Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jonnyk

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az igazi überthorror: 4 év alatt nem sikerült megjavítani a gyártási hibás BMW-t. Naiv ügyfél természetesen még 2008-ban perelt, viszont hiába nyerte vissza elméletben azóta másodfokon is az autó árát kamatostul, egyáltalán nem kapta vissza a pénzt. Neki viszont még hátra van…..
Jonnyk 2012.03.25 10:23:14
Sziasztok! Reagálnék néhány felmerült kérdésre:

- az autó 2 hónapos volt, 2000 km-t futott amikor megvettem.
- 4 éve a Lubrinvest kenőanyagforgalmazással és gépjármű továbbértékesítéssel foglalkozott. Egy használt szériaautót vettem, nem egy "tuningverdát".
- ami a gond: hidegindítási probléma. A kocsi rángat, mintha kockás lenne a benzin, a motor csattog-kattog. Rendeltetés szerű használatra alkalmatlan!
- több, mint 10 alkalommal volt szakszervízben. Miután a harmadik alkalom után is produkálta ugyanazt a problémát, a Wallis Duna a BMW Magyarország egyik mérnök szakemberét kérte segítségül a javításban. Az újabb sikertelen kísérletek után vonták be a gyár (igen, a németországi gyár) szakembereit - szintén sikertelenül.
- azért a garázsban áll, mert mindezek után hibás teljesítésre hivatkozva elálltam a szerződéstől (4 évvel ezelőtt), viszont a hitelt azóta is fizetem.
- a kocsi vételára alig haladta meg az 5.000.000 Ft-ot. A Raiffeisen végzett egy hitelbírálatot, megállapított maximális 62.000es törlesztőt - majd idővel felemelte majdnem 170.000-re a CHF miatt... Ezért 12 millió, nem másért.
- az autót a Lubrinvest Kft-től vettem, ezért a szavatosságot nekik kell vállalniuk. Ha nem javítható, visszaveszik - és a továbbiakban majd ők intézik a Budapest Motorssal (ők helyezték forgalomba). A cég ezt nem tette, ezért is indult a per.
- a kisembert pedig az ügyben szereplő cégek miatt írtam, Lubrinvest, Raiffeisen, Budapest Motors, BMW Magyarország... Hozzájuk képest igenis kis ember vagyok.

A szakszervíz 2 alkalmazottja megjelent a tárgyaláson, mellettem tanúskodott. A kirendelt igazságügyi szakértő szintén nekünk adott igazat. Van egy megnyert első és másodfokú ítélet, mindezekkel mehetne a Lubrinvest Kft a Budapest Motorshoz. De nem teszi, hanem húzza az időt és hallgat. Nem akartunk egyből végrehajtást indítani, de ha nem hagynak más lehetőséget, az lesz a vége...
Krisztiánnak üzenjük, hogy a helyes válasz az lett volna, hogy felhívja a redőnyjavító szaki figyelmét az internetes reklámozás üdvözítő hatásaira, azon belül is nyilván a Homár 480 pixel széles, kiemelt szöveges felületére, amennyiben nem adja vissza sürgősen a szomszéd…..