Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sunburst

0 bejegyzést írt és 81 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.02.22 08:49:13
A megbízhatóság mintapéldánya Átültem az Accordba és megmozgattam a váltót. OTT ELDŐLT MINDEN, de nem szóltam senkinek. Munkatársam is beült és hasonlóan kezdte. Rám nézett... tudtam mi játszódik le benne, hiszen 1 perccel előtte én is átéltem. Jó volt, szép volt,…..
Sunburst 2015.02.22 12:02:11
@UdjanMineck: Köszönöm. Attól tartok ez még sokáig nem fog változni, sajnos. Nyilván ez sok tényező függvénye is ( gazdasági helyzet), meg egyéb dolgoknak is, pl. hogy a legtöbben szeretnének többnek látszani mint amik, ezért minimum egy méret osztállyal nagyobb/drágább kocsit vesznek maguknak,
a karbantartáson meg úgy spórolnak, hogy garázsműhely, olcsó olaj, stb. a vége boritékolhatóan nagy bukfenc, de sebaj majd addigra mire bedöglene ,,okosan kiszállok belőle", vagy nem..
Sok megközelítésben lehet egy autó jó, ki ezt, ki azt szereti jobban. De mit szeretnének a Totalcar autós őrültjei? Mai cikkünk blogposztja...
Sunburst 2011.08.21 09:57:33
@Donor:

Azért szerintem 4 tárcsafékkel jobban meg lehet állni.
Sunburst 2011.08.21 10:07:29
@klarky:

Igazad van, teszem hozzá sajnos.

,,az integráltság nem kibacásból van" (sb),
de igen!

Fogyasztó társadalom, árnyoldalakkal...

Ja, és persze tervezett avultatás sincs, áá dehogy !

Példa: A márkaszervízben beépített ,,gyári" vízpumpa 58.000 km után bedöglött, a válasz sajnáljuk!
Sunburst 2011.08.21 10:19:11
@encore:

Sok innovativ ötletet felsoroltál, hát kiváncsi vagyok mennyi valósul meg belőle a következő 5-10 év alatt.
  Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Bazeg reloaded 2009.07.22 16:00:00
Talán emlékeznek még, tavaly karácsony előtt adtam el Bazeg névre keresztelt állólámpás Mercedesemet, amely két éven át rendszeres szereplője volt a Belsőségnek.Aki látta élőben, abban garantáltan mély nyomot hagyott a teljes egészében folytonossági hiányokból és…..
Belsőség Heti merítés 2009.07.22 10:00:00
Kicsit erős váltás Beleültem, és és és és és ... hát elmondhatatlan az érzés ami megszállt abban a pillanatban. Iszonyatos erő, robbanékonyság, kényelem ... igen, ilyennek képzeltem el ... Első meglepődés: Gábor Áron utca a bimbó úttól felfelé. Aki ismeri tudja egy…..
Tévedtem. Tudják, még a múltkor. Hogy is fogalmazzak pontosabban – előre ittam a medve bőrére. Akkor azt írtam, hogy kicseréltük Erában a kuplungszerkezetet, -tárcsát, -kinyomócsapágyat, és ezzel meg is szűnt a dobálás, ami kezdett az agyamra menni. Hát egy…..
  A Totalcar szerkesztősége két táborra szakadt. Voltam én, és voltak a többiek. Papp Tibi kimondta a fatvát.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Nehéz nem elájulni 2009.07.04 09:34:32
  Sok egyéb mellett megtudtam, hol nő a legjobb bőr a marhán; hányan szaglásszák az Audikat, és azt, hogyan kell virtuálisan kivenni a Q5 tetőkárpitját. Felvillant az A5 Sportback is – Audi TechDay 2009, a minőség jegyében.  Vélemények az azonos című…..
Sunburst 2009.07.04 16:29:19
@Rocko-:

Nem baj. Engem nem fogott meg az Audi. Ha már német és prémium kategória, én inkább
a két tradicionálisan prémium gyártót részesítem előnyben. Izlések és pofonok mint tudjuk..
A francia meg japán kocsikat is sokan szeretik, nekem még nem volt, de ha rajtam múlik nem is lesz.

