Regisztráció Blogot indítok
Adatok
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059

0 bejegyzést írt és 553 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Árlistaszűz voltam 2009.07.15 17:18:00
Őszintén megvallva, még sosem fordult velem elő, hogy bementem egy prémium autókat árusító szalonba, és ikszelgettem a listát, majd a személyi bankáromat felhívva elutaltam volna az előleget. A használtautó hirdetések a barátaim, olyat veszek, amibe az első tulaj évtizedekkel…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.17 11:48:25
@ekutya:
Tudom, láttam a linket, de inkább letöltöm majd normális minőségben. A [youtube]-os videón pont a szép részleteket nem lehet jól látni :-)


@lapa:
Tényleg a legutolsó hozzászólásom a témához:

"de fogadd el, hogy nem mindenki szeretne olyan életet élni, mint amilyenről itt írsz."

Soha nem is kértem ilyet senkitől sem itt sem máshol, nem mondtam hogy ez a tökéletesség netovábbja. Csak ugye az éremnek két oldala van: akkor mások se akarják megmondani nekem, hogy mit hogyan csináljak, és ne osszák az észt olyan stílusban ahogy anno megtették Bende Tibor cikkének kommentjeiben.

Béke!
----------------------------------------------

22 millióért viszont a Z4 helyett továbbra is a Porsche Boxster S-t venném. Minél többet nézem a BMW árát, annál inkább.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.17 14:47:22
@ekutya:
Most sportkocsit szeretnél, vagy luxuslimuzint? :-)

Mert a GT-R inkább sportkocsi, az Evora meg semmiképp sem sportkocsi.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.17 18:10:55
@thetriggerhappy:
1. Ha nem tetszik, amit írok, minek olvasod el...? Nem kötelező. Át lehet ugrani. Vagy legrosszabb esetben elolvasni, és leszűrni belőle MAGADBAN, hogy "ez mekkora suttyó." Lételemed a kötözködés?

2. Én próbáltam nyugodtan hozzáállni ehhez az egészhez, azok után, amit ott Ubullal bemutattatok. Látom hiábavaló, mert neked csak a kekeckedés a lényeg.

3. Szerintem nem kérdeztem a véleményed az életemről.

4. Attól, hogy "100 millió áll a garázsban" (egyébként nem...), miért ne kommentelhetnék itt néhanapján? Szinte egész nap a laptop előtt ülök, néha-néha rápillantok a [Belsőségre]. Ha nem tűnt volna fel, vannak itt mérnökemberek és más jómódú emberek is. Kicsit más az időbeosztásom, mint a nagy többségnek, valamint azt csinálok szabadidőmben amit akarok. Még ha nem is kértem rá előzetesen engedélyt tőled... (Ha már életszerűség: komoly ügyvédtől is ritkán hallja az ember, hogy a gázos ügyeket kokós néger verőlegényekkel rendezi. Akár csak vicc szintjén is.)

A véleményem pedig az, hogy a stílusod a Bendés-Subarus cikk óta semmit sem változott: kötözködő, demagóg, beképzelt és kioktató.
Attól, hogy ügyvéd vagy, és megszoktad, hogy megmondod másoknak a tutit, nem mindenki kíváncsi rá, ill. esik hanyatt a te erkölcsi iránytűdtől. Én főleg nem. Ettől az általad is erőltetett liberális, saját nézeteidet másra ráerőltetni akaró szemlélettől meg konkrétan hányni tudnék. De biztos én vagyok ilyen maradi...


