Adatok
nagyonnagyokos
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Minősített naiv ügyfél egy pizzarendelés 25 perces késése miatt volt képes többoldalas levelet írni, illetve vissza is küldette a pizzát, annyira túlgyorsult a nagy várakozásban. Ugyanezzel a lendülettel le is hazugozta a pizzafutárt, aki állítólag tankolni ment előbb az étel…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én pl. ha pizzát rendelek, akkor forrón, frissen szeretem enni, nem szottyadtan és hidegen. +25 perc alatt pedig elég sokat tud romlani az állaga.
A retkes dzsuvás futárral kapcsolatban pedig szerintem viszonylag egyszerű a kérdés, van egy kiváló szervezet, amelyet ÁNTSZ-nek hívnak, ők biztosan szívesen meglátogatják a nevezett pizzériát, és a kiszállítás mikéntjét is örömmel megbeszélnék velük.
Sokat rendeltünk a pepétől, volt ott 1,5 és 2 órás késés is max. egy "bocsi"-val elintézve.
A pizzasapkánál (mondjuk nem nagyon hirdetik) bizonyos területekre van időgarancia, ha 1 perccel később jön a futár, akkor a cég vendége vagy. Igaz, az ő áraikba ez bőven belefér... Mi már ettünk így ajándék vacsit, igaz hogy nem 1, hanem vagy 30 perc késés után.
Ui: nem vagyok sem pizzasapka, sem ÁNTSZ dolgozó! :)