Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mazdis

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vannak helyek, ahol különösen veszélyes az esztelen száguldozás. Az Ódis sztorija egy ilyen helyszínen ért véget, mert a Vaspálya utcából egy enyhe balkanyarral lesz Gyömrői út megbolondítva egy kereszteződéssel, valamint ami nagyon necces, nem sokkal utána egy zebrával, amin…..
Érdekelne a többi olvasó tapasztalata is arról, amit Gábor írt, valóban általános szokás az a mentőautók és egyéb kék villogós járművek sofőrjeinél, hogy szarnak a KRESZ-re, mert úgysem bünteti meg őket senki? Ma reggel ½ 8 kor a Nagykőrösi úton haladtam az M5…..
Mazdis 2010.01.29 00:40:49
@benepani:

Valali speckó szír tarkrorod van? Mert auóba csak benzines való aki meg elbírka viselni a diesel kerepelését az meg igénytelen..
Pál két dolog kapcsán kíváncsi a véleményetekre. Az egyik a címben szereplő kérdés, a másik pedig az, hogy miért mindenki előzve akar besorolni lassítás helyett. Ez utóbbit én is megfigyeltem és alkalmazom is, mert lassabban reagálják le azok, akik már csak azért sem…..
Ha valóban nem csak ott van és működik is az a parkolóóra, amit Zsolt küldött el nekünk, akkor elég érdekes jelenségről van szó. De ha már parkolási témánál vagyunk, engem az is érdekelne, amit levélírónk is érintőlegesen szóba hozott, hogy mi a véleményetek a rakparti…..
...és akkor az alkotó sebes tenyerére támaszkodva, fájós derekához kapva kihúzta magát, izzadságtól gyöngyöző homlokán utoljára végigsimított csatakos törölközőjével, majd büszkén végignézett a játékos ívek és formák találkozásán. Szinte vakította a sátáni…..
Belsőség Forró ferde kéne 2008.09.26 09:27:00
Legyen kemény, de kicsi, legyen fürge, de játékos, legyen sportos, de azért elviselhető a hétköznapokon. Legyen egy igazi forró ferde. Mielőtt bárki is másra gondolna, az angolul hot hatch-nek, azaz forró ferdehátúnak hívott kategória tagjai után sóvárgok. Ezek olyan kicsi vagy…..
Mazdis 2008.10.26 02:01:19
Nos. Én amit leírok saját és környezetem tapasztalatairól szól. Először is nekem egy autónál a megbízhatóság fontos,aztán a teljesítmény. Életem első autója francia volt,igaz öreg darab de az életkedvem elment tőle.Volt,hogy nem indúlt be a munkahelyem elött,elég ciki volt,és a sok állandó kissebb hiba nagyon dühítő tudott lenni. Ha jól meggondolom új autó vásárlásakor mindig a márka régi darabjait kell szemügyre venni akár egy 20 évest is,mert ha az öreg bírja az újnak is bírnia kell.(én nem mint ha tervezném) Volt egy corollám,lelakott egy darab(kűlsőre) a franciával egy idős de az megsértődött ha gázt nyomtam indításkor,csak egy tekerés gáz nélkűl és már pöcc röff. A belseje 20 éves korához képest újnak nézett ki és zörgés mentes volt. A futőműve feszes de még is kényelmes. Teljesítménye nem volt túl kimagasló (90 LE),de a 400.000. kilóméter után is fáradhatatlanúl csendesen járt. Aztán jött a gyerekkori álom. A Mazda. itt szinte nem is láttam a felsorolásban,pedig akad belőle 1.6 1.8 2.0 turbó is a nyolcvanas évek közepétől a kilencvenes évek közepéig. Nekem egy 1.6 8V van belőle,már hatodik éve nyúzom 12 évesen vettem(84 LE). A 300.000. redik kilóméterén is túl van és bár szólnak a szelepek,de az olajat nem eszi és még gond nem volt vele! ...pedig hajtom mint a papírcsákót! Leszabájzástól-leszabájzásig. Elgondolkodtam,hogy aki higadtan "normálisan" használja vajon mennyi km-t tud beletenni,hiba nélkűl!? Nekem először a kűseje tetszett meg,aztán a barátságos belseje. Szép új állapotú kárpitok egyszerű még is szép műszerfal.
Ültem civic-ben a 4.gen. 150 lovas és az utánalévő 160 lovasban is,és az angol 5 ajtós 1.8-as 170 lovasban is. A motor pöpec,élmény a fordulatszámérőt nézni 4000 felett, a futómű feszes és kezelhető. ..de az első kettőnek a belseje,az nem tetszik. (nem azt mondom hogy
sz@r)NEKEM NEM TETSZIK és lehet,hogy lehülyéztek de nekem fontos,hogy kűlső kinézet folytatódjon belűl is,teljesítmény ide vagy oda.
Az olasz autókkal csak ismrőseim álltal tudok véleményt mondani. Az alfák még tetszenek is ,de volt kolegám elmondása alapján(egész nap a kocsikról beszélgettünk) neki valami 3 ajtós bordó 2.0 150 lovas alfája volt ,elég szervízigényesek. A német autókból pedig nagyon sok van,én már megesküdnék több audit látok mint suzukit! ..és ez így is volt a 90-es évek elejétől az alkatrész ellátás miatt. Ami egy golfhoz 2000-ft az egy keleti vagy déli autóhoz 10.000ft.

A hosszú bevezető után,csak ,hogy megértsétek döntésemet egy Mazda 323 BA F 2.0 V6 mellett döntöttem. Nincs turbó nincs változószelepvezérlés viszont van egy szép forma kívűl belűl 143 le-vel és a mazda megbízhatóságával,és a példány ritkaságával. Erről sem eset szó az eddigiekben,sokan azt sem tudják,hogy létezik,de én ennek csak örülök.. :)