Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Xapa (törölt)

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ferrari 1:18 UT Ferrari F355 Spider 2009.05.28 22:59:00
egyik nagy kedvencem következik a bemutatók sorában: az UT-féle F355 Spider. abból sem egy mezei piros, fekete belsovel, hanem egy viszonylag ritkább verzió, a barna belsős sárga. nemrég lőttem az ebay-en, nem volt olcsó, de úgy érzem, nem volt feleslegesen kidobott pénz. nem…..
Xapa (törölt) 2009.05.30 14:42:46
Visszakerestem ennek a modellnek a blogos múltját.
Az utóbbi két szavazáson a GMP 330-as:
http://ferrari18.blog.hu/2009/05/15/szavazas_208
és a Kyosho 328-as :
http://ferrari18.blog.hu/2009/04/23/szavazas_199
mellett nem nagyon tudott labdába rúgni.
Az összehasonlító tesztek szavazását viszont(HW vs UT 355 Spider) stablian vezetve megnyerte:
http://ferrari18.blog.hu/2009/03/02/szavazas_174

Szóval Labdacs:
"persze adja magát az összehasonlítás a HotWheels verzióval. egyszer majd arról is leírom a véleményem"

Várjuk! :)

Amúgy a korábbi szavazásokat csak azért hoztam fel példának, mert talán nem véletlen hogy viszonylag visszafogottabb érdeklődés övezte ez a gépet így magában. Ahogy azt hiszem korábban meg is beszéltük,talán nem ez a sárga fényezés&barna belső a legütősebb kombó,amit el tud az ember képzelni, de az vitathatatlan, hogy a ritkasága miatt érdekes modellről van szó.

A saját HW Berlinettámmal összehasonlítva az "UT egyben van érzés"-en túl tényleg a középkonzollal körözi le leginkább az UT 355-ös a HW -t így fotók alapján is átjön hogy nagyon precíz munka. A HW-nál úgy látom, minden addig létezett ötletet igyekeztek átvenni amikor a saját gépüket elkészítették, így a "kárpitot utánzó finom, dorozmás műanyag" a HW-nál is megvan, tényleg kár hogy nem adták ki Elite-ban, mert szép kis vas lett volna.

A nyithatatlan csomagtértetőt (ja, ez a rész nagyon tetszett: "vagy a csillagkapu. összecsukva, elakadásjelző háromszögnek álcázva" :))))))))) és a műanyag motorházat én sem nagyon értem, és kár azokért a tömör féktárcsákért is, bár lehet tényleg a kevesebb itt a több, ahogy azt szintén egy korábbi posztban kitárgyaltuk.

Lényeg a lényeg, szép kis modell ez, de szerintem alapvetően maga a 355-ös típus az, ami annyira eltalált és jól sikerült darab, hogy még egy mazsorett féle kicsinyített mása is tud szép lenni a maga sajátos módján :)

hölgyek-urak-Bélákok, újra itt egy jó kis bemutató. mégpedig az első "igazi" Elite bemutató itt ezen a blogon. értem ezt úgy, hogy először írok olyan Elite modellről, ami Elite modellnek is született, nem rút kis középszerű Foundation-ként látta meg a napvilágot, hogy gondos kínai kezek…..
ahogy az előző bejegyzésemben szót ejtettem róla, picit változott a terv és a szépséges Majorette helyett két hernyó jön. szerencsére versenyhernyók: HW Ferrari 333 SP #30 MOMO és HW Elite Ferrari 333 SP 60th. azért választottam ezt a témát, mert egyrészt jelenleg csak ehhez van kellő mennyiségű és…..