Regisztráció Blogot indítok
Adatok
MasterFUN

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kerékagy Mennyből a Bringangyal 2009.12.18 10:06:00
Világszínvonalú szolgáltatás a technikai zűrökre kevéssé felkészült városi kerékpárosoknak. Csütörtökön nekem is feltűnt egy közlekedési lámpa oldalán a matrica, erre péntekre alászállt egy videó...
MasterFUN 2009.12.18 18:28:18
@Spikk:
Én mint kerékpáros, akkor elvárom, hogy NE szorítson le egy gépjárműves se.
ADJA meg az elsőbbséget.
NE dudáljon le az útról.
NE üssön el.
FIGYELJEN oda a kerékpárútas/sávos kanyarodásnál.
És NE álljon a kereszteződésnél rá az átkozos gyalog/kerékpárút közepére, hogy haladhassak.

Oldd meg, hogy ezt mindenki betartsa, ha már a 10 éves rutinommal nem karcoltam meg gépjárművet, nem okoztam balesetet gépjárműnek, ja és felelősség biztosítással rendelkezem....
MasterFUN 2009.12.18 19:46:17
@Stock:
A rendszámot az életben nem tenném fel az országúti binyómra ... előre, mert na a légellenállása, az ülés alá, mert a fekvő villogó lámpát is lerúgom, nem hogy egy kis téglalapocskát.

Gondolj bele... 10 éve tekerek személy szerint és nem kis távokat... a lábam olyan széles, hogy időnként a a kulacsot is lerúgom a vázról...
MasterFUN 2009.12.18 19:56:28
@Stock: Te nagyon okos... kötelezőm van... látszik, hogy nem tanítottak meg szöveget értelmezni... és ki mondta, hogy nincs jogsim?

Elegem van abból, hogy nagyon sok elgyepesedett barom van a világban, akik nem értik meg, hogy nem azokat kell bactatni, akik "használják" a jelenlegi jogszabályokat, hanem azokat kellene, akik a jogszabályokat létrehozzák...
Le merem fogadni, hogy ott figyeltél te is az Empampi sötét emberekkel vasárnap, mert az ottani nyilatkozatok voltak hasonlóan sötétek... én ide a témában többet nem írok az 100, viszont annak örülök, hogy az utakon nem a hozzád hasonlóakkal találkozom nap mint nap, hanem épp ellenkezőleg, olyanokkal, akik segítik a közlekedésem, figyelnek, vigyáznak rám, sőt(!) oda-vissza vigyázunk egymásra.... nem egy alkalommal hívtam fel figyelmét autó vezetőnek, hogy defektes/lapos a kereke illetve nem egy alkalommal jeleztem neki, hogy nem ég a lámpája... igen, van ilyen is...

Hozzá kell tennem, hogy az autó vezetők többsége, - amiben jelen esetben úgy tűnik te nem vagy benne - az elmúlt 4 évben igen hirtelen változtak pozitív irányba, mert addig még a jobbkezet sem adták meg pl nekem...

Ha a CM oldala menne, akkor pont ma akartam egy elismerő blog posztot írni éppen ennek örömére és az elmúl 1 évben tapasztaltak örömére.
Sajnálom, hogy az ellentéteken nem lehet gyorsan, egyszerűen segíteni, javaslom, hogy hozzatok létre egy szervezetet és lobbizatok 6 kemény évig, hogy legyen a munkátokból valami, mint ahogy az MK-nak és a CM-nek kellett sok-sok éven át lobbizni, hogy elérjenek valamit.

Most hogy nem országútival járok, szívesen hajtogatok a kedvedért rendszám táblát és kirakom a csomagtartóm hátuljára, de előre sajna nem fér a 6 szólamú sziréna és a 16 led-es ködlámba közé....
A kerékpárútcsatának rég vége, a kitiltott bringások időközben vissza is szivárogtak Margit hídra, erre a főváros egyszer csak kihelyez egy rámpát az Erzsébet hídra. A Margit híd lezárásakor úgy tűnt, krízishelyzet alakult ki a Pest és Buda közötti kerékpáros forgalomban.…..
Két kerékpárosszervezet is küzd párhuzamosan a magyarországi biciklisekért. A Magyar Kerékpárosklub (MK) a vezetői által szervezett Critical Mass felvonulásokról lehet ismerős szélesebb körben, de hozzájuk fűződnek a Margit hídra épülő bicikliút szakértői munkái és…..
MasterFUN 2009.10.28 17:00:03
Hááááááááát...
Akárhogy is nézem nem csak az érdek képviseletek vannak távol egymástól, de a hozzá szólók is....

