Adatok
stoti V
3 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ranglista: s15e3 Babócsa 2014-01-22
HelyVált.NévÁtlagpontR.arány %Összpont
(c) Best Players Poker Club
1.
▶
Gera Attila
18.6667
100.0%
672
2.
▶
Galiba Imre
13.0
66.67%
312
3.
Theuerl Gábor
13.0
66.67%
312
4.
▼ 1
Gáll…..
A képen a TT(1:120) szabvány régi (kengyeles) és újtípusú (NEM358 foglalatú) kuplungjai, valamint a vagonkapcsolatok közelsége közti különbség látható. Két kuplungfajta létezik TT-méretben. Hagyományos(hasítékos) aljzathoz és NEM358 szabványú aljzathoz csatlkkoztatható.…..
A TT-méretben jól ismert Y-típusú vagonokat közel 40éve változatlan formában lehet kapni. A BTTB-t felvásárló TILLIG se eszközölt semmi olyan változtatást, amihez másik fröccsöntőformát kellett volna készíteni. Csak a festésvariánsok és keréktípusok változtak. Pedig…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De neked erre a kuplungra van szükséged, mert csak ezt lehet a foglalatba illeszteni.
vasuttmodell.hu/product_info.php?cPath=22_36&products_id=370&osCsid=b11f314036f2d876e560b38150e28cec
És egy jótanács. Ha megfigyeled, akkor látható, hogy a kapcsolószerkezetbe helyezett, egyébként TILLIG kuplung kicsit lóg, nem párhuzamos a sínkoronával.
www.modellvasut-center.hu/wp-content/uploads/2012/08/36213BR232_446-5TLGe5e.jpg
Ez gyakran kapcsolódási problémákhoz vezet, gyakran szétkapcolódik a két kuplung, főleg ha kengyeles típusú.
Ha szétszereled akkor látni fogod, hogy a ROCO kuplung kinematika befogóaljzat válla szögletes, míg a TILLIG kuplung válla hengeres. Ez csak arra jó, hogy ne csússzon ki a kuplung az aljaztból vontatásnál, egyébként kicsit mozog fel és le.
Ha már szétszereled, akkor érdemes egy kis műanyag pótlást(mondjuk tejfölös pohár falából kivágott műanyag) rakni az aljat végébe, a váll forgáspontja után. Így jobban belefeszül a kuplung az aljzatba és mindig egy helyen marad.