Adatok
Csótilaci
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Uj Péter és a pofátlanul hazudó reklámosok
2008.09.25 11:52:00
Most mondják meg, hát nem az élet a legnagyobb rendező (szerkesztő)? A tegnapi Népszabiban pont az egri reklámkonferenciáról szóló tudósítás mellé tették Uj Péter Szerdáját, amiben felszabadultan és szórakoztatóan gyalázza a tömegtermelt joghurt mellett az azt reklámozókat…..
"Szórakoztató kreatív alkotóverseny" - ezzel a címmel hirdetett programot a magyarországi Art Directors Club (ADCH) az egri reklámkonferencián. Fenyegetően hangzott és sajnos tényleg egy gólyatáboros szerencsétlenkedés lett belőle egyre fogyatkozó közönség előtt. A…..
Csótilaci
2008.09.25 14:30:45
Ez a beszéd! Hajrá!
Tudom, hogy idealisztikus, de nálam eddig működött, bár kell hozzá némi kitartás...
Ahogy mondják, "per szaldó" eddig nem csalódtam az emberekben (persze mindig van "konkoly a búzában", de ha ezt előre tudjuk, nem okoz meglepetést, ha szét kell válogatni.
Tehát, én "itt" optimista vagyok, és ha Ti is "ott" láttok ebben fantáziát, akkor van még remény... (legfeljebb ő lesz az utolsó elhalálozó...)
És most munkára fel, zengjen a munkadal... ("Zengjen a dalunk pajtás... ...itt van Május Elseje, énekszó és tánc köszöntse" , de azért Éljen Május Másodika is - a la Neoprimitív /ha ez nem mondana semmit, nézz bele ebbe: www.neoprimitiv.hu Szép élmény volt 1977-ben a banda tagjának lenni.../)
Tudom, hogy idealisztikus, de nálam eddig működött, bár kell hozzá némi kitartás...
Ahogy mondják, "per szaldó" eddig nem csalódtam az emberekben (persze mindig van "konkoly a búzában", de ha ezt előre tudjuk, nem okoz meglepetést, ha szét kell válogatni.
Tehát, én "itt" optimista vagyok, és ha Ti is "ott" láttok ebben fantáziát, akkor van még remény... (legfeljebb ő lesz az utolsó elhalálozó...)
És most munkára fel, zengjen a munkadal... ("Zengjen a dalunk pajtás... ...itt van Május Elseje, énekszó és tánc köszöntse" , de azért Éljen Május Másodika is - a la Neoprimitív /ha ez nem mondana semmit, nézz bele ebbe: www.neoprimitiv.hu Szép élmény volt 1977-ben a banda tagjának lenni.../)
Ma eddig összesen hatszor néztem meg szakállas Emesét és a motort. Alkalmanként pedig további háromszor hallgattam meg az utóbbi hónapok legcsodálatosabban megírt és elmondott mondatát: "Mettált bírod-ot". Ez egy gerappa. Szív jár érte! Ugyan nyugdíjba vonult…..
Csótilaci
2008.09.24 11:59:29
Én tegnap futottam bele "motoros Emesébe" (rendőrt nem kellett hívni...)
Szerintem az egész BB arculatváltó kommunikáció kitűnően működik. Példaértékű, amint egy jól átgondolt stratégia mentén, következetesen együtt halad az okos megrendelő profi marketing részlege az őt tökéletesen értő, vele együttgondolkodó kommunikációs partnerekkel. A kommunikáció villágos, érthető, derűs, nem tolakodó, pont jól van "kimérve" ahhoz, hogy pozitívan reagáűljon rá a befogadó. Eredmény: fél év után már nem is emlékszünk a "régi" BB-re, az "újat" pedig kedveljük. Ez a stratégiai cél, nem? Hát akkor minden OK.
Beszúrok ide egy liket egy másik bejegyzésemhez, ahol a kampány közterületi vonatkozásait mondom, kissé szélesebb "elmélkedésbe" ágyazva. (Nézd meg, ha érdekel, nem akarok itt helyet foglalni vele...):
szivlapat.blog.hu/2008/09/20/sok_ugyfel_sok_kozhely?fullcommentlist=1#c3437403
Elfogulatlan a véleményem, a BB nem a mi felületeinket hirdet (bár örülnék az ilyen gondolkodású partnereknek...)
Az kommunikációjuk kulcs szerintem az ott is idézet BB marketing igazgatói mondat: "át kell alakítanunk a gondolkodásunkat... ...médiaspecifikusan kell kommunikálni."
Ők erre a gondolatra jutottak, meg merték lépni... ...és bejön, működik, mert sokkal közelebb van a szakmai alapigazságokhoz, mint a "köldöknézegetés", vagy a körbe-körbe járkáló, fékevesztett, felpörgetett útkeresés. Azt gondolom, ha folyton egy stadionban köpályán futnak a versenyzők, valaki mindig megnyeri a versenyt, de a stadionon kívülre, a "nagyvilágba" soha nem jut senki. És bizony egy idő után még a folytonos "célszalagszaggatás" is unalmassá válik és versenyző és néző egyaránt depresszióba fárad... Ma erről beszélget a szakma a reklámkonferencián,az "elveszett szexepil" tárgykörben.