Zárjuk le végre a témát, semmit köze az autókhoz ennek az egésznek. További szép napot!
Belsőség A turbólyuk él! 2009.07.11 23:00:00
Képzeljék el a sokat emlegetett paraszthajszálat. Ha megvan, vágják ketté és képük lesz arról, mennyivel marad le az Insignia OPC a 300 lóerő feletti, összkerekes, sportos limuzinok dobogójáról. Mai cikkünk blogposztja...
Alacsony fogyasztást ígérő öt különböző autó, egy útvonal, 10 eredmény. Melyik éri be a legkevesebbel?  Vélemények az azonos című írásunkról...
  Subarut venni rémálom, ennél csak eladni rosszabb. Soha többé. Soha többé. Soha többé. Mínusz 800 ezer.  Vélemények az azonos című írásunkról...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.09 17:42:15
@thetriggerhappy:
Vissza lehet olvasni, a tények sajnos nem téged igazolnak öcsibusz. De látom nem zavar, nyugodtan magyarázd csak, hogy miért kezdtetek el Ubullal nagy egyetértésben feleségverőzni, kancigányokkal fenyegetőzni, qualitaet barátnőjét lekurvázni, az én feleségem nem burkoltan letirpákozni úgy telibe. Bár lehet, hogy ezeket a részeket is törölte a moderátor, de szerintem kérésre be tudja még idézni valahogy.

És légyszi, a "kis macsóm"-at tartogasd a cigány haverjaidnak ;)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.09 17:50:39
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:
Bocs, kimaradt: ügyvédként nem semmi holmi cigány hordával fenyegetőzni és családi vitákat lerendeztetni. Te aztán kemény vagy mint a vídia.

Részemről befejeztem, további szép napot.
Május közepén mutatták be a nagyközönségnek a stuttgarti márka lexusluxuslimuzinját. Az európai gyártók lassan egy évtizede érdeklődve, de kissé lesajnálóan szemlélik a japánok vergődését az akkumulátorokkal. Nagy, nehéz, drága, veszélyes, környezetszennyező, a…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.07 13:31:57
@Canga81:
Tényleg sok értelme van egy olyan autót környezetbarátnak hívni, ami alaphangon 10, de a valóságban inkább min. 12-13 litert eszik, és egy jókora V8-as benzinmotor van benne. Olcsó parasztvakítás képmutató sznoboknak.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.07 14:26:48
@gabor.gabor:
"Na ezzel azért vitatkoznék.
Egy Lexus LS 600h 2375 kg, 445 LE teljesítményű, 520 Nm nyomatékú luxuslimuzin. Emellett fogyaszt 9.5 litert 100 km-en."

Tudod mikor fogyaszt egy olyan, 2.4 tonnás rendszer 9.5 litert, aminek az egyik tagja egy 5 literes benzinmotor... Vannak a mesék, meg van a valóság :-)


Az A8-ról tudok nyilatkozni: a 4.2es motorral valóban 11 és 13 liter között alakul a fogyasztása (kevesebb város, több országút és pálya), normális tempóban haladva, egyszer-kétszer rendesen odalépve. Lehet hogy több mint 100 LE-vel gyengébb, de 700 kilóval könnyebb is.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.07 19:14:45
@INSIDER:
Sajnos te csak azt hiszed.


@odb:
A Prius és az LS600h nem éppen ugyanaz a lap, valamint egyetlen tesztben sem sikerül vele kihozni a 9.5-öt még csak megközelítő fogyasztást sem. Érdekes...


@Dövan:
"...LS 600h hang nélkül siklik: megfizethetetlen"

A többi is - ez csupán a Lexusnak újdonság. Viszont 30 millióért szinte a kutyának sem kell a másik három ellenében. A valódi presztízs megfizethetetlen - minden másra ott a MasterCard :-)


@Shadowbull:
Jól beszélsz.
Belsőség Heti merítés 2009.07.06 09:52:00
Ódák a TSi motorról Egy neves tuningcég felhúzta,így már 190Le + sportlégszűrő + gázpedálelektronika + 4 cm-es ültetés,és még egyéb nyalánkságok. Gyönyörű 3 évünk volt együtt Ma is szinte szorongat a torkom, mintha egy rég nem látott szerelmemre emlékeznék, akit…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.06 23:46:27
@Shadowbull:
:-)