Az asszonyt meg hagyd ki a játékból! :-)
Sunburst 2009.07.04 21:09:44
@papptibi:

Danke schön a javítást.
Ha érdekel a karosszéria mérés
(van ám rengeteg csinja-binja) akkor
egy látogatást Grazban a Zeissnél, vagy a Magna Steyrnél össze tudok hozni alkalmasint.
Sunburst 2009.07.05 00:02:36
@lapa:

Megoldjuk valahogy:-)

Vannak ott részlegek, ahova csak külön kártyával lehet bejutni. Egyébként ,,tök gagyi" autókat gyártanak: X3, X5,
Mercedes G Klasse :-)

De ott fejlesztették pl. a Saab
Cabriot is.

Ja, és a kamerás mobilt nem engedik bevinni, ugyhogy szerezned kellene valami James Bond cuccot, ha ipari kémkedés keretében akarsz pár fotót
gibelni :-)
  A rosszindulatúan hangzó pletyka, mely szerint a gyártók a tartós tesztelést az első néhány ezer vásárlóra bízzák, nem teljesen alaptalan. A jelenlegi modellciklusok mellett többre se idejük, se pénzük nincs.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Sunburst 2009.07.01 22:06:07
@Hrzrasn:


,,én soha nem fenyegettem itt senkit."

Ezek szerint memóriazavaraid is vannak, vagy csak szimplán hazudsz most?
Sunburst 2009.07.01 22:13:52
@Hrzrasn:

Ezek szerint marad a memóriazavar..

Kinek írtad múltkor:

,,Nekem mindig hátsókerekes autóim voltak. Kurvára rossz helyen kopogtatsz ha velem próbálkozol, nagyon rá fogsz fázni"

Ajánlom a cavintont, meg magamat.
Sunburst 2009.07.01 22:18:45
@fchris82:

Nem használtál Calgont :-)

Mutterom mosógépe 1980-as kiadás, 1x volt benne szivattyú cserélve...

Magyar gyártmány.

Még saválló acélból van a komplett dob.

Bocs.

Ja, még mielőtt a Maestro beszól:

Hibátlanul működik ma is, max. annyival rosszabb mint a maiak, hogy több áramot meg vizet fogyaszt, de ettől még szeretjük:-)
A sztori nem kacifántos: mivel gazdája annak idején eladta lelkét a bajor ördögnek, így nem csoda, hogy pár E28 és E34 után, 850 ezer forintért hozzá került mai tesztalanyunk. Első körben atomjaira szedte (ennek persze – kellő tapasztalat híján – ne álljanak neki…..
Sunburst 2009.06.28 15:32:03
@Sabc:

Azt tudtam, hogy az E28-ban is 6 hengeres volt, de ma már a kétliteres motorok a BMW-kben is soros 4 hengeresek,
(költségmegtakarítás..) úgy tudom.
Igen, 520i/ 24V az baba! A józan racionalitás alapján vagy az vagy az 525i az optimum, bár 200 köbcentitől ugrik egy kategóriát a kötelező.
Viel Spass, Kollege!
Sunburst 2009.06.28 15:33:13
Sunburst 2009.06.28 15:48:05
@Sabc: Egy biztos, ezeket a kocsikat nagyon lehetett szeretni! Még akkor is ha relatíve ,,sokat fogyaszt" ( kit érdekel?)
és belül nem olyan tágasak mint a külső alapján gondolná ez ember. ( ki érdekel 2.x)Volt bennük valami ami megfogta az embert. ,,Freude am fahren" , nos ez igaz. :-)

