:00:15
minden egyes olvasómnak modellekben- és minden egyéb más javakban gazdag új évet kívánok! itt köszönném meg az egész éves figyelmet, külön kiemelve az aktív tagok hozzászólásait, építő jellegű kritikáit. jövőre veletek ugyanitt, ugyanígy!..
hornando 2012.12.31 19:14:26
ha valaki nem szereti a végtelen ömlengést, a szuperlatívuszok halmozását, a csapongó rajongást, az elfogult éljenzést, az ne is olvasson tovább. nyomja meg a back gombot, vagy simán csukja be a lapot. de a legjobb, ha kikapcsolja a számítógépet, tabletet, ájfónt. mert itt most…..
hornando 2012.12.01 01:02:57
A modell gyönyörű, ez nem is vitás, de azért van néhány aprócska, ám számomra annál bosszantóbb hibája. Persze ez azért is lehet, mert én mint versenyautó tekintek erre a modellre, míg ti csak szimplán a modellt vagy mint Ferrari-t nézitek.

Ahhoz képest, hogy a 2011-es Le Mans versenyen futott AF Corse versenyautóként árulják, elöl és az ajtókon, a rajtszám felett hiányzik a hivatalos 24 HEURES DU MANS matrica.
www.classicdriver.com/uk/magazine/3700.asp?id=15160
www.lemans.org/en/news/AF-CORSE-First-time-at-Le-Mans-for-the-458-Italia_3887.html
Azért ez eléggé szembetűnő hiba, legalábbis számomra. Ugyanakkor néhány matricának elrontották a méretezését. Leginkább a hátsó kerekek fölött látható RK MOTORS matricánál látható, hogy arányaiban kisebb, mint a valóságban.
Továbbá egy első reflektort párt is lespóroltak a modellről, amiknek a Michelin matricák vonalában, a vonószemtől befelé lenne a helye, valamint hiányzik a telemetria antenna is.
www.supercars.net/Pics?viewPic=y&source=gal&uID=119513&gID=2661&pgID=2&pID=997270
Na de mindez mindegy is, mert előbb vagy utóbb lesz egy ilyen paripám. Nekem konkrétan ez a változat kell.

Xapának üzenem, hogy a 458 GT2 piros, plain body változatát igencsak eltudnám képzelni a BBR 512 LM presentation változata mellett. Szóval mondanám, hogy indokolt egy ilyen 2007 utáni paripa beszerzése. :-)))
Akár már Karácsonyra.
A Lambók miatt pedig ne sopánkodj, egyikkel sem nyúltál mellé. Kell egy kis kontraszt na. :-)))
hornando 2012.12.02 00:26:39
@=xapa=: @Labdacs:
Már megint azok a fránya lámpák...:-)
Kis túlzással mondhatjuk, hogy Le Mans-ban minden a színek és lámpák fényei körül mozog.

Nos, ma már nem világítják meg a rajtszámokat, mint egykor, mert príma fényvisszaverő matricákkal megoldható, hogy változó fényviszonyok mellett is jól láthatók legyenek.
Ehelyett a lámpák a verseny 4 kategóriáját hivatottak megkülönböztetni egymástól.
Tehát a kategória szerinti besorolást jelentik a színek.
Pirosan világít a P1, kéken a P2, zölden a GT1 és sárgán a GT2.
Mi több, ezek a színek most már a rajtszámon is megjelennek, ugyanis a 2009-es Le Mans óta a rajtszámnégyzetek alapszíne is egyezik a kategória színével. Nézzétek a rajtszámokat!
urban-gear.com/streetwear/24-hours-of-le-mans-%E2%80%93-2011-spotter-guides-by-andy-blackmore-design-nissan/
2011-ben a kategóriákat is megbolygatták picit, így a GT1-ből GTE Pro (Professional), míg a GT2-ből GTE Am (amateur) lett. Az ACO ez utóbbival próbált kedvezni a fizetős, gentleman pilótáknak.
mi ad okot különösen nagy örömre ezen a képen? (forrás:littlebolide) ..
hornando 2012.10.27 12:10:11
@Labdacs: Nem akarom, hogy azt gondoljátok rólam, hogy egyáltalán nem foglalkoztat a modell érkezése és az ezzel kapcsolatos változtatások. Mert nem így van. Talán én voltam az, aki ezen a blogon először megnevezte a 308 GT4 típust, mint várva várt modellt, mondván kiadhatnák az egyetlen Bertone stúdió által tervezett Ferrarit.
Nos én most nagyon boldog vagyok, hiszen meghallgatásra talált az óhajom. Az időközben eszközölt változtatások pedig egyértelműen a precizitás irányába mozdítja el a gyártót és annak megítélését.
Nagyon bántotta a szememet az a sok felesleges lyuk és fül, amit a drótok befűzése miatt alakítottak ki. Szerintem erről is beszélgettünk már. Ezek egy modellen szarvashibának számítanak, nem is értem, hogy gondolták ezt. De azt sem értem, hogy a Ferrari és a licenctulajdonos Mattel részéről sem kifogásolták ezeket a buta megoldásokat. Hiszen valahol, valamikor az asztalra kerültek az öntőforma tervei és azt bizony valakik galád módon jóváhagyták, ergo gyártásba engedték. Érthetetlen!

