Adatok
D e n i e l
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1993-at írtunk, 23 éves voltam. Dolgoztam már ekkor pár éve. Egy örökségből és félretett pénzemből sikerült vennem egy Suzuki Swift 1.3 GC típusú autót. Azért döntöttem emellett mert mindenki dicsérte, olcsó volt, fürge modern. 880.000 Ft-ot fizettem érte. Fess fiatalember…..
Meglepő kijelentésnek tűnhet, de korántsem az. A Volkswagennél összedugták fejüket az elemzők, az eredményt itt láthatják. Hogy mondják spanyolul, hogy több legyet egy csapásra? Vélemények az azonos című írásunkról...
D e n i e l
2009.07.04 23:50:41
@Rocko-: Igen Audi 100, 200 idején már kopogtatott a prémium szintbe, de szerintem A8 alu futőművel törte át ezt. Akkoriban úgyemlékszem elsőként alkalmazva sorozat gyártású autóban. Igazából onnan kezdték prémiumnak venni.
Prémium márka besorolásnak több ismérve van. Az egyik a hátsó kerék meghajtás, ami mára már nem annyira domináns, de igenis jelentősége van és a minőség és minőségi anyagok alkalmazása is bele tartozik ebbe. Van még más is ezen kívül egy példa: nincs face lift a gyártás idején (kb.8 év) esetleg egyszer minimális.
Termmészetesen vannak még prémium márkák, de nálunk Mercedes-BMW és Audi a trendi elfogadott.
Prémium márka besorolásnak több ismérve van. Az egyik a hátsó kerék meghajtás, ami mára már nem annyira domináns, de igenis jelentősége van és a minőség és minőségi anyagok alkalmazása is bele tartozik ebbe. Van még más is ezen kívül egy példa: nincs face lift a gyártás idején (kb.8 év) esetleg egyszer minimális.
Termmészetesen vannak még prémium márkák, de nálunk Mercedes-BMW és Audi a trendi elfogadott.
A képeken látható Hyundai Tucson vezetője nem szerencsés – mondhatnánk. Ám az igazság az, hogy a magyar autófinanszírozás rendszere olyan, hogy finoman szólva nehéz belőle jól kiszállni, ha történik valami az autóval. A szituáció ismert: a kocsi értéke, a kár…..
Úgy tűnik a Suzuki, a Ford, a Volkswagen, a BMW és a Volvo értékesítői már beletörödtek a válság megváltozhatatlanságába. Vagy annyira profik, hogy azonnal levették: a független piackutató intézet próbavásárlói mind csóró főiskolások, Armanijuk kölcsönzött, szakálluk…..
Autót hölgytulajdonostól - közkedvelt mondat a használtautó-hirdetésekben. Azt igyekeznek sugallni vele, hogy a kérdéses jármű évente négyezer kilométert futott, azt is egyetlen útvonalon, a garázs meg a hipermarket között, nap nem égette, szél nem fútta, eső nem…..
Révbe jutottam, vagy mi. Nincs autóvásárlási igényem, illetve több autóm van a kelleténél. Ez már szinte maga a Zen: nem kell semmi. Na jó, egy igazi buddhista ugyanezt akkor is ki tudja jelenteni, ha nincs is semmije, nekem meg van egy Tehenem, egy Mazdám, egy VMaxom, és jövőre lesz…..
D e n i e l
2008.09.20 20:55:16
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
De olvasás közben három szarvas hiba miatt azonnal kételkedtem benne:
1. "1997-re aztán megnősültem, a lagzi után a kapott pénzekből és a régi autóm beszámításával szerettem volna valami újat venni."
A világon nincs ilyen feleség aki bele menne abba, hogy a "hozományt" Te beosszad teljes egészében saját kedvtelésedre.
2. "Így újra ott ültünk a párommal a szalonban."
Rendben te lehetsz hülye és elvakult "autómániás", de egy feleség mindig racionális marad. Tuti, hogy vele nem jutnál el az autószalon várójáig az előzmények figyelembe vétele miatt.
3. "Megígérték, hogy lekérdezik a tartozásunkat. Mikor közölték, hogy közel négymillió forint, értetlenül néztem."
Ezek után ez a cikk nem jelenhetett volna meg, mert ezt már tényleg egy feleség sem tűrné tétlenül, tuti hogy már nem élnél :)))