A fa*zom a költség megtakarításba, hová jutott a világ, a Chevrolet Epica-ba szerelnek 2 literes soros 6 hengeres benzinmotort, a BMW-be meg nem?
Pedig az utóbbinak így is természetesen magasabb az ára, beleférhetne még 2 henger!
  Münchenben jártunk, de nem Bundesliga-meccsen. Bajor virslit toltunk az arcunkba, de nem a négy torony árnyékában. Mégis mit kerestünk ott? Öregedtünk egy kicsit dobozos Fordokban.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Hat maradt, elég lesz? 2009.05.20 09:43:00
  Szerintem tíznél kevesebb autómárka már a négykerekű armageddon, eljövetele tragikusan szegényes választékot jelentene. De talán ezt még akkor is megússzuk, ha tovább durvul a recesszió. Talán.  Vélemények az azonos című írásunkról...
Sunburst 2009.05.22 10:47:38
Egy mai hír, az interneten olvastam:

Az Obama-kormányzat arra készül, hogy a jövő héten csődeljárást indít a General Motors autógyártó vállalat ellen - jelentette pénteken internetes oldalán a The Washington Post című napilap.

Az újság forrásai szerint a csődeljárás révén az autógyártó számára lehetővé válik a 30 milliárd dolláros pótlólagos állami hitel lehívása.

A járműipari konszern vesztesége csaknem kétszeresére nőtt, eladásainak értéke viszont felére csökkent az egy évvel korábbihoz képest az idei év első negyedévben. A veszteség 6 milliárd dollár lett, az árbevétel 22,4 milliárd dollár. Az autógyártás vesztesége 5,2 milliárd, ebből az Egyesült Államokban képződött 3,2 milliárdnyi.
hirdetés

A GM készpénzkiadásai a beszámolási időszakban több mint 10 milliárd dollárral nőttek, miközben az amerikai kormányzattól - kölcsöntámogatás formájában - 15,4 milliárd dollárnyit kapott. Csőd esetén az állami kölcsöntámogatás mértéke 45,4 milliárd dollárra emelkedne.

A kormányzat és a GM korábbi megállapodása értelmében az óriási - 2004 óta halmozottan 88 milliárd dolláros - veszteséget és adósságot cipelő cégnek június 1-ig kell elkészítenie átalakítási tervét, ha ezt nem fogadják el, akkor csődvédelmet kell majd kérnie. A cég április végén jelentette be, hogy elbocsát 21 ezer alkalmazottat, megszünteti a Pontiac márkát és törzsrészvényeket ajánl hitelezőinek az adósság elengedéséért cserébe. Bejelentette azt is, hogy 6000 márkakereskedéséből 1100-at bezár.

Az Obama-kormányzat már korábban jelezte, hogy átvenné az átalakított vállalat legalább ötven százalékát, és valószínűleg fenntartaná a jogot a GM igazgatóinak a kinevezésére.

Nem kommentálnám.
Veszélytelen, jól kézben tartható, de vidám és látványos farolásra, gyors és hatékony négy keréken sodródásra bírható a Swift Sport. Ez pedig a legjobb dolog, ami egy elsőkerekes izomautóval kanyarban megtörténhet. A Suzuki is tudja azt, amit a Twingo, csak kevésbé…..
Újabb katasztrofális negyedéven van túl a General Motors: az eladások megfeleződtek, és újabb milliárdokat emésztettek fel a működési költségek. Vélemények az azonos című hírünkről. ..
… de nagyon gyorsak voltunk azzal az autóval. – Mondja Ari Vatanen az alábbi kis videóban. Valami fura nosztalgia szállt meg, mikor eltűnt a két, méretes Ford-szervizkönyv Papp Tibi feje fölül. (Schmidt Zoli személyében a Ford Klub csapott le rá) Úgy a szívemhez nőttek…..
Néhány uniós képviselőnek nagyon bögyében lehetnek a motorok: több ország küldötteinek közös munkájaként tervezet készül, miszerint az Európában forgalomba helyezendő gépek ne lehessenek száz lóerőnél erősebbek. Korábban már volt próbálkozás hasonló intézkedések…..
Belsőség Dezső (majdnem) kész 2009.04.08 18:31:00
Ezt is megéltük, Tádé újra gurul. Mikor legutóbb a kazánházból jelentkeztem, még meglehetősen hiányos beltérrel lapított, várta a szélvédőst. Közben jött a bénából sántává avanzsált Transporter, addig a 28-as kiköltözött az udvarra, nekünk pedig nem maradt más, csak…..
Sunburst 2009.04.08 20:41:00
@Sabc:

525tds volt a szomszédomnak, nem bírtam ki, hogy ne kérjem el néha napján. :-)
A motorjával sose volt semmi baj.
Elektronikus nyűgjei voltak idősebb korában, de semmi más.