A konkrét fotóhoz pedig annyit írnék még, hogy az is nagyon tetszik, hogy összehangolták a modellen a logókat. Eddig elől és hátul is Dino logó volt látható, de a felnik közepén a cavallino rampante ágaskodott. Nos, ezt is cserélték Dino logóra.
Ami viszont nem tetszik, az az, hogy ennél a modellnél is a bukólámpával próbáltak meg spórolni. Na de mindent nem kaphatunk meg azonnal, mert akkor túl jó lenne nekünk... :-)
semmit nem tudok róla, csak ez a kép van. meg a szerelem első látásra. persze az is lehet, hogy kacsa az egész. de finom, puhára sült kacsa. ..
hornando 2012.09.14 11:51:23
@Labdacs: Kérdezd meg a facsén Joe Kelly-t, hogy mit tud róla: www.facebook.com/joe.j.kelly
www.diecastxmagazine.com/
wop-bop-a-loom-a-boom-bam-boom megjött. végre valami kis friss hús egyetlen gyártónktól. ráadásul egy olyan gép, ami a kívánságlistám elég előkelő helyén szerepelt, folyamatosan benne volt az első háromban. nna, örülünk? még nem tudom. azért, mert az első nagy Dino az pont…..
hornando 2012.05.21 13:20:33
@hornando: Most olvasom, hogy elírtam. :-(
Tehát helyesen CROMODORA és ezt jegyezzük meg.
:-)))
hornando 2012.05.25 21:16:02
@Missa:
Hurrá!
De mégsem felhőtlen az örömöm, mert hát hol marad a visszapillantó tükör? Vagy azt csak Elvis engedhette meg magának az extrák listájáról? :-)))
Na mindegy, számomra ez a modell még így is meggyőző. Alighanem nagy kedvencem lesz...
Az utolsó kép az valami frenetikus.
Máris lángol bennem a birtoklási vágy.
Ferrari 1:18 Shizouka Toyfair 2012.05.17 21:55:00
tessék nézni, mik bujkálnak a Kyosho vitrinében. a bujkálás oka talán az lehet, hogy messziről látszik, hogy összedobált protókról van szó, de legalább végre képünk van róluk...
hornando 2012.05.22 23:54:16
@Labdacs:
Nemhogy reszelnének inkább egy ilyen 512BB Lorentz-t

www.crema.tw/ino/Special3/108_512bb_lorentz.htm

Vélemény? :-))
hornando 2012.05.24 15:07:03
@=xapa=: Nyilván Bélám... :-)))
Ezt is mutathattam volna, csak ezek a fiúk itt nem szeretik a versenyautókat.
Továbbá olyan típust és variánst akartam mutatni, amit, jelesül a Kyosho, simán megvalósíthatna anélkül, hogy teljesen az alapoktól kéne nekilátni a projektnek.
Kicsivel több, mint egy éve írtam egy kicsivel más című posztot itt, Labdacs blogján. Sok idő eltelt azóta, ami a gyűjteményem változásán is meglátszik. Jónéhány gyűjtőtársamhoz hasonlóan én sem tudtam ellenállni az Elite egyik legjobban sikerült gépezetének: James Coburn legendás fekete…..
hornando 2011.12.15 13:10:03
@=xapa=: Gratula, mind az átalakítás, mind az írásod kiválóra sikerült.
Ez a Chris Evans tuti nem egy unalmas, a kandalló mellett gubbasztó, a teájába kekszet mártogató pasas lehet. Inkább egy bohóc, a legokosabb fajtából...
Nézzétek a képeket:
www.topgear.com/uk/photos/chris-evans-ferrari?imageNo=0

