Regisztráció Blogot indítok
Adatok
stargazer2

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
„Nem minden arany, ami fénylik” - akartam a címet adni, aztán eszembe jutott egy jobb, a „Szopás Baloccóban”, de végül nem vitt egyikre se rá a lélek. Olyan csodás volt ez az egész meghívás, hogy idióta címmel nem akartam elrontani az emlékét. Meg unprofi…..
Újabb kiváló eredményeket értek el az EuroMotor Kft. által forgalmazott termékek az európai motoros szaksajtó tesztjein. A neves brit hetilap, a Motorcycle News (MCN) 2009. április 9-i száma szerint a 400 font alatti kategóriában az X-lite X-701-es bukósisak a legjobb választás (Best…..
Totalbike hírek Majmok bolygója 2009.01.22 23:48:00
A Honda, kihasználva a Japánban egyre erősödő retróhullámot, ismét gyártani kezdte a legendás kismotort, a Monkey-t. Sajtóközleményükben az „én legjobb kicsikémnek” nevezik az 1961-ban bemutatott koncepciót: valóban ez volt Soichiro Honda egyik szerelemgyereke.1967-ben…..
Az Egyesült Államok Seattle városában székelő Liberty Motors vezetője, Pete Larsen a háromkerekűek szerelmese: mielőtt megtervezte volna a sajátját, vásárolt régit és importált újat, de egyik sem volt az igazi. Amikor az Angliából behozott, Moto Guzzi blokkal szerelt gépek…..
  Ha azt mondják, szálljunk buszra, mert úgy csökkentjük a szálló por mennyiségét, nézzünk körül a buszon. Ha negyvennél kevesebben tartózkodnak rajta, nekünk pedig benzines autónk van, máris megdőlt az elmélet. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Írtam egy haveromnak a publival kapcsolatban. Sokfelé hallja az ember, hogy Svédországban mennyire rendesek, megállnak a zebra előtt, sosem hajtanak gyorsan meg ilyesmi. Az én barátom már 2 éve kint dolgozik, gondoltam megkérem, mondja el pár szóban, mi az igazság. Annyira…..
stargazer2 2008.11.05 11:32:05
sztem nem feltétlenül dőlne be a forma-1 meg a wrc, sőt, lehet hogy még sokkal nagyobb imádat övezné mint most. de miért most különben ki veszi hasznát a versenyautókban alkalmazott fejlesztéseknek? átlagemberek akik a legtöbben vannak? nem hiszem. nem biztos hogy az akkora baj lenne ha nem lenne annyi autó eladva, és nem hiszem hogy azért vesznek az átlagemberek autót mert izgalmasnak tartják hogy gyors. sztem a legtöbben nem is lépik át a sebességkorlátokat, így őket nem is zavarná ha fizikailag is képtelen lenne az autó gyorsabban menni. biztos hogy alapjaiban megváltozna a világ, lehet h sokkal jobban rámennének a dizájnra, az egyéb extrákra, és ezekkel próbálnák meg differenciálni magukat az egyes modellek, autógyártók, de ez egyáltalán nem biztos hogy baj lenne. a kajak kocsik meg megmaradnának a versenypályákra, úgyis oda valók. a bejáratnál az autó is "jegyet váltana", lecsippantanák és feloldódna a beépített sebességkorlátozás. kijövet vissza. akár városban is lehetne ez. ki mondja hogy ne legyen minden minden város bejáratánál kapu mint az autópályákon, és ott átállítaná a vezérlést egy műszer. kifele vissza. sztem nem lenne akkora fennakadás. mellesleg az is igaz hogy egy ismerősünk azért halt meg mert elaludt, és 20-szal pötyögve satuzni kellett, és ostorcsapásszerűen megrándult a nyakcsigolyája és azonnal meghalt. velem is törpént egyszer, városban, 50-nel, ha nem lettem volna bekötve, keményen lefejelhettem volna a plafont és lehet h abba is beletört volna a nyakam. szoval nem is kell gyorsan menni ahhoz meghalj, és vannak a halálnál rosszabb dolgok is.
A Confederate márka rajongói rosszallóan csóválják fejüket, ha az új C120 Renaissance Fighterre néznek. Amióta a Katrina hurrikán elfújta a gyárat, már semmi sem a régi, mondják, és nem értik, hogy az új modell miért lett ilyen. Tény, hogy a V2-es blokkra épülő,…..