@qualitaet: Nah, látom már a béjjemvééné' is a lexusztól akarnak ötletet lopni!
[just joking, of course :-)]
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.06 23:51:48
@qualitaet:
Komolyan elgondolkodtam magamon, hogy vajon mi a lófaszt csináltam eddig, hogy csak jóval 40 fölött jutottam el oda, hogy úgy gondoljam, megérdemlek és megengedhetek egy komoly autót. Ha már a kezdetek kezdetén Lexus-szerelő lettem volna, már 26 évesen kibaszhattam volna mellényzsebből egy 20, sőt 30 gurigás autó árát. Sok-sok kárba veszett év... :-)


"Én hülye meg azt hittem, hogy egy Lexus sosem romlik el:)"

Ott a pont :-)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.06 23:59:24
Belsőség Nehéz nem elájulni 2009.07.04 09:34:32
  Sok egyéb mellett megtudtam, hol nő a legjobb bőr a marhán; hányan szaglásszák az Audikat, és azt, hogyan kell virtuálisan kivenni a Q5 tetőkárpitját. Felvillant az A5 Sportback is – Audi TechDay 2009, a minőség jegyében.  Vélemények az azonos című…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.05 02:04:05
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.05 14:24:29
@Il mio nome è Nessuno:
"Viszont aki ilyen kurva okos, gyárthat Audit féláron, és dagadtra keresheti magát, szájtépés helyett. "

???

----------------------------------------

Az illat témához:

Az enyémből (A8) is sajnos kiment már az (egyébként rettentő kellemes) új autó illat, pedig nagyon jó volt érezni minden beszállásnál. Azóta viszont sikerült "összekotyvasztani" többféle Wunderbaum egyidejű alkalmazásával egy illatot, ami majdhogynem visszahozta az eredeti illatát. Hogy a Wunderbaum nem tetszik az illatcsapat vezetőnének? ...who the f*** cares? :-)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.07.05 14:43:25
Belsőség Audi 2009.07.03 02:47:29
  Meglepő kijelentésnek tűnhet, de korántsem az. A Volkswagennél összedugták fejüket az elemzők, az eredményt itt láthatják. Hogy mondják spanyolul, hogy több legyet egy csapásra?  Vélemények az azonos című írásunkról...
A sztori nem kacifántos: mivel gazdája annak idején eladta lelkét a bajor ördögnek, így nem csoda, hogy pár E28 és E34 után, 850 ezer forintért hozzá került mai tesztalanyunk. Első körben atomjaira szedte (ennek persze – kellő tapasztalat híján – ne álljanak neki…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.28 23:37:41
@qualitaet:

Így már egyértelmű számomra. Szarrágó vagy, "vessétek a földle" :-)


Sabc: nem szívem csücskei az ilyen "régi" gépek, de ez a BMW jófélének tűnik még nekem is. Sok sikert hozzája :-)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.29 16:22:20

@qualitaet:
Vidékre, szódával elmegy :-)

A W221 nem rossz választás, nekem is tetszik. Sok sikert hozzá :-)

Amúgy én is a magyar rendszám mellett vagyok inkább. Egy nagyon drága (30+) autónál meg úgy vagyok vele, hogy ha már kifizetek ennyit egy autóért, akkor már kiköhögöm a regadót is, bármennyire is gennyesnek tartom az egészet úgy, ahogy van. (Ehhez mondjuk még hozzácsapódott, hogy miután megvettem a sportkocsit, 3-an (!) jelentettek fel 2 hónapon belül az APEH-nál. Bámulatos egy ország a miénk...)