@Missa: A vízen, hogy az ördögbe lehet motorcsónakkal elporolni? Ez valami hajós szleng? :-)))))
hornando 2011.12.15 20:03:39
@Missa: A porlasztásra gondolsz? :-)))
Na jól van, nem kukacoskodom tovább, a lényeg, hogy a kalózok kegyetlen gyorsan távoznak.
1997 óta tudjuk, hogy létezik a világon egy olyan hivatal, amely az itt tartózkodó földönkívüliekkel foglalkozik. Azóta kell annak tudatában élnünk, hogy az az ember, aki szembe jön velünk az utcán, vagy kiszolgál minket egy bolt pultjánál, ugyanúgy lehet förtelmes óriás…..
tegnap délután volt öt percem, körbefotóztam ezt a gépet. csak így, dobozban hagyva. talán a lényeg látszik így is. ugyanaz a modell, mint a már korábban bemutatott, picit felemás, de a dekor nagyon szép, érdekes rajta...
hornando 2011.11.23 19:39:18
@Missa: Ugye, hogy ugye! :-)
Na és azt képzeld el, hogy 348 Challenge is létezett ilyen dekorációval.
cs.scaleautomag.com/scacs/forums/t/8123.aspx
Nekem nagyon ráindult a fantáziám ezekre a változatokra... :-)))
egy kis önreklám: rendelhető nálam kékben is, pirosban is. az árakat próbálom normális szinten tartani, akit érdekel a dolog, keressen!..
hornando 2011.11.23 19:14:36
@Labdacs: Ezzel azt akarod mondani, hogy a modellbe épített spirálrugók, ennyire eltolják a fotóművet ha nem nehezedik rájuk a modell súlya?
De van más problémám is.
Nevezetesen az, hogy ez már a sokadik olyan elite modell, amelyiken nem stimmelnek a kerekek arányai.
Talán most már kimerem jelenteni, hogy a mattel nem ért a gumikhoz.
A Jouef (más sajnos nem lévén) változatot nézegetve állítom, hogy annál jobban eltalálták a gumik profilméretét. Nézegessetek képeket:
allcarcentral.com/ferrari_pix-18_P2.html
Szerintem ilyesminek kéne kinéznie...
hornando 2011.11.23 19:32:07
@Labdacs: Na ez most meglepett picit, mert vannak olyan elite modellek, amelyiken látható a spirálrugó és működni is látszik. Pl.: F50, FXX

Igen, a helyes arányok valahol a Jouef és az elite változatok között félúton találhatók.
Sőt, most hogy kézben tartom a Jouefet, a gumijai szélessége is eltúlzottnak tűnik.
Egyébként velem is számolhatsz egy példányt illetőleg, jövőévi szállítással és fizetéssel.
A börzén majd megdumáljuk a részleteket.
Ferrari 458 Italia GT2 Presentation, piros, lim. 1000 pcsFerrari FF, piros, lim. 1000 pcsFerrari 250GT SWB #7. Tourist Trophy Goodwood 1961, Sir Stirling Moss, kékEnzo Ferrari, Monza test, high wing, feketeFerrari 458 Challenge, fehérFerrari 458 Challenge, piros2012 Ferrari (???), piros, + két…..
ami azt illeti, nem vagyok F1-es modellekben érdekelt, valahogy sosem találtam meg bennük azt a vonzerőt, ami a birtoklási vágyamat annyira volna. a mai modernek egyáltalán nem tetszenek, a régieknél meg az Exoto és a CMC árcédula okozta ellenérzést nem sikerült leküzdenem. de ha ez a modell tényleg…..
hornando 2011.10.14 22:19:31
@Labdacs: @=xapa=: @Missa: Gyerekek, ez egy vissza-vissza térő téma, de ezúttal az EXOTO szerintem túl messzire merészkedett. Természetesen ámulatba ejt az a rengeteg kunszt, amit ez a modell tud, csak éppenséggel ez a technokrata megközelítés már felesleges. Ezentúl az ilyen modelleket csak okosmodellnek fogom nevezni. :-)))
Gyűjtőként azt gondolom, hogy ennél a típusnál bőven elégnek kéne lennie a forma mérethelyes és tisztességes megvalósításának. Mint ahogy ezt eddig is tették. Tudom miről beszélek, mert nekem is van exoto modellem és higgyétek el, már az a színvonal is bőven jó egy Kyosho-hoz képest.
Szóval, szerintem felesleges ennyire részletekbe menően kidolgozni a mechanikát, hiszen ehhez már-már órásmesternek kell lennünk. Miközben mindannyian csak a vitrinben szeretnénk látni ezt a gyönyörűséget.
Egyébként a videó megnézése után azonnal egy kézműves óramanufaktúra jutott eszembe.
Olyan ez az EXOTO Ferrari Tipo 246 F1 modellben, mint az A.Lange & Söhne The Richard Lange Tourbillon “Pour le Mérite” karórában.
www.watchallure.com/a-lange-sohne-the-richard-lange-tourbillon-%E2%80%9Cpour-le-merite%E2%80%9D/
Nézzétek meg a csatolt videót és érteni fogjátok, mire gondolok.

