Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sysTEM

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
via GIPHY Olvasónk alaposan dokumentálta a szervizelési (várakozási, szarakodási, időhúzási) folyamatot, úgyhogy nagyon szép kerek történet született arról, hogyan nem csinál senki semmit a mosógépével heteken át. A pontosan ismert fogyasztói jogokat, azaz hogy a szerviznek törekedni kell ugye a 15…..
sysTEM 2020.04.10 09:16:05
@GiaMarie: miért az eladónak kellene cseregépet tartania? Még tartson cseretv-t, cseremikrót, csereNDKturmixgépet amikor van hivatalos szakszerviz? Ja és többet mert ha 2 vásárlónak is cserét kell biztosítani akkor legyen.
Marhaság, ne essünk át a ló túloldalára.
A szerviz felé határidőt kell kitűzni, ha nem teljesít akkor jogszabály szerint vinni tovább az ügyet.
Kereskedő vagyok és több mint 10000 termék van, felét tegyem félre garanciális cserére? Majd a gyártó megmondja hogy javítás/csere, vagy mi legyen. Ez nálunk 1-3 nap szokott lenni. Kisebb termékek esetén szinte azonnal csere (ha van készleten, ha nincs kap jobbat), nagyobbak javításra kerülnek.
Olvasónk egy játék vásárlásánál találkozott azzal a jelenséggel, amikor a webshopban elírt ár (jelen esetben pénznem) súlyosan más, mint amennyinek szánták. A 35 EUR helyett 35 Ft-ért árult játék nem hangzik rosszul, láttunk már ilyet, ott volt tömeges H&M fiaskó is, ahol a pár száz forintos…..
via GIPHY Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tud és akar segíteni, akkor mit lehet tenni? A kereskedő szerint…..
Fanni levele után körülnéztünk, és sajnos nincs jó hírünk. A Mobilexpo.hu webáruházról annyi a friss negatív vélemény, mint égen a csillag (fb találatok, árukereső, gyakori kérdések), és a károsultak már egy facebook csoportot is létrehoztak. A Royal Futárszolgálat is írt egy facebook posztot…..
sysTEM 2019.12.18 09:31:02
@Opportunista mikroba: a jegyzett tőke nem mérvadó. Ha alapítok egy céget papíron annyit teszek be a pénztárba amennyit akarok tőkeként, amúgy meg tök mindegy az mennyi
Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük a cuccot kedvezményes áron, ám az akció után az eredeti…..
sysTEM 2019.12.09 13:50:23
@flexsnake:
Az emag tulajdonosa Dél-Afrikai cég

Maguk a cégek Magyar és Román - alapvetően Román:
HU: DANTE INTERNATIONAL KFT. (Székhely: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.)
RO: S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. (Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti)

A HU cég tulajdonosa a RO cég és az ED vagyonkezelő. A RO cég fő részvényese a Dél-Afrikai Naspers Csoport.

Az operáció Romániából és Magyarországról megy. Romániában van a nagyraktár is.

Ismerem a marketplace együttműködést velük, mert évekig partnerek voltunk, de elég volt belőlük. Visszaéltek néhány dologgal - nem részletezem mert képes beperelni - és brutál jutalékkal vesz le miközben letöri az árakat így esélyed sincs jól kijönni belőle.
via GIPHY Bármilyen körültekintően is vásárolunk, vannak azok a helyzetek, amiket nem láttunk jönni. A webshop rendben van, nem találunk rossz véleményt a kereskedőről sem (kivéve, hogy tavaly nem volt együttműködő, na), aztán valahol, valami mégis elcsúszik. Olvasónk rokona a kinaimobilwebshop-ról…..
sysTEM 2019.11.08 17:39:41
@borso:
- hidd el vannak becsületes webshopok, többnyire nem a legolcsóbbat kell választani az arukereson
- fizess bankkártyával, vagy barionnal, ahol nincs bankkártyás fizetés az eleve gyanús
- ha kibontod a csomagot akkor a legtöbb futarceg nem engedi hogy te leragazd és úgy kuld vissza mert azt fogjak mondani te vetted ki a cuccot, futár meg mossa kezeit majd. A legtöbb webshop a csomagolást kamerára veszi.
- ha utánvéttel fizetsz attól még küldhetnek mást, előző pont erősen játszik
- a karácsonyi pörgéskor szinte kizárt hogy várjon rád a futár
Olvasónknak nagyon kellett valami, ami csak az Euronoics-nál volt meg és ezért bármire képes is lett volna. A termék doboza azonban eltűnt pont úgy, mint a türelem a vásárlóval szemben. Tisztelt Euronics! Mérhetetlenül csalódott és dühös vagyok az értékelhetetlen kiszolgálásuk és tehetetlen…..
sysTEM 2019.08.29 12:32:48
via GIPHY Olvasónk sztorija után hálás szívvel emlékszem vissza arra a saját élményemre, amikor nagyon vártam valami apró csomagot, a postás pedig felcsengetett és azt mondta: "csókolom, megint jött valami szar". Na hát a következő sztoriba nem hangzik el sajnos hasonló sem, pedig olvasónk boldog…..
Mindenki futott már bele szerintem olyan szerelőbe, aki bár hosszasan bütykölt valamit az elromlott szerkezeten, és elkért egy csomó pénzt, számlát nem adott, viszont cserébe a távozása után kiderült, hogy a tevékenysége szakszerű javítás helyett szó szerint csak bütykölés volt. Az emberek nagy…..
sysTEM 2017.10.19 05:55:54
Szegény Istvánnak egy különösen sikeres vásárlásba sikerült belefutnia a Vodafone-nál: kényelmesen, online módon vásárolt tabletje először csak egy tetemesebb mobilnet számlaelőleget hozott magával ajándékul, hogy aztán végül egy elhúzódó, macerás offline…..
sysTEM 2017.09.23 14:38:52
@qwertzu: a Fogyasztónak minősülő Ügyfél a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Webkereskedő vagyok, van tapasztalatom a témában
sysTEM 2017.09.23 14:40:23
@MÁJklub: akkor természetesen jár a 14 nap elállási lehetőség
sysTEM 2017.09.22 13:50:14
@Im just here for the comments: Ez nekem sem derült ki
Levente kukkoló biztonsági őrét felnyomó sztorija megosztotta a közvéleményt. A kommentelők jelentős része úgy vélte, homárság ilyesmin kiakadni, aki kivágott felsőt húz az úgyis azért teszi, hogy megnézzék, nincs azzal baj, ha a biztonsági rendszer monitorjain melleket…..
Adriennt a T-kábelnél lemondott előfizetése után közel egy évvel megkereste egy behajtó cég, a lemondás utáni két hónap előfizetési díját követelve. A T-Online ügyfélszolgálata szerint ugyanis a szerződés felmondása náluk sosem történt meg. Tisztelt T-Online…..
Zoli a lenti levelet dühében küldte a BKV-nak, de biztos benne, hogy semmi sem fog történni. A forgalomirányítónak dolga volt, úgyhogy nem engedte el a gyermekmentőt, mert az csak kék lámpát használt sziréna helyett. Egy felháboritó és gusztustalan történetre szeretném a…..