Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Prussian King

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nick Thorpe-ot, a BBC budapesti tudósítóját kerékpározás közben gázolta el egy autó a reggeli forgalomban Csepelen. Az újságíró sérülése miatt kórházba került. Egy éve. A BBC szerdán hosszú írást közölt a baleset áldozatának tollából a magyar főváros kerékpáros…..
Prussian King 2012.09.25 02:34:52
@protézisesh: Pontosan ezert kene csak egy savot hagyni mind a ket iranyban a Koruton az autoknak, es kialakitani biciklisavokat. Es ha valami nem valo a varosba akkor az egy hatalmas tobb ezer kilos vasdarab, es a bicikli az ami valo.
Bringáznál a buszsávon, netán behajtanál szemben az egyirányúba? Lerohadtál, és vontatjátok a kocsit az autópályán? Ne tedd, tilos, ahogy sok más dolog is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Prussian King 2012.04.13 00:33:26
@alfagumi:

Remelem, hogy most hogy bebizonyosodtunk arrol, hogy egy tizevestol nem lehetnek ugyanolyan elvarasok mint egy felnottol, es mivel tizevesek is vannak az utakon, meg fogod valtoztatni a vezetesi stilusodat ugy, hogy nagyobb felelosseggel forduljal a gyalogosok es biciklistak irant, es nem is fogod probalni a biciklistakat egy kategoriaba tenni az autosokkal.
Prussian King 2012.04.13 00:34:34
@plagi madár, az al kotmányt aláiro álamfö:

Es tizenket eves ugyanugy nem kaphat jogositvanyt!! Es meg akkor is mehet a tizeves a tobbi utcara.
Prussian King 2012.04.13 00:38:09
@plagi madár, az al kotmányt aláiro álamfö:

A gyerekeken kivul meg sok mas pelda is van olyanokrol akik nem tudjak elerni azt a felelossegi szintet, hogy auto vezessenek, de gyalogolhatnak es biciklizhetnek. Ilyen pl. sok oreg es olyanok akik agyverzest szenvedtek (persze van amikor visszakaphatjak a jogositvanyt, de mindig biciklizhetnek).
Nem hiszem, hogy nagyon csak a címben szereplő környékre volna jellemző az, amit Riska énekelt meg idegességében, ahol van kerékpáros is meg egyirányú utca is, ott előbb vagy utóbb összefut az ember olyan elvetemültekkel, mint a mai 2in1 történet kétkerekű szereplői. Komolyan…..
Prussian King 2012.04.11 02:31:09
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Prussian King 2012.03.01 03:23:44
Ezt a cikket nem tudtam komment nelkul hagyni.

Ez az iro butasaga es onteltsege az autojaval valami eszmeletlen. Az a botranyos, hogy a mai varosokban (kiveve egy parat)tuleros vasdobozokkal szaguldoznak le-fol vadallatok, mikozben egy biciklisnek vagy egy gyalogosnak allandoan vigyaznia kell, nehogy atgazoljak. Hogy lehet azt kepzelni, hogy a varos az arra van, hogy tobbtonnas 100-plusz loeros vasdarabokkal rohangaljunk le fol? Raadasul szabalytalanu, mert nem hiszem el, hogy van egy autos is Budapesten aki kovetkezesen betartja az 50 km/h sebesszagszabalyast, hogy a tobbi szabalyrol ne is beszljunk. Legalabb miert nincsen minden utcan traffipax? Egyaltalan miert megengedett kozutakra tobbszaz loeros kocsikkal rahajtani? Es meg, hogyha Budapest meg is valositja ezeket a valtoztatasokat, meg azutan is az osszes szabad teruletnek hany szazaleka lesz az autok szamara fenntartva? Gondolj bele az osszes utra es az osszes parkolora? Miert lenne az allam felelossege, hogy helyet hagyjon valakinek azert, hogy a vasdobozat a varosban hagyja?