De azért kéne ez a modell... :-)))
Ferrari 1:18 Kyosho Ferrari 512 TR 2010.12.05 13:16:00
nem is olyan régen, pár bejegyzéssel ezelőtt volt szó erről a modellről. arról, hogy miért nincs róla bemutató még itt a blogon. nem tartottam fontosnak, mert a testvérmodelljéről a Tastarossa-ról már volt szó, elég bőven siránkoztam a gyönge teste felett, így azt gondoltam, hogy nem is igazán…..
hornando 2010.12.07 00:47:01
Szerencsére ez a "vas" ugyancsak megvan, és nemsokára az előd (Testarossa) is csatlakozik a méneshez, úgyhogy ezt a vérvonalat az 512BBi és az F512M kivételével lényegében sikerült kipipálni...
Ami a poszt tárgyát illeti, nekem is ez, a Testarossát váltó típus tetszik jobban.
Valahogy egységesebb az összkép, mint a Testarossa esetében. A Testa a megjelenése idején nagyon formabontónak számított, emlékszem, minden autóbuzi ismerősöm odáig volt érte, de az én gyomrom valamiért nem bírta befogadni. Azok az arányok és az a sok él a karosszérián, nagyon szokatlannak hatottak egy Ferrarin...
Ezzel szemben az 512TR vonalait mintha sikerült volna megszelidíteni. Néhány ügyes design megoldással egészen barátságos és harmonikus külsőt kapott. Szinte ugyanaz a kaszni és sziluett, de optikailag mégis egészen eltérő a végeredmény, amiben óriási szerepe van a nagyobb felniknek és peresebb gumiknak. Persze ezen nincs miért csodálkozni, mivel ezt a formai irányt szabták meg a 348tb-vel, majd folytatták az F355-el és később a 456 GT-vel, bár ez utóbbiakhoz inkább az F512M passzol design-ban.
Nem tudom ki, hogy van vele, de én nem bántam volna ha a Testarossa kimarad és az 512BBi után rögtön az 512TR érkezik mint utód. Ez esetben semmiféle diszharmóniát nem éreznék a formai evolúcióban. Nézzétek csak meg a két autót oldalnézetből.
Én személy szerint odáig vagyok a saját példányomtól, ugyanakkor annak ellenére, hogy annyira nem lelkesedtem érte, de a Testarossát is várom már.
hornando 2011.10.14 21:36:06
@308_gts: Szia! Szerencsére nekem ilyesmi problémáim nincsenek a sajátommal, de ettől még maximálisan átérzem a helyzetedet. Nincs is rosszabb annál, mint amikor egy hőn áhított modellből hibás példány érkezik.
Na de, hogy konstruktív javaslatot is tegyek, én azt mondanám, hogy nézz szét a golyóstollbetét piacon és a megfelelő méretűből (keresztmetszet) készíthetsz új kipufogót, akár négyet is, hogy egyformák legyenek... :-)))
www.ebolt.hu/category3451_10.html?PPP=10&OrderBy=Price&OrderType=ASC
hornando 2011.10.14 21:54:53
@=xapa=: Mi van Bélám, tréfarépát vacsoráztál? :-)))
Ferrari 1:18 Elite Ferrari 2012 2011.09.26 20:20:00
Ferrari 458 Spider mattfeketeFerrari Dino 308 GT4 V8 ezüst/feketeFerrari Dino 308 GT4 V8 pirosFerrari 348 TS feketeFerrari 348 TS pirosFerrari F355 Berlinetta sárgaFerrari F355 Berlinetta feketeFerrari F355 Berlinetta pirosFerrari 458 Italia GT2 Le Mans "Farnbacher Racing"Ferrari 458…..
hornando 2011.10.12 14:02:51
@Missa: Érdekes a felvetésed, amit az elöregedett műanyagokról írsz, de jogosnak tűnik, hiszen ezek valóban régi darabok. Biztosra veszem, hogy mindannyian találkoztunk már a jelenséggel, ha nem is műanyagoknál, de guminál biztosan...
Erről bizonyára vegyészek tudnának érdekes beszámolót tartani.
Ami a fényezést illeti, nem rossz gondolat, mert a Laci valóban szépen dolgozik, bár szerintem szükségtelenül megdrágítaná az átépítés költségét.
Mégis csak hatékonyabb, ha egy szakit fizet az ember, aki azért bizonyított már. :-)))
De mondom, ettől függetlenül magam is elgondolkodnék rajta. Annál is inkább, mert volna két Kyosho modellem, amit rá (Dofekné) szeretnék bízni és az egyik projekt pont egy átfényezés lenne. :-)))
