Regisztráció Blogot indítok
Adatok
swiftSport

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Veszélytelen, jól kézben tartható, de vidám és látványos farolásra, gyors és hatékony négy keréken sodródásra bírható a Swift Sport. Ez pedig a legjobb dolog, ami egy elsőkerekes izomautóval kanyarban megtörténhet. A Suzuki is tudja azt, amit a Twingo, csak kevésbé…..
Akármekkora légyen is a válság, kóvályogjon bár az összeomlás szélén Amerika autópiaca, a Suzuki szekere jól szalad. Legalábbis erről regél a cég sajtóközleménye, melynek címe: A Suzuki sikertörténetének legújabb fejezete No nem valami izgalmas fejezet, de talán…..
Belsőség Forró ferde kéne 2008.09.26 09:27:00
Legyen kemény, de kicsi, legyen fürge, de játékos, legyen sportos, de azért elviselhető a hétköznapokon. Legyen egy igazi forró ferde. Mielőtt bárki is másra gondolna, az angolul hot hatch-nek, azaz forró ferdehátúnak hívott kategória tagjai után sóvárgok. Ezek olyan kicsi vagy…..
swiftSport 2008.09.28 18:27:07
hi all,

a videón lévő Swiftes gyerekkel már beszéltem. lévén van közös témánk(SSS). Sajna az a srác így elkente a népet. A BMW-s nem állt ki, a Posrches nem féltette az autóját. Egyszerüen szétkergette őket, feladták(200km/h az nem kevés pályán. könnyű vagánykodni 200+ tempóval a sík autópályán. tessék versenypályán ekkora tempót verni). Erősebb autók, de nem értenek hozzá ennyi. Ellenben a srác versenyző. Ezzel a swifttel pályát jár be,edz a pályákon. Van ezen kivül 2 EVO-ja, egy 6-os és egy 8-as(azokkal durvább köröket megy). Persze ez is kissé módosított Swift. kipuff rendszer komplett cserélve van leömlőtől, futómű,fékek és a szívó is direktesedett. így most 138LE és 160Nm. az autón könnyített 120kg-ot,így kb 900kg.
Másodsorban, mint SSS tulaj (ja,én is méregzsákot kerestem), nyugodtan mondhatom Nyúlpapának, hogy nagy meglepetésket lehet vele okozni 170-es tempónál is(gyorsító ötödik van benne és tiltásig pörgeti az 5-öst,ami nálam már egy ECU cserének köszönhetően 7400-7500körül van). Ilyen tempónál a középszerű, alsó-közepesen erős általános rendeltetésű autók(130-170LE dömperek) egyrészt nem stabilak, másrészt a gazdáik "nem akarják megverni a másikat", mert vezetési képességeik ezt nem teszik lehetővé. bár egyébként se menne a dolog. Jobb azt hinni, hogy "hagyjuk a hülyét". Tévedés ne essék, világ-sznobaj vagyok/voltam. soha nem ültem volna előtte egy Suzukiba. Tévedtem... Azóta ráment vagy 1milla lassan, kizárólag gyári versenyfelszerelésekre(aki legközelebb lecsóróz egy suzukist,gondolja át. egy szet fékbetét kb 150ezer HUF :)) és így még viccesebb autó lett. De még vár rá a szintén gyári kompresszor KIT, esetleg a HKS turbója, hogy még viccesebb legyen. De feltöltés nélkül is folyamtos vigyorra fakaszt, ha nem is gyorsulóbajnok(kb 8sec. óra szerint kevesebb,de óra csal,mint mindenkié...), de nagyon egyben mozog és kanyarkirály. És ami fontos, ma a piacon lévő legolcsóbb megoldás(alkuval 3.5-3.6milla csak)!!! aki új autóban gondolkodik, szerintem próbáljon rá erre a lehetőségre. Az, hogy lesajnált suzuki(ami azért itt is kilóg a sorok között néhány helyen :D), külön vicc :DDD

ja,volt előtte nekem is használt mérges autóm. R5T és Charade. Még a Charade megbízható is,de a renó folyton bedöglött. ezek a mai 1.4Turbók is be fognak hamar. főleg 170lóval... nekem több használt nem kellett. ezeket még a nyugdíjasok is verik. (muterom is az enyémet,ha megkpaja egy körre, pedig 56years old). sztem 10éves kor felett felejtősek és örök szervízlátogatók lesznek.

hideg levegőt és magas oktánt mindenkinek!