Regisztráció Blogot indítok
Adatok
f.piszok

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tier kérdésére elég egyszerű a válasz, tulajdonképpen ő maga is tudja. Főleg lakott területen kívül veszélyes a motorosok számára a közlekedés, kisebbek, sérülékenyebbek, ha buknak, akkor lehet, hogy többé fel sem kelnek a földről. Az tény, hogy távolságival még nappal is…..
Az alábbi, nem túl bonyolult munkajogi problémát az ónos esőre és a szmogriadóra tekintettel teszi közzé a Zugügyvéd.  Kedves Zugügyvéd!Kérem segítségét az alábbi problémában, amely – gondolom - nem egyedieset mostanában.Szerdán ónos eső esett, ami miatt én…..
Csak a gördülősztrájkkal, az elégséges szolgáltatással és a pótlással van baj a vasutasok munkabeszüntetésénél. Nemrég volt módomban kifejteni, hogy nem vidáman, de elfogadom, hogy a sztrájkjog velejárója egy kultúrdemokráciának. Viszont a sztrájk csak akkor fogadható el,…..
Belsőség Kifékeztek, összetört 2008.09.27 08:47:00
Előfordul, hogy az ember kicsit fáradtabban ül motorra a kelleténél, a hőmérő higanyszála is feleslegesen magasra tört azalatt, míg múlatta az órákat, no meg az ismeretlen vasparipa is betörésre vár alatta. Hát bekövetkezik a baj. Egy nappal azután, hogy egy éjjel nagy nehezen…..
f.piszok 2008.09.30 01:45:57
Hét éve kezdtem újra a motorozást, előtte legénykoromban voltak MZ, Java motorjaim. Csak megjegyezném, hogy én nem tapasztalok semmilyen autós-motoros konfliktust a közutakon. Az autósok általában segítőkészek, ha észrevesznek elengednek. Amikor nem engednek el, akkor nem is vettek észre (nem járok üvöltő kipufogóval), tehát ez a "gyilkolnak" a különböző járművek vezetői típusú hozzászólások számomra nem igazán értelmezhetők. A közlekedés jellegéből adódik ("veszélyes üzem"), hogy kialakulhatnak kritikus helyzetek. Ezek megoldásában segíthet a gyakorlottság, az odafigyelés, a koncentráció. A leírt balesetben legalább az utóbbi kettő Zsolt szerint is enyhén hiányos volt.
Mielőbbi jobbulást kívánok Zsolt neked és motorodnak is. Általában egy esés után sokat vesztünk a magabiztosságából, és az emberekbe vetett bizalomból, de nem lehet úgy közlekedni, hogy potenciális ellenséget lássunk minden más járművezetőben. Nekem két "újkori" esésem volt, egyik tuti saját hibás kicsúszás egy elméretezett jobbos kanyarban, másik egy kanyar kijárati ívén másfél sáv széles és km 30 m hosszú olajfolt. Ha félnék más vezetőktől, vagy az utak állapotától (homok, olaj ...) nem ülnék többé motorra. Tehát gyógyítsd fel a gépet és lépj tovább.

UI:
Végigolvastam a kommenteket és két dolog maradt számomra homályos, jó lenne ha hozzászólnátok.
Milyen pszichológia van amögött, hogy egyes vezetőket zavar ha nyílt, belátható terepen valaki felkészül az előzésükre, ezért közel húzódik hozzájuk? Miért kell ilyenkor a féket villogtatni? Egyébként ezt a jelenséget csak kishazánkban tapasztalom.
Másik a kötelező biztosítással kapcsolatos. Jó lenne, ha egy káresemény kapcsán a vétlen fél a saját biztosítójától kapná meg a neki járó összeget. Kíváncsi lennék hány MÁV biztosítást kötöttek volna ilyen felállásban. Másnak kárt okozni (hiszen csak ekkor fizet a kötelező biztosítás), és szarban hagyni a károsultat, szenvedjen valami gagyi biztosítóval több hónapon át szerintem galádság. Olcsón más farkával verni a csalánt, szintén nagyon szeretjük itthon.

Mindenkinek széles utat, gumifákat ...