Rendben, ha aktuálissá válik a dolog, akkor visszatérhetünk rá, aztán majd meglátjuk...
Köszi az infókat! :-)
hornando 2011.10.12 20:00:59
@Missa: Ez nagyon szarul néz ki öregem! :-(
Most rám is ijesztettél picit, mert nekem is Maisto gyártmányú mindkét F50 Ferrarim, de szerencsére nálam nem lépett reakcióba a gumi a felnivel.
Egyébként én mindig is "lobbiztam" a Maisto F50 variánsai mellett, mert jobbnak tartom a Bburagonál és az Elite változat is sokáig váratott magára, ami végül beelőzte.
hornando 2011.10.13 00:07:35
@Missa: Mester, én is mutatnék valamit, amitől vagy új erőre kapsz, vagy csak jót röhögsz rajta... :-)))
www.ebay.de/itm/Sonderumbau-Ferrari-456-GT-Spider-1992-brilliantsilber-rot-1-18-Basis-Bburago-/380375539996?pt=Spielzeugautos&hash=item589026211c
Én mondjuk röhögtem!
Ferrari 1:18 Elite vs HW 2011.09.25 11:43:00
rendezgettem a képeket a gépemen, és ezeket találtam. gondoltam, megosztom, hátha érdekes lehet. (a blog.hu posztban csak kb 600 pixel széles kép fér el, de most úgy csináltam, hogy rákattintva előjön eredeti méretben) tudom, hogy egy kép nem jelent semmit egy modellnél,…..
update: ..
hornando 2011.10.10 15:57:30
@Labdacs: @hellsing: @=xapa=: @Missa: @ferrarifan: @LeoNardo: @308_gts: @\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2: @Camaro96: @dinoenzo:
Sziasztok!
Rég jártam itt, bár máshol sem vagyok túlzottan aktív, de ez a készülő modell most visszacsalogatott ide... :-)
Nos, véleményem szerint ez egy igazán remekbe szabott modell lesz, legalábbis a képek ezt vetítik előre. Nem mondom, hogy tökéletes lesz, hisz olyat ebben a szakmában nem hiszem, hogy lehet alkotni, de láthatóan apait, anyait beleadtak mattelék, hogy minden gyűjtőnek leesen az álla.
Azt mindjárt az elején le kell szögezni, hogy ez a típus nem azonos a 458 Challenge szériában futó kis tesóval. Azok ilyenek:
ca.autoblog.com/2011/05/24/ferrari-458-challenge-demonstrates-evolution-of-the-breed-on-lag/
Bár nem tartom elképzelhetetlennek, hogy némi lobbi hatására, netán kis sorozatban olyanokat is kiadnak idővel.
Ámde ez itt igazi nagy vad, brutális pályaautó, amolyan hosszútávú, megbízhatósági versenyekre fejlesztett GT2 szörnyeteg.
Gondolom jó néhány változatban kiadják majd, mint anno az F430-ast, amiből nekem sajna a mai napig nem sikerült vásárolnom.
Írtátok az AF Corse-t és a Farnbacher-Hankook-csapatokat, de szerintem lesz még a Tequila Patron, valamint Luxury Racing színekben is...
Persze ez olyan modell, hogy a "sima" plain body verziót is simán berakhatjuk a vitrinbe.
Talán csak annyit módosítok majd rajta, hogy a fényszóró plexiket átragasztom sárgára.
Szóval a magam részéről már most ácsingózok rá.
ami tetszik: talán ennek is nyitható lesz a lámpája a krómkeretek a szélvédők- és a lökhárítók körül a kilincsek a műszerfal a motor ami nem tetszik: az, hogy belül is fekete a felni/gumi arány az oldalfények a hátsó lámpa nem tudom, nekem egy picit…..
update:..
hornando 2011.09.14 11:30:49
@Labdacs: Az arányokkal van problémám. Nézd össze a modell fotóit az általad először becsatolt Topspeed-es fotókkal, akkor látni fogod, hogy mennyire nem arányos a felni mérete a spoiler és a fekete küszöbelem vonalához. A felni közepe és a csavarok még viszonylag jó helyen vannak, de a felni pereme a valóságban távolabb esik a középtől, mint ahogy azt a modellen megmintázták. Ergo alacsonyabb profilú gumival és nagyobb felnivel jött ki már szériában is. Persze ez még messze nem Pimp my ride malomkerék, ezek a gyári kereke bőven benne vannak az ízléses és arányos Olasz ízlésvilágban.