Így abszolút meg tudom érteni, és ezért el sem ítélem azokat, akik külföldi rendszámmal járnak itthon. A saját maga által megkeresett pénzt mindenki úgy osztja be, ahogy akarja, még ha ez pár pálottszájú, irigy, ámde semmittevő okoskodónak nem is tetszik. Adócsalásról meg igazán nem lehet beszélni, ha már ennyire benne vagyunk ebben a baszott nagy unijóóban. Szóval hajrá :-)
Belsőség Szeretni, igazán 2009.06.26 11:49:00
Bajban ismerszik meg az igaz barát, avagy olyankor válik el a szar a májtól, mondhatnám. Az autókkal is már csak így van ez. Vidám dolog autót vásárolni, az első boldog kilométerek, az ismerkedés izgalma, óvatosan parkolni a garázsban, jaj, csak meg ne húzzam. De ahogy…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.27 21:42:48
@Hocek:
Ezt írtad: "jah meg kanyarban és mindenhol, ahol nem tükörsima az aszfalt. pl hóban, esőben, poros úton."

Attól, hogy nem írom oda, hogy nem kell mindent teljesen szó szerint érteni (pl. "fele olyan futóművet és meghajtást sem"), még reménykedtem, hogy átér a mondanivalóm lényege :-) Szóval: nem kell azt hinni, hogy egy EVO alatt sokkal de sokkal jobban működik a valós életben az összkerék-meghajtás, mint pl. egy Porsche alatt, mert a németek sem nézelődéssel töltik azt idejüket autófejlesztés közben. Előny a ralis múlt, de nem behozhatatlan.

Na és az árak. Engem, ha sportkocsit veszek, az érdekel, hogy nagyon jó legyen. Ha ennek kétszer annyi az ára, akkor kétszer annyi. Én nem gondolok olyanra egy automata EVO esetén, hogy "ugyan szarabb a váltója, de egy tízessel olcsóbb is az M3-nál", hanem sokkal inkább az járna a fejemben, hogy tizen valahány millióért miért nem majdnem olyan jó legalább, mint a kézi váltó.

A harmadik megállapításodra: hányan hagyják el pl. az EVO tulajok közül rendszeresen az aszfaltot? Tizen-valahány milliós, szépen fényezett autókkal járnak "buckázni". Aha... :-)

"nem villantós autók ezek" - nézz körül...

"de ha nem is hagyják el az utat (pedig de) akkor is az autó képes rá, míg a Tied nem igazán"

Az enyém is tud hóban menni, méghozzá elég magabiztosan. Hogy nem megy sárban? Kit érdekel? 40 milliós sportkocsival nem "illik" dagonyázni :-)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.27 21:48:49
@Hocek:
Végre! :-)))))))
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.28 12:54:59
@yard:
:-D Ezigen! Leborulok előtted :-)


@Henry82:
"Az új típusú automata váltók a techika csúcsát jelentik, de azért nem kell azokat megkövezni, akik ennélkül találják élvezetesebbnek a vezetést..."

Nem kövezett meg senki senkit. Ha az tetszik valakinek, hogy ő vált, hát tessék. Csak akkor ne fikázza a modern, nagyon komoly automatákat olyan, aki még életében nem használta. És talán el kéne fogadni azt is, hogy másnak éppen ez a villámgyors, emberi kéz által kivitelezhetetlen váltás is az élmény része :-) (Ahelyett, hogy ezredszerre is a saját álláspontját szajkózza, ami nagyon idegesítő és unalmas már.)

A kézi váltót szeretik sokan? Senki nem szólja meg őket ezért. A baj ott kezdődik, mikor egyesek (99%-ban tapasztalat nélkül) leszólják a modern automatákat, és nem bírják elfogadni a másik véleményét.
  Ahogy a parizerből is, autóból is a frissebb a jobb. De arra nem számítottam, hogy a Mercedes rögtön téliszalámit ad.  Vélemények az azonos című írásunkról...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.23 11:54:58
@Ratnet:

Az első hozzászólásom, amiben reagáltam rád is, 2009.06.22. 15:20:08-kor volt. A következő 15:42:55-kor. (Csak megjegyzem, eddig mindegyik személyeskedéstől mentes.)

