Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zsuzsabarth

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
addict Egy igazán szemét reklám 2008.09.22 13:10:00
Azt hiszem erre mondják, hogy a téma az utcán hever. Ez a különleges city light poszter éppen attól olyan hatásos, hogy mindenféle felhajtás nélkül, kíméletlen őszinteséggel csupán magát a problémát, azaz a földön heverő szemetet mutatja meg nekünk. Nem tesz mást, csak egy…..
"Szórakoztató kreatív alkotóverseny" - ezzel a címmel hirdetett programot a magyarországi Art Directors Club (ADCH) az egri reklámkonferencián. Fenyegetően hangzott és sajnos tényleg egy gólyatáboros szerencsétlenkedés lett belőle egyre fogyatkozó közönség előtt. A…..
Zsuzsabarth 2008.09.24 23:23:04
Na én egyike voltam azon kis csapatnak, aki végigülte elejétől a végéig ezt a szekciót. A reggelinél ma, az átalam nagyrabecsült Kaszás Gyurival elmélkedtünk pont ezen.
A véleményem nagyjából amit Balázs fent leírt, de szeretném még kiegészíteni:
A jószándékot éreztem Halász Gyula részéről a szekcióval kapcsolatban, de valahogy a megvalósításnál ez megtorzult (tudom Gyula, a tartalmi részéért nem válalhatta a felelősséget. )

A szekció elején Kaszás György klassz kis prezentációját hallattuk, ami tartalmilag és a Gyuri előadói képességével kifejezetten élvezhető volt.

A kerekasztal-beszélgetésben elég sok ambivalenciát éreztem, valahogy az érdekes téma szárazra sikerült, és a közönség bevonása a beszélgetésbe elmaradt... a végén volt azt hiszem másfél kérdés

na a kreatív versenyről: ha ez a mai magyar kreatív keresztmetszet szégyelhetjük magunkat... minden igyekezet ellenére gyenge és kritikán aluli volt nem illett az ADCH-hoz.
A Titanikon semmit nem tudtam nevetni, de reklámnak is vacak volt. A Bikavér Gáborék kivitelezésében nem értetem, miért akarjuk a bort nipponosítani? Nekem az orosz tetszett ha már választani kellett volna. A "HUGYOZÓ" sramli meg a vég kezdete...
A reklámok készítése erőltetett ötlettelen valami lett ami ráadásul, ahogy Balázs is írta "Miért? Miért? Miért?"
az interakció kedvéért a közönségnek kellett terméket javasolni: Superman ránkerőltetett öklözőzsírjától nem hallották, amikor kértem őket készítsenek kreatív mosóporreklámot.
A Gosztonyi Csaba által javasolt nyakkendőtű is borzasutóan nagy kihívás volt (ami meg sem nézett aztán Csaba :(
És a tragédia kicsúcsosodása a öklözőzsír-vazelin használatára felkérő az emberi tetstrészekbe banánt és pezsgősüveget, majd poroltót dugdosó unatkozó házaspár...
Kár érted ADCH