Bar Amerikaban elek, voltam mar Hollandiaban, es lattam, hogy mi tortenik egy tarsadalommal ha autokozlekedesre van epitve, es mi tortenik ha az autokozlekedest visszaszoritjak. Ketseg kivul az amerikaiak a legkoverebbek, de a magyarok sincsenek sokkal lemaradva. Nezd meg, hogy a hollandok, hogyan neznek ki ehhez kepest. Nezd meg milyen nyugalom van Amszterdambam, milyen egeszseges minden szempontbol a tarsadalom.
Prussian King 2012.03.02 01:06:00
@SuperBond: Az igaz, hogy Amsterdamban csak 700 000-en laknak, de Amsterdam teljesen egybe van nove a kornyekbeli telepulesekkel, es az egesz un. holland Randstad varosi ovezetben 7,1 ember lakik. De kulonben is a rossz iranyban haladunk itten: minnel nagyobb a varos, annal megoldhatobb a bicikli kozlekedes mert annal kozelebb vannak egymashoz a celpontok. Es ha ranezel Budapest terkepere, megfogod latni, hogy tulajdonkeppen milyen kicsi az egesz varos, legalabbis a belsobb keruletek. A Lagymanyosi hidtol az Arpad hidig az csak 17 km peldaul.

New York az a tokeletes peldaja annak, hogy hogyan ne csinaljuk, bar volt valamennyi javulas az utobbi idokben. New Yorkban meg mindig az auto uralkodik, de a forgalom rettenetes, a varos zajos, koszos, az emberek idegesek, a menetidok kiszamithatatlanok, az emberek koverek, a jardara lepni veszelyes, a kozlekedok aggresszivak. Mindenben a rossz pelda. Manhattan nyugati szelen a West Side Highway-tol nyugatra epitett bicikliut az nagyszeru, meg vannak mas jelei a fejlodesnek, de osszessegeben meg mindig botranyos a helyzet.
Sose bírtam az amerikaiakat. Amikor legutóbb megtámadták Irakot, valahányszor amerikai turisták mentek el mellettem az utcán, drukkoltam, hogy csak kérjenek tőlem útbaigazítást, majd én eligazítom őket a jó büdös franc felé, szemét hentes banda! Nem mintha Szaddam Husszein a…..
Prussian King 2008.11.06 04:35:50
Tisztelt Attila Atya!

Nem vagyok meggyozodve, hogy Szaddam Husszein kevesebb embert olt meg mint az amerikaiak okozta kaosz. Az eddigi legreszletesebb felmeres szerint 655,000 "plusz" halalozas tortent meg Irakban mint amennyi tortent volna ha az amerikaiak nem tamadtak volna meg Irakot. Tehat ez nagyon boven van szamolva, es nem csak a haborus vagy egyeb emberoles miatt meghaltak vannak szamolva.

Az, hogy hany embert olt meg Husszein az erosen vitathato. Husszein rezsime egyenesen meggyilkoltatott 100,000 kurdot es 60,000 es 150,000 shia muszlimot. Az irani-iraki haboruban 600,000 es egy millio ember vesztette el az eletet, az Obol haboruban 75,000. Ezenkivul a szankciok alatt elo Irakban 400,000 gyerek halalozott el a nem megfelelo taplalek hianya miatt. Vitathato, hogy az irani-iraki haborul halottai kozul hanyat vonjunk Husszein hibajara, de ha csak a felet, mar akkor is 525,000 es 825,000 halalesetnel tartunk, a 400,000 szankcio-okozta halalt nem szamitva!

Tehat Husszein konnyeden tobb embert olt meg mint az iraki haboru kaosza.

A fenti nem azt akarja mondani, hogy en tamogattam a haborut. Valoszinuleg a fontosabb osszehasonlitas az lenne, hogy hany ember halt volna meg ha nem lett volna haboru es a szankciok tartottak volna tovabb. Ezenkivul, sok mas okbol is lehet ellenezni a haborut. Peldaul a "precedent-setting aspect" (precedens kepzes) nyugtalanito, es Oroszorszag legalabbis reszben ezert is tudta diplomaciailag olyan konnyeden megtamadni Gruziat.

De fontosnak erzem, hogy precizek legyunk egy ilyen sulyos kijlentesnel, hogy Husszein kevesebb embert olt meg mint az amerikai kaosz. Es azt hiszem, hogy Attila atya tul konnyen elhitte ezt a kijlentest, mert ez beleesett az elore kepzett nezeteivel.

--Greetings from America