Más.
Amiről korábban nem tettem említést, de gondolom nem vagyok egyedül a várakozásommal, az a Challenge változat. Mert ennél a típusnál hívták életre az azóta is nagy sikerrel folyó sorozatot.
Szóval a piros bemutató autó azokkal a négyzetes rajtszám matricákkal és néhány sikeresebb versenygép, kötelező volna a Mattel részéről...
m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1472061
photo-voiture.motorlegend.com/photo-ferrari-348-challenge-competition-1993/66327.html
www.rainbolt.com/ferrari/track1.htm
212.227.190.137/ferrari348p6.php
hornando 2011.09.16 23:12:12
@Camaro96: A #65-ös Ramsey Ferrarit a Bobby Carradine (USA)/John Morton (USA)/Roy Woods (USA) trió vezette. Gondolom Te a #64-es masinára gondoltál. Mindez 1977-ben a 24H Daytona versenyen történt.
Sebaj, megesik az emberrel... ;-)

Hanem én is szeretnék offolni egy videóval.
www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=M70Rvuv7TQQ&NR=1
Rá kellet ébrednem, hogy nekem nem tetszik az F430 fara. Még a 360 Modena is pofásabb hátsóval bír, pedig azt a típust nem kedvelem.
Ellenben az 512 TR brutális ebből a szemszögből nézve, de bárhonnan az. Imádom! :-)))
Missa barátunkról rég hallottunk, de azért gondolom, hogy senki nem felejtette el a saját Bburago 348 Spider születésének történetét. kérem szépen, ma kaptam tőle egy levelet, amiből arról értesít, hogy újra munkához látott. a saját blogján lehet követni a fejleményeket. itt van egy cikk arról, hogy…..
hornando 2011.04.16 13:27:31
@Missa: Helló Uram! Ezt a linket ajánlom a figyelmedbe:
www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=828295
hornando 2011.04.17 16:40:07
@Labdacs: @Missa: @=xapa=: Sziasztok! Örülök, hogy tetszett a link. Gondoltam talán sikerül Missának némi lendületet és ötleteket adni, hogy a szobafestés és a parkettázás után végre csak a kitűzött célra koncentrálva, gőzerővel folytatja a munkát.
Aztán az sem rossz, hogy egy ilyen viszonylag régi és számomra érthetetlenül mellőzött posztot is sikerült picit felpiszkálni. Bár azt gondoltam, hogy ennél is több reakció érkezik majd rá.
Persze tudom, hogy sokan elfoglaltak, köztük én is. Már jó néhány korábbi poszt olvasásával és reagálásával is le vagyok maradva.
Ígérem, ezeket lassanként pótolom majd.