Adatok
jadro
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Még csak öngyilkos se lehetek betonfalnak rohanva, mert egy nyamvadt Citroën Nemo tesztautóban is anyaölként véd a sok (egyébként feláras) légzsák pukkanása. Nem élet ez így. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. a mai autók tömegtermékek, ami azt jelenti, hogy a sikertelenebbek is százezres darabszámban potyognak ki a gyárakból.
Vagyis a Népítélet szintű okosságok nem relevánsak a maguk n*10 hozzászólásukkal.
2. a kommunikációs büdzsét a gyártók arra fordítják, hogy 1-1 üzenetet bevéssenek a fejünkbe:
Volvo-biztonságos
Toyota-megbízható
Citroen-innovatív, stb.
A tesztelők feladata az volna, hogy bizonyítság vagy cáfolják ezeket az állításokat.
A Toyota pl. az ADAC szerint valóban a legtöbb autónál megbízhatóbb (értsd pl.: 1000 autóra nem 13, hanem mondjuk 9 meghibásodás jut), de ez modellenként, és évente változik.
E szerint a sima Octavia hosszú éveken át verte megbízhatóságban a Toyotát.
Mellesleg visszatérve az 1. ponthoz, a statisztikák szerint az autónk megbízhatóságához többet tesz hozzá, hogy hétfőn vagy szerdán rakták össze, mint hogy ki a Renault vagy a Toyota gyártotta-e.
Szóval adatokat akarok látni, nem szubjektív impressziókat!