Regisztráció Blogot indítok
Adatok
balekpetya

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
P. szerint a telefonját azért nyilvánították teljesen használhatatlannak a Nokia szaküzletében és azért kérték, hogy ha már így alakult, náluk dobja ki, hogy szépen zsebretegyék a nagyértékű eszközt. A telefont viszont azóta is hiba nélkül működik, P. pedig a…..
balekpetya 2009.07.06 19:10:59
Eszméletlen, vérlázító a poster stílusa. Nincs igaza, most kivételesen a szervizesnek adok igazat. Történetesen pontosan tudom, hogy hogyan ment ez a hivatalos mobiltelefon márkaszervizekben 2002-ben, és hogyan ment 2006-ban. És hogyan megy most. 2002-ben még nem nagyon volt digitális fotó a beázott nyáklapokról, sőt a központi márkaszervizek ultrahangos alkoholos mosóban még javították is a beázott készülékeket. Aztán hamar rájöttek, hogy a beázott készülékek javítása már pénzért sem kifizetődő számukra. (Megjegyzem a központi szervizek nem a gyártók cégei, van olyan cég amely több konkurens mobiltelefon gyártónak is javítja a készülékeit, úgyhogy neki nem az az érdeke, hogy ne javítson és vegyél újat, hanem, hogy javítson mert ebből jön a gempa) Namost amely teló beázott, és elindult az oxidációs folyamat(a szervízben nem a vizet, hanem annak fémsókkal szegélyezett kimart maradványát veszi észre a szervíz legtöbb esetben), az nagy valószínűség szerint tovább oxidálódik az úgynevezett lyukgalvánok belsejében. A hangsúly a "nagy valószínűség szerinten van", ugyanis nem minden esetben, de azt hogy melyik készülék fog tovább oxidálódni és melyik nem egy beázás tisztítás után azt talán 50 év múlva fogja majd megmondani a tudomány úgy hogy ennek megmondása költség szempontjából kifizethető legyen. Magyaránszólva a hivatalos márkaszervizek kemény és mégkeményebb pénzért sem vállalják a beázott készülékekkel való bíbelődést. Vajon miért? Mert a hivatalos szerviz csak úgy javít hogy arra garanciát tudjon vállalni, azaz nincs sufnituning. Régen minden ügyfél vérremenően tiltakozott beázás közlésekor, hogy jaj hát az nem is úgy volt, meg a készülék csak fiókban volt nem is használta meg nylon zacskóban hordta folyamatosan úgy telefonált.... Manapság kinyomtatott színes tű éles A4-es makro fotó készül egyértelmű bizonyítékként, aki már látott ilyet az tudja hogy kikezdhetetlen, egyértelmű még a laikusnak is, és lám a poster példáját még így is belekötnek. Hihetetlen. Tudom hogy nem mindenki ért az elektronikához, meg tettetik a hülyét az emberek, hogy mit kell nézni? én nem látok semmit... No comment.. Én sem értek a sebészethez, valószínű egy perforálódó vakbelet nem vennék észre, de amikor látok egy gerincröntgent és látok egy folyamatos csíkot a csigolyákból és az egyszercsak megszakad és újra folytatódik, akkor egyértelmű, hogy ott gerinccsigolya törés van,vagy valami nagy gáz az biztos, vagy nem...?

A bolti szervizesről meg csak annyi, hogy szerinted mit írt volna rá a munkalapra? Bekapcsol, csak a zsebemből előhúzott akkuval. Nem, cuzammen a készülék amit bevittél nem volt képes bekapcsolni. Mindegy, hogy mi miatt. Most az a hibája a szervizesnek, hogy végül még is bekapcsol? Minek vitted be javíttatni, ha nem volt hibája? Ja kivizsgáltatni? Hát sajnos barátom pont ebbe buktál bele. Amúgy a munkalapot Te is aláírtad amikor leadtad a készüléket úgyhogy elismerted a felvett hibaanalízist. Mit vártál volna el szerencsétlen munkafelvevőtől, szétszedés nélkül, még a zsebedben a boltajtóba jövet állapítsa meg hogy milyen készüléked van, mi a hibája, és hogy a T12-es SMD tranzisztor a feszültségstabilizáló körben a töltő IC mellett Kollektor-Emitter zárlatos. Nemá.. Nem, ideges a poster mert kiderült, hogy beázott a telója amit valószínű, hogy nem vett észre és nem szándékosan áztatta be, de akkor is a gyári állapottól különbözik.

Nem a szervizes a hibás ez tuti.