Regisztráció Blogot indítok
Adatok
wiera

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Csak egy gyors gondolat: milyen dolog az, hogy 2008 derekán van egy cég, ahol egy egyhetes internetkártya 10.000 forintba kerül (24 óra 3840ft)? És milyen négycsillagos budapesti szálloda az olyan, ahol annyira szarrágóak, hogy nem bírnak a kedves vendégeknek ingyenes wi-fit…..
wiera 2008.10.21 23:01:34
Tisztelt Blogolók,

Nem tudom mivel érdemeltük ki, hogy ennyit foglalkoztok velünk, de köszönjük. Csak röviden én is kifejteném, hogy miért van az, hogy egy 4 csillagos szállodában miért kell fizetni az internetért és miért nincs ingyen.
Elősször is, a legtöbb esetben cégünk minden költséget átvállal a szállodától és a bevétel után (hivatalosan) jutalékot fizet. Ez által a szállodáknak nem kell több millió forintot beruháznia, nem kell drága bérelt vonalat fizetnie, nem kell tech supportot adnia csak értékesitenie kell a kártyáinkat amiből tisztes jutalékot fizetünk neki. Ez az ő döntésük. Vannak szállodáink akik úgy döntöttek, hogy átvállalják a szolgáltatás havi diját. Ezekben a szállodákban a vendégek ingyen tudnak internetezni. Itt a szálloda beépiti a szolgáltatás diját a szoba áraiba. A fizetős szállodákra visszatérve. Véleményem szerint a fizetős szállodákban a 13-14 euro naponta nem rablás. Mert ugye most ennyibe kerül egy 24 órás kártya a 4 csillagos szállodáinkban. Ezzel szemben nyugaton az ár 20-30 euro között mozog. Vannak helyek ahol csak 10, de az a kisebbség. Ezért sokszor a felhasználó 24 órás supportot sem kap. Mi pedig adunk. Mi törekszünk arra, hogy olcsóbbak legyünk mint a konkurencia (T-Mobil, T-COM, Swisscom), úgy, hogy magasabb szolgáltatást adjunk. A szolgáltatás kritizálása ezekben az esetekben olyan mintha a sósmogyoró termelőt kritizálnánk mert a minibárban 5 euróba kerül egy csomag és nem ingyen kapjátok a szállodától. Ez azért elég fura lenne, nem igaz? Más szolgáltatások is csak akkor vannak ingyen ha azok költségét a szálloda átvállalja. Ezért van ingyen a szobai kávé és nem a room service. Sőt, gondolom nem árulok el titkot, hogy wellness szállodákban a masszázs sincs ingyen, sem a kozmetika, de még az étterem sem. Ezek elfogadottak nem? Akkor az internet-nek miért kellene ingyen lennie? Illetve ha nincs ingyen akkor miért a Wiera a pofátlan? A szállodáknak azt kell mérlegelnie, hogy a vendégek 5% max 10%-ért miért épitse be az ingyenes szolgáltatás árát azokba a szobák árába is akik nem akarnak internetezni. Mert ha ingyenesen kapsz egy szolgáltatást akkor abban biztos lehetsz hogy valaki fizet érte, ha te nem is, de a zálloda igen. Ebben gondolom egyetértünk. Más oldalról nézve. Hogy éreznél, ha a szálloda beépitene a szoba árába olyan szolgáltatást amit te nem vennél igénybe? Akkor azért kritizálnád a szállodát, nem igaz? Ahogy mondtam, ez a száloda döntése nem a cégünké. Mi alkalmazkodunk mert megszeretnénk élni a piacon. Egyébként köszönöm, hogy nem egyedül vagyunk a véleményünkkel. Remélem a kritikusokat elgondolkoztattam, hogy van másik oldala is az érmének. Üdvözlettel,

Kálmán Tamás
Ügyvezető Igazgató