Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PhilipR

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
 Belső informátoromtól azt a fülest kaptam, hogy a jelenlegi fb át fog alakulni. Az FB tagjai és elnöke 2010 június elsejétől, a tervezet szerint, nem állhat a MÁV csoport egyik cégénél sem alkalmazásban, nem lehet tisztségviselő a MÁV-hoz kötődő szakszervezeteknél,…..
PhilipR 2010.04.08 10:41:24
@lyken: Elnézést hogy közbeszólok, de egy gyors észrevétel: A MÁV-figyelő azért zárt be, mert georgejr folyamatosan fúrta a blogot és a szerkesztőt, valótlanságokat állított (pl: az Index fizet neki a blogért). Ezt unta meg és emiatt lett vége.

Azt mondta, hogy a MÁV blogot azért olvassák kevesen, mert a MÁV-figyelő elveszi az olvasóit. Mióta nincs a másik MÁVos blog, érezhetően zuhant itt a színvonal. Kevés a poszt, 3-4 hozzászóló van, nincsenek eredmények. Megértem én, hogy megunta és nincs rá ideje, csak akkor nem kellett volna harcolni és kicsinálni az egyébként jó MÁV-figyelőt, aminek legalább eredményei is voltak.
Már régóta gondolkozom, hogy mi a büdös fene a különbség az első és a másodosztályú kocsik között. 1. ugyanolyan retkes mint a másodosztály, 2. semmivel sem kénylemesebb,  3. a plüss ülések vagy bolhásak, vagy tiszta pororsak, vagy gyanús foltokkal terepmintára vannak…..
PhilipR 2010.03.25 10:45:16
@szakipeet:

Az első és a másod osztály nem globálisan van kialakítva, hanem mindig az adott szerelvényre, és ha megnézed, azért van különbség. Sokszor nincs, igaza van a posztolónak, olyan is van, hogy az első osztályon koszos a padló, szaros a WC, dzsuvásak az ülések, közben a kocsi mögött egy felújított kocsi jön. Változó, de valamennyi értelme mégis csak van.

Mondjuk bár ne lenne. Normális kocsiknak kellene járni (kb. mint a Flirt) és nem kell megkülönbözteti osztályokat.

@georgejr: Szeretem mikor valaki utazik, és a 3 órás út alatt azt lesi, mit csinál a másik és mibe lehet belekötni. Persze igazad van abban, amit írsz, csak ezt nem neked kellene megoldani.

(Örülök, hogy rájöttél, hogy napi több poszt is kell, nagyon pörgeted a blogot. Már csak az a kérdés, miért kellett feleslegesen vitatkozni emiatt).
S.B. rendszeres bérletesként, kivételesen nem bérlettel, hanem jeggyel akart utazni. Ez nem lett volna  gond, ha a bkv és egyéb szerencstélenségek miatt nem a vonatindulás előtt pár perccel ért volna ki a Nyugatiba. A karámőrök beengedték, de a kalauz kipécézte. Pótdíjjal…..
PhilipR 2010.03.22 11:25:34
@georgejr:

Érdekes, pedig nem ez az első levél amit másodikként teszel ki. Az olvasókat pedig a legtöbb esetben nem érdeklik a panaszok, ha megnézed 10 posztból 7-szer legalább beszólnak és a MÁV-nak adnak igazat, többször teljesen jogosan.

Nem kell főállásban csinálni egy blogot ahhoz, hogy sűrűn frissítsd és jól csináld. Több blogger van itt, aki munka és család mellett blogol és 4-5 blogot visz egyszerre és mindegyiket frissíti. Neked még könnyebb is a dolgod, mert egy levélhez írnod kell 4 sort, nekik meg 5-600 szavas posztokat kell írni.
PhilipR 2010.03.22 11:39:17
@georgejr:

és ha blog akkor nem kell frissíteni? A blog egy internetes napló, ahová naponta ír az ember, ha énblog akkor a saját dolgairól, ha tematikus akkor az adott témáról.

Ha te azt a célt tűzöd ki magad elé, hogy az utasok panaszaival foglalkozol és megpróbálod jobbá tenni a MÁV-ot, akkor foglalkozni kell ezzel, mert nagy felelősség. Ez a hozzáállás meg, hogy "majd csinálom ha akarom" csak téged minősít. Ennyire érdekelnek téged az utasok és ennyire érdekelnek a problémák.
PhilipR 2010.03.22 11:59:38
@georgejr:

Mégis kiteszed a lerágott csontot, holott másodszor mondtad, hogy te ilyet nem teszel ki. Fura ez az ellentmondás.

Lehet magyarázni a dolgot, de nem foglalkozol vele és kész. Ha fontos lenne, akkor is frissítenéd, ha nincs levél. Magad mennél a problémák elé és keresnél témákat, megoldásra váró hibákat. Nem teszed, mert nem érdekel.

Ha pedig a háttérben annyi sikersztorid lenne, elbüszkélkednél vele, ahogy azt többször is tetted. Legegyszerűbb olyan dologra hivatkozni, amit mi olvasók nem látunk. Nem látunk, mert nincs.

Te osztod a MÁV-ot meg a levélíró is, csak utána téged osztanak ki, ezzel van itt a baj. Folyton mellé lősz, kb. annyit értesz a vasúthoz, mint a kisboltban a Gizike.

Topic off. Ne a tiéd legyen az utolsó szó.
Hogy legyen mókás fotó is az első igazi tavaszi hét elejére, íme Bead lövése egy Auchanból, majd a levele, tele kínzóan jogos kérdésekkel. Aki tudja a választ bármelyikre, vissza nem fogja magát! Minap készült ez a fotó az Auchan-ban. A porszívók varázslatos világában…..
PhilipR 2010.03.22 10:45:12
.
Mert a Linux már nem. A Linux on the iPhone project tagjai büszkén jelentették, hogy hosszas bütykölésük eredményeképpen a Linux 2.6 kernelt is tudják futtatni a készüléken, és ugyan még messze vannak álmaik beteljesedésétől, amikor az iPhone indításakor…..
Én is láttam már sajnos olyat, hogy egy erdőn áthaladva az előttem kanyargó autóból repült egy sörös üveg a fák közé, rettentően tud az ilyesmi bosszantani. Hidalgo is hasonló szituáció részese volt nemrég, ráadásul ő nem is tartotta magában mérgét, finoman jelezte…..
Van az úgy, hogy a bloggerből csak úgy kiszakad a panaszáradat, amikor nem keresi az okokat, a megoldásokat, egyszerűen csak világgá akarja üvölteni, hogy a dolgok nem úgy történnek, ahogy a dolgoknak történniük kellene. Már azok a dolgok, amiket apáik birtokoltak, mert apáik csak…..
Eljött az amerikai kereskedők nagy napja. Éves bevételük tíz százalékát ezen a hétvégén kaparhatják össze, ha a megfelelő számot teszik a mínusz-, és a százalékjel közé. Az általános gazdasági recesszió idején pedig még nagyobb jelentősége van ennek a napnak: sok…..