524-esből volt ugye sima 524, meg 524td,
525-ből viszont már csak tur(b)ós volt.
A turbó külön tétel az egyenletben, arra
szintén illik ügyelni, ( forrón nem leállítani ugye, stb) nem lehet , hogy az ismerőseidnél a végeredménybe a motorok
megbízhatóságát illetően ez is belejátszott?
Belsőség Kalasnyikov 2009.03.24 00:00:00
"7,26 milliárd forintot költene 7700 elavult Kalasnyikov modernizálására a Honvédelmi Minisztérium (…). A tervek szerint elsőre 110 gépkarabélyt szerelnének fel modern, éjszakai célzó­be­ren­de­zé­sek­kel és irányzéklézerekkel, illetve taktikai…..
Sunburst 2009.03.24 13:23:54
Egy összehasonlito teszt:

www.youtube.com/watch?v=G6BpI3xD6h0

Meglehetosen jol szemlelteti a dolgokat...
Sunburst 2009.03.24 14:35:59
@Shadowbull:

Csak részben! A gázdugattyú amihez az MP44 adta az ,,ihletet" de sok részében az AK eltér tőle!

A fegyver műszaki jellemzői:

Az AK–47 tömege tár nélkül 3,6 kg, töltött tárral 4,1 kg. Az íves szekrénytár befogadó képesége 30 db 7,62 × 39 mm-es karabély lőszer. A karabély lőszer (ún. köztes lőszer) a pisztolyok és a puskák lőszereinek előnyeit egyesíti. Hatásos lőtávolsága 800 m, de ha 1500 m-en véletlenül eltaláljuk a célszemélyt, még mindig halálos lehet. A lövedék kezdősebessége 715 m/s. Elméleti tűzgyorsasága 600 lövés/perc. Az AK–47 több külföldi fegyvernél használt technológiát ötvöz. Gázelvételi rendszere és a gázdugattyú kialakítása a Sturmgewehr 44-től (más típusjelzéssel MP44) származik. Zárszerkezetéhez alapul az M1 Garand, az elsütőszerkezethez (tűzbiztosító, kakaskésleltető) a John Browning tervezte Remington Model 8 karabély szolgált alapul. A fegyver külsőleg a Sturmgewehr 44-re hasonlít (annak zárszerkezete azonban más, billenő retesztestes, ami az FN FAL-ban köszön vissza). Kalasnyikov érdeme az egyszerű szerkezeti kialakítás és az olcsó tömeggyártás igényeinek megfelelő gyártástechnológia (erre pedig Szudajev PPSZ–43 géppisztolyánál alkalmazott gyártási eljárások – például sajtolt lemezszerkezet alkalmazása – voltak jelentős hatással).
Forrás: wikipedia
Belsőség A Bödön meg a Tehén 2009.03.20 20:20:00
Emlékeznek még a Bödönre? A fogyasztáscsökkentő-teljesítménynövelő csodaszerre? Winkler hosszútávú tesztje lassan a végéhez ér, nemsokára előjön a farbával. Engem is érdekel, de nagyon titkolózik, nem lehet belőle érdemi információt kiszedni.Valami miatt nem hagyja…..
Négyajtós nagy sportlimuzin. Nem akármelyik gyártó engedheti meg magának. Egy új modell fejlesztése rengeteg pénz, a vásárlókör igényes és bár nem nagy, annál hangosabb tud lenni, ha akar. A szédületes számok és a luxus legalább annyira fontosak, mint maga a forma. Most pedig…..