"Át kell alakítani a gondolkodásunkat...", vagy kezdjünk szedni "dilibogyókat!!!
Szerintem az egész BB arculatváltó kommunikáció kitűnően működik. Példaértékű, amint egy jól átgondolt stratégia mentén, következetesen együtt halad az okos megrendelő profi marketing részlege az őt tökéletesen értő, vele együttgondolkodó kommunikációs partnerekkel. A kommunikáció villágos, érthető, derűs, nem tolakodó, pont jól van "kimérve" ahhoz, hogy pozitívan reagáűljon rá a befogadó. Eredmény: fél év után már nem is emlékszünk a "régi" BB-re, az "újat" pedig kedveljük. Ez a stratégiai cél, nem? Hát akkor minden OK.
Beszúrok ide egy liket egy másik bejegyzésemhez, ahol a kampány közterületi vonatkozásait mondom, kissé szélesebb "elmélkedésbe" ágyazva. (Nézd meg, ha érdekel, nem akarok itt helyet foglalni vele...):
szivlapat.blog.hu/2008/09/20/sok_ugyfel_sok_kozhely?fullcommentlist=1#c3437403
Elfogulatlan a véleményem, a BB nem a mi felületeinket hirdet (bár örülnék az ilyen gondolkodású partnereknek...)
Az kommunikációjuk kulcs szerintem az ott is idézet BB marketing igazgatói mondat: "át kell alakítanunk a gondolkodásunkat... ...médiaspecifikusan kell kommunikálni."
Ők erre a gondolatra jutottak, meg merték lépni... ...és bejön, működik, mert sokkal közelebb van a szakmai alapigazságokhoz, mint a "köldöknézegetés", vagy a körbe-körbe járkáló, fékevesztett, felpörgetett útkeresés. Azt gondolom, ha folyton egy stadionban köpályán futnak a versenyzők, valaki mindig megnyeri a versenyt, de a stadionon kívülre, a "nagyvilágba" soha nem jut senki. És bizony egy idő után még a folytonos "célszalagszaggatás" is unalmassá válik és versenyző és néző egyaránt depresszióba fárad... Ma erről beszélget a szakma a reklámkonferencián,az "elveszett szexepil" tárgykörben.
"Át kell alakítani a gondolkodásunkat...", vagy kezdjünk szedni "dilibogyókat!!!
Tévé és internet, tartalom és hirdetés. Ezekkel a kulcsszavakkal a ültette egy csoportba az R-Time Spielmann Katalint, a Coca-Cola regionális médiamenedzserét, Szabó Andreát, a Budapest Bank marketingigazgtóját, Szabó D. Tamást, a Magyar Telekom médiaszakértőjét, Szabolcsi Verát,…..
Szívlapát | a Kreatív magazin játszóblogja
Fabricius a felelősségről és a boldogságról
2008.09.18 17:19:00
A Republic kreatívigazgtója előadásában alapvetően a kommunikátorok felelősségéről beszélt. Kinek és miért jó felelősen gonolkodni és dolgozni? 3 logikai kör, részletesen.
1. logikai kör
Pár szó arról, hogy Fabricius Gábor (FG) Csíkszentmihályi rajongó, mert a tudós…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én lemaradtam róla (mármint a cikkről), de itt köszönöm a lehetőséget. Belenyaltam, és végig kikanalaztam...
No mármost az a kérdés ötlött fel bennem, hogy mi a gond a cikkel? Van benne tán valami, ami nem igaz??
Nem lehet, hogy a "veszett szexepil" ezért tud már konferenciatémai magaslatokba törni, mert a kommunikációk öncélú, "öldöklő" versenykényszerének nyomása alatt, kínunkban, valódi marketing helyett, önigazolásként ilyeneket tudunk magunkból kiizzadni, hogy "élőflórás" az, ami lényegénél fogva élőflórás???!!!
Teszem hozzá: és akkor hatalmas mellénnyel "lemosolygunk" az olyan múltbéli "cucilista förtelemreklámokra", mint "Cipőt a cipőboltból".
Tévedés ne essék, utóbbi szerintem is elé "furcsa", hogy ne mondjam, szinte bélsár szaga van.
De könyörgöm, mért hisszük magunkról, hogy "aaaannnnnnyiraaaa okosaaaaak" vagyunk, hogy az "élőflórás joghurt"-tal bármit is léptünk előre????.
Térjünk a lényegre! (Végre...) (Jegyzem meg: ez is az általam már más topicok kapcsán sokat magasztalt Budapest Bank kampány szlogenje... azt is megejgyzem, hogy vannak komoly vitázó feleim a BB kampányról, ám ez engem nem tántorít el, legfeljebb annak bizonyítéka, hogy a mi szakmánk bizony igen szubjektíven megítélhető. Észnél kell tehát lenni, amikor "értékeket" alkotunk!!!)