Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hegylakó2

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bölcs vendéglátósok élnek a nyugati végeken: nem kötik a vendégek orrára, hogy a 14800 forintos szobaárhoz éjszaka nem jár fűtés, no meg azt sem, hogy a szobák alatt hajnalig nyitva tartó kocsma üzemel. Mivel a legbölcsebbekből politikus lesz, történetünk főszereplője a…..
Hegylakó2 2008.11.26 10:46:52
A megjelent cikk egy fiatal baráti társaság néhány tagjának egyéni vélekedését tartalmazza, mely több helyen eltér a valóságtól és alkalmas hitelrontásra.
Nem kívánok egyesével kitérni a megfogalmazott vádakra és nem akarok azokról vitát nyitni, mert a vendégnek mindig igaza van (?).
Természetes(?) dolog, hogy egy szállodában megfordulnak „különleges” emberek akik már a foglalásuk elküldésével(fejléces papír, titulusok stb.) hangsúlyozni kívánják, hogy velük, mint önjelölt VIP vendég kell számolni.
Ezen alkalommal, mikor egy baráti társaság esti italozását követően a lefeküdni kívánó vendégek a szobájukba értek, azt hűvösnek találták.( Tény, hogy a Régióhő Kft, mint a Hotel hőszolgáltató éjjel 11 és reggel 5 óra között, csak temperáló szolgáltatást nyújt, de nyitott termosztatikus szabályzó fej mellett ezen időszakban sem hűlnek le a szobák az alváshoz ideális 20-21 C’ alá.) Amennyiben vendégeink igénylik természetesen hősugárzót / több darab/, vagy a klímaberendezéssel ( hűtő-fűtő) ellátott szobát is tudunk számukra biztosítani. A cikket író kedves vendég ezen felajánlott szolgáltatásokkal nem kívánt élni, de szobájába visszatérve hamarosan megállapította, hogy már a felszűrődő zaj miatt sem tud aludni.

Vendégünk felfokozott érzékenysége másnap reggel csak fokozódott, amikor az üdülési csekkel történő fizetése során a recepciós kollégától nem tudott árkedvezményt kiharcolni, mivel ő kedvezmény nyújtására nincs felhatalmazva.

A szállodába egy üzleti megbeszélésre érkező polgármester, értesülve a feszült helyzetről békítő és kiengesztelő szándékkal fordult a társasághoz és elnézésüket kérte, ha bárminemű problémájuk is adódott volna városunkban. Természetesen neki is jutott a kioktató stílusból, ami azóta folytatódik az interneten, az álnéven írogatott trágár nyelvű foglalások küldésével és sértegető automata email küldésekkel is. Ennek hatására kellet a honlapunkon lévő vendégkönyvet időlegesen blokkolnunk.


(Megkívánom jegyezni, hogy már a cikk megjelenése előtt lépéseket tettünk annak érdekében, hogy a Hotel fűtése a szolgáltató ciklusosságától eltérő módon működjön. A fűtési rendszer átalakításának várható időpontja 2008 dec.15. A felszűrődő zajok forrása az épület földszinti részén nem a szálloda működtetésében üzemelő 02.00 óráig nyitva tartó bár lehetet, amit ezen időszakban már általában csak szállóvendégek látogatnak. Tájékoztattam az üzemeltetőt a panaszról és kértem lehetőség szerint korlátozza nyitva tartását 24.00 órás zárással.)

Hiszem, hogy bármilyen probléma, kérés, tisztességes emberi szóval a helyszínen a szálloda vezetőjéhez intézett panasszal megoldható lett volna , de ha valaki az együttműködés jelét sem mutatja, csak saját vélt(valós) sérelmeit hangoztatja és az alapján lejárató kampányt indít egy hotel egy város és annak vezetői ellen az önmagát minősíti.

Szállodánkban évente több ezer elégedett vendég fordul meg. Sajnálatos, ha a legnagyobb igyekezetünk mellett mégis akad olyan aki rossz szájízzel távozik tőlünk. Természetesen kollégáimmal azon dolgozunk, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő. A cikkben szereplő baráti társaságtól, ezúton, a fent leírtak ellenére is elnézést kérek az esetleges kellemetlenségekért és bízom benne, hogy legközelebb elégedett vendégként köszönhetünk el tőlük szállodánkban .


Kulcsár Ferenc
A Borhotel ügyvezetője ( akivel sajnos nem találkozott a cikkíró)