Regisztráció Blogot indítok
Adatok
openside

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mikor napvilágra került az internetadó terve, az internet népe szinte azonnal elárasztotta a világhálót a maga sajátos kritikai megfogalmazásaival. Válogatás a legjobb internetadó meme-ekből: A felháborodás a facebookon kezdett el terjedni: ...majd meme-k formájában a…..
Belsőség A pukimentes okosság 2008.12.03 07:08:35
  Nem kéne eladósodni, nem kéne túlköltekezni, de annyira parádésan ramaty a magyar használtautó felhozatal, hogy laikusként lehetetlen használhatót választani. Vélemények az azonos című cikkünkről...
openside 2008.12.04 00:55:59
Jó reggelt!
Maradnék a vásárlásnál…. Nem telik újra, marad a használt.
Két lányt neveltem a diplomáig+az assszony ezt ki lehet számolni miért nem telik újra.
Viszont az autó kell és nem azért mert státuszszimbólum +a szomszéd lenéz, ha nekem nincs.
Lassan 55 vagyok, sosem tudtam kitermelni annyit hogy egy új legyen, mindig más vitte a lóvét. Pedig nagyon vágytam 1x legyen új.
De kompromisszumok nélkül nincs semmi.
Az élet erről szól.
A használt autó is!
Mit tudsz eltartani, mi az amit kényelem-használati érték szempontjából el tudsz még viselni.
Mennyi a megtakarított,… kp.
Most mehetsz vadászni.
1980 óta csak más levetett retkét használtam.
Volt amit ismerőstől vettem, mondván nem ver át. Nem is, csak nem árult el pár dolgot, és hát a paráver az ismeretség, barátság rovására ment.
Volt amiből azonnal új autót akartam csinálni.
Persze hogy nem jött össze.
Vettem kereskedésből is autót.
Úgy hogy a saját magam önteltségéből, meg a sok barkácsolásból merített bátorságomat használtam.
Volt amivel csúnyán befürödtem. Pontosabban 2
Mind 2 utólag bebizonyítva, csúnyán töröttek voltak…. És amibe már belenyúltak, az már rohad.
A magyar acél átka, na meg a mekkmestereké
Aztán maradt a magánszemély.
Előttem már leírták.
Vigyél egy szerelőt akiben megbízol, a vagy az autót vidd el hozzá.
Persze a dolog akkor lesz hihető, ha bevillantod a lóvét, mert a tulaj is komolyan kezd venni
Először ne akarj sza…ért hu…ért jó, kifogástalan autót.
Ha már venni akarsz, tudnod kell mennyi időre akarod megtartani… kb.
Amin gurul, amitől megáll annak tutinak kell lennie.
Az alkatrész árakat, beszerezhetőséget nem árt tanulmányozni.
( Ritkaautót ne vegyél) Csak ha ritkán akarod használni
Utána a kasztni, nagyon alaposan. Lehet e javítani.6-7 éves autót is vettem már ami kissé meg volt emelgetve itt-ott. Ott rohadni fog előbb utóbb!
Kipufogó, katalizátor, kocsi alja(ezt feltétlen!)
Lámpatestek. Piszok drága tudd lenni egy némelyik.. a zsebpénzhez és egy kirándulós ebédhez képest.
Milyen kellemes tud lenni, amikor az összegányolt rögzítések miatt elhagyod az első úton..
Aztán mi működik belül, mi nem……..
Mi van kókványolva mi nem. A te döntésed.
Gumik.
Kormánymű. Szervo.
Most nézesd meg a motort.
Kompresszió, kartelgáz.
Ha nem sajnálod, és ne sajnáld, e zöldkártyáshoz… addig is melegszik az autó.
Bagóért megméri neked, mivel papírt nem kell róla adjon.
Most told át a tulajt a másik oldalra.
Kormány, kormányzás, fékek.
Mi kopog, ki kopog.
Menetdinamika, persze lásd be ha a motor alapból nem sportmotor.
Nem elég 2km forgalmi dugóban!
Vidd ki pályára, vagy kockáztatod a futómű, a gumik-felnik ítéletét. A nagyobb tempónál a motor erejét, a lengéscsillapítók minőségét is megtudod saccolni.
Ha idáig eljutottál, már a tulaj is türelmetlen lesz.
Ha tetszik akkor is próbálj alkudni!
Ha nem enged, te döntesz. Persze a költségek a próbák során a tieid, de ne sajnáld.
Foglalózd le, kitéllellel, ha az eredetvizsgálaton minden ok, azonnal fizetsz, Ha nem, akkor vissza a lóvé.
Biztonságból, kérd el a tartalék kulcsot, meg a törzskönyvet, elismervényel.
Ha nem, akkor találj más biztosítékot.
Ha minden ok, fizesd ki.
Na most mehetsz biztosító, ügyhivatal, szerelő, olajcsere, fékbetétek, esetleg vezérmű.
Próba, a család nélkül.
Egy fél év, és kiismered, majd találsz olyan hibákat amit nem láttál meg, és lenyeled és tovább élsz vele.
Aztán ha szerencséd van, akkor használhatod a bontóig, akár 70-100ekm.
Nyilván adakozva az alkatrészek oltárán.
Vettem már valósan 40e km es kocsit, amit az első 6 évében visszafordíthatatlanul agyonvágtak,és olyat is, amiben 110e volt, és mentem vele én is uennyit.

Ha zagyvaságok a felül írottak, sztetek, akkor nem kell figyelembe venni