- Az valóban nem baj, hogy van több képviselet, de így nem fognak elérni semmit, mindaddig,amíg nem lesz legalább egy olyan közreműködés, mint jelen esetben a CM és az MK közt van
- Elhangzott egy olyan érvelés, hogy a CM xarik a KRESZre... érdekes módon a szabályokra a felvonuláskor pont az ott megjelenők tesznek nagy ívben.... a legutóbbi felvonuláskor kifejezetten kérték, hogy a jobb oldali sávot használjuk... mindenki láthatta mi lett belőle, továbbá fokozottan kértek mindenkit, hogy lámpa legyen... amikor pedik a rendőrök tették a dolgukat és bírságoltak, akkor meg ment a hőzöngés
- Személy szerint akkor fogok a KMSZ pártján is lenni, ha letesznek valami érdemlegeset az asztalra. A CM megtette, az MK megtette.
Az MK már rutinosabb szakemberekkel rendelkezik, tehát ha ők azt mondják, hogy nem biztonságos valamit megépíteni, akkor inkább ne legyen megépítve.
- Egy új bringasáv vagy út létrehozása nem olyan, amit a pudingpróbával lehet tesztelni.
Nem lenne szép dolog ha elvárnánk, hogy 1-1 kerékpáros statisztikai adat legyen, hogy 1-1 terv mennyire sikeres/biztonságos.
Szeretném, ha olyan emberek határoznának végre, akik értenek hozzá. Az MK-ban megbízom, mert amit elszúrt, azt beismerte és tanult belőle. Becsületre méltó dolog.

Ja és MÉG nem vagyok tag, de szülinapomra meglepem magam vele az tuti!
Elkészült Budapest második nem balesetveszélyes kerékpárútja a Thököly úton. A frissen felújított egy kilométeren ugyanis – az Alkotmány útihoz hasonlóan - nem a járdán vezették végig a kerékpárutat, a biciklisek és a gyalogosok konfliktusának fokozására. Ehelyett az…..
Nem nagyon macerálták a rendőrök eddig a járdán kerékpározókat, a többség nem is tudja, hogy lehet-e a gyalogosok között kerekezni, vagy sem. A tisztázatlan helyzet részben a fővárosi vezetésnek is köszönhető, hiszen a budapesti kerékpárutak jelentős része a járda…..
MasterFUN 2009.10.08 17:42:21
@Devil:
@kpetya: Huh akkor az alaguton percnkent (a jardan) athuzo bicajosok is mind szabalytalanok? Ki van teve a kerekparral behajtani tilos, a jardan gyalogosok is kozlekednek.

Igen, bizony teljesen szabálytalan sajnos...

A sebesség korlátozással viszont teljesen egyetértek... rutinosnak mondhatom magam, de 40 feletti sebességnél ne lépjen elém gyalogos 20m- en belül, mert képtelen lennék megállni... ugyan ez a bajom a T. Autósokkal is, akik a benzinkútból kijövet elsőnek a kerékpár úton állnak meg keresztbe, ámbár itt sem az autós az elsődleges vétkes, hanem az a barom, aki oda tette a kerékpár utat...

Találkoztam ugyanakkor olyan kerékpár úttal is, amit életveszélyes volt megközelíteni, mert az út másik oladalán volt, ahova ha akartam sem tudtam volna átmenni a forgalom miatt és a gyalogátkelők hiánya miatt...

