Adatok
BMW 320 kellene (törölt)
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Legyen kemény, de kicsi, legyen fürge, de játékos, legyen sportos, de azért elviselhető a hétköznapokon. Legyen egy igazi forró ferde. Mielőtt bárki is másra gondolna, az angolul hot hatch-nek, azaz forró ferdehátúnak hívott kategória tagjai után sóvárgok. Ezek olyan kicsi vagy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Elore is bocsanat, de nincs ekezetem.
Az ausztriai, svjci es nemetorszagi bontok nagyon orulnek hogy ennyire szeretjuk a VTI-t. Szerencsere minden masodikat rovid idon belul totalkarosra torik, amit nyugaton nem erdemes javitani es igy jut eleg motor a tulelokbe... Nem egy ilyenrol hallottam mar, csak a mi varosunkban, ismeretsegi korben, 2 VTI es egy 1 Type-R az utobbi 2 evben. Ha gyakran korbeautozod a Golf II. GTI-ket vele akkor lassan te is megnezheted a valasztekot, kozben a 20 eves Golf vagy Alfa amelyet egy picit is becsultek- mondjuk neha olajcsere- mennek tovabb a felmillio km iranyaba.
De szerencse a szerencsetlensegben hogy idoben jelzi a bajt a VTI, mert az altalanos 0.5 liter/1000 km olajfogyasztas elkezd 1 lier fole kuszni mielott kikonyokol. Ezt az az ismerosom mondta (ex-Honda fun) aki kicserelte mar a motort a sajatjaban es epp szabadulni akar tole. Jo vetel!!! Mielott a motor vegkepp megadta magat meg akkor is nyert utcai versenyeket - foleg Wartburgok ellen hogy ki tudja jobban telepofogni a varost kekes-zoldes fusttel.
Ezzel a hozzaszolassal nem a Hondak vagy japan autok elleni utalatomat akartam levezetni, nekem is tetszik nehany modell (na nem a Thalia parodia City), tudom hogy jo autok es megbizhatoak a mindennapokban, de a kihegyezett teljesitmenynek ara van. Erre a Fiatnal es mas gyartoknal is rajottek mar a 80-as evekben. Az uj orulet most a mini motor turboval fejfujva, pl.: Golf 1.4 170LE. Kivancsi leszek rajuk is 10 ev mulva...