A T. Autósok előtt pedig az elmúl 3 évben le a kalappal, legalábbis azok előtt, akikkel naponta összefutok... nem elég, hogy türelmesek, de hogy még az elsőbbséget is megadják, az igazán jó érzés... sőt! mellék utcából jöttem volna ki, ott dekkoltam és mindkét irányból elsőbbséget kaptam, amit nagyon meglepődve megköszöntem.... tehát én nem tudom, hogy a "hadszíntéren" mi van, de ezeken a dolgokon elsősorban mi változtathatunk és ha jól viselkedünk, akkor "jutalomként" kaphatunk majd a KRESZ-ben is méltó helyet....
mindaddig, amíg "hülye gyerek" módjára járkálnak egyesek és miattuk vagyunk leírva, hogy a "biciklisták", addig csak egy probléma leszünk a sok közül... (erre ékes példa a mostani CM volt,ahol meg lett mondva, hogy szabályosan kell közlekedni és a jobb oldali sávban)
MasterFUN 2009.10.06 19:21:48
@lápi lidérc: "Ha X 100 ezret fizet egy kihágásért, akkor Y is annyit fizessen. A bicikli meg az autó ára köszönőviszonyban sincs egymással, tehát nem lenne igazságos, ha az autót elvennék. A biciklit igen, mert az értéke a büntetési tétel alatt van.
Ha a biciklire is lenne jogosítvány (és legyen!), akkor kb. az összes bicikistl elvehetnék ittas vezetésért (mert az autósoktól elveszik)."

Csak hogy mégjobban érezd magad:
Az,hogy a kerékpárosoknak jogsijuk legyen több okból kivitelezhetetlen:

1. Teri nénit 80 évesen nem fogod tudni rávenni és a 8 éves Pistikét sem tudod megtanítani, mivel nem hiába az apucival/anyucival közlekedik....
Bp-en ahogy elnéztem se szeri se száma a 200eFt feletti bicóknak... ha olyat látsz pl, aminek az oldalán Trek felirat van, na azt ne üsd el, mert 5 hónapig fizeted az árát... rosszabb esetben az még csak a váz értéke ...
1-1 ugri-bugri bicó értéke is hasonló árban mozog, tehát egy 5-6 éves autót simán lehetne belőle venni... tehát itt nem az a lényeg, hogy Te, mint autós azt gondolod, hogy a kocsid jóval drágább és ezért már előjogokkal és példákkal dobálózol, hanem az, hogy vannak dolgok, amik megvalósíthatóak és vannak, amik nem.
Nem megvalósítható a jogosítvány és (sajnos) nem minden esetben valósítható meg a bűntetés sem, pedig hidd el, hogy mint becsületes szabály szerető kerékpáros én is nagyon örülnék ha legalább lámpa lenne a társaimon és nem kéne külön vadásznom a kerékpár utakon az árnyékokat.
A kerékpáros felvonuláson is jogosnak tartottam,hogy a rendőrök kivettek a tömegből pár embert,akinek nem volt lámpája.
MasterFUN 2009.10.06 19:50:39
@Mille38: "Tuodm, hogy a VP úti kerékpárút nem a legbiztonságosabb, több helyen a kanyarodó autók nem látnak semmit a bokroktól, ennek ellenére talán mégis jobb, mint cikázni összevissza."

Ha még csak ez lenne a gond a legtöbb kerékpár úttal... de amikor a szerencsétlen országúti bicós a min. 8bar-os keréknyomással cikázik a repedések, fák miatti domborulatok miatt, majd közben jön 2 villamos sín és mindezt nem aszfalt úton, hanem ( mivel valamelyik barom kitatlálta) rakott kövön, ami miatt szétrázza a valagam... figyeljek... ja és persze közben figyeljek a keresztbe cikázó gyalogosra... ennyi hátrány mellett, inkább közlekedem én is sok esetben az úton, ahol 500m-en ként esetleg egy csatorna fedő van az utamban...
„Az elmúlt években jelentős számú - sajnos gyakran szabálytalanul közlekedő - kerékpárossal a belváros közlekedése mára kaotikussá vált” – írja Verók István VI. kerületi polgármester a belvárosi közlekedés megújításáról szóló közleményében. A…..