Erre te 16:00:51-kor visszaírtad ezt:
"El kéne tudnod képzelni az olyan embert is akit tényleg nem érdekel a luxus és az anyagi jólétet másban látja mint te. Vannak ilyenek mégha oly furán is hangzik számodra."

Ennyi.

Amit voltál szíves bemásolni, azután ott van egy "(Akinek nem inge, véletlenül se vegye magára.)". Egyrészt ha magadra vetted, valószínűleg nem véletlenül tetted. Másrészt sajnos ez a kegyetlen valóság a fórumokon.


Ratnet 2009.06.23. 11:35:54

Hát már bocsánat, de te tényleg ennyire sötét vagy? Olvasd is el a szöveget, amit neked címeznek, ne csak nézd.

Nem azon vitázunk, hogy szép vagy sem, fogd már fel. Azon vitázunk, hogy nem vagy képes felfogni a gyárak piackutatási mechanizmusait, és az azokban szereplő csoportok prioritásait. Mit nem lehet ezen megérteni, ha egyszer magyarul írom?

Feladtam...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.23 12:49:17
@Ratnet:

Jaaa, hát úgy valóban meddő a vita, ha észre sem veszed magadon, hogy személyeskedsz... :-P Gratulálok.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.23 13:15:28
@Ratnet:

Ha valakinek sértő az igazság, azzal nem tudok foglalkozni. Egyébként jobban én sem tudom mondani, mint Shadowbull tette 12:57:32-kor.

De igazad van, mester. Így kell hozzáállni minden BMW, Mercedes és minden drága prémiumautó tulajhoz, ahogy te teszed. "Köcsög ízlésficamos sznobok, szar autóban." Én kérek elnézést hogy vitázni mertem veled.
Nagy médiavisszhangot kavart a Top Gear 13. évadjának első adásában tartott „leleplezés”, melyben a már-már misztikus-mítikus Stig levette bukósisakját. Volt meglepetés persze, hiszen mintegy fél percnyi áll után előkerült a hétszeres F1 világbajnok, Michael…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.22 22:47:19
Következő sztorink első fele játszódhatott volna akár 1979-ben, mondjuk egy kiskörúti cipőboltban is. Néhány apró, járulékos motívum azonban kiemeli az Alföldi papucs cserzőanyag-illatú, cúgos cipős boltieladó-nénis, unott világából, és a mába helyezi át. Egyik, hogy…..
A BMW E60 M5 kétségkívül egy ikonikus penge verda. Vegytiszta vérvonallal, erős motorral, játékos futóművel. Az M divízió még rossz autót nem csinált és egy-egy példány birtoklása bizony a tulajdonos társadalomban elfoglalt pozícióját is jelzi. Ám előfordulhatnak olyan…..
  Pár éve még a város egyik megmenőbb kereskedésének számított, ma már csak szervizként vegetál. A Chevrolet-Opel Horvath és pórul járt ügyfeleinek története.  Vélemények az azonos című írásunkról...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.16 07:36:35
@ommm:

Kedves Ommm. Ha nem lennék ilyen nyugodt ember, akkor megkérdezném, hogy te mostt jól vagy? El is olvastad amiket írtam, vagy csak nézted a szöveget...?

"Ez így mind igaz a ti szemszögetekből. Az autó luxus. Szerintetek. Az. Ők megengedhették maguknak, megérdemelték, kellett, nem ez a téma, ettől éhen nem halnak, de (talán nektek nem, de nekik igen) azért számít a két millió forint"

Ott, ahol hosszú évek alatt spórolnak össze 2 M Ft-ot autóra, ott igenis luxus az autó. Azt meg ki a faszom mondta, hogy nem vehetnek? Én csak azt nem értem, hogy minek? Minek egy ilyen családnak 2 millióért egy új Aveo? Minek? Szólj, ha már ilyeneket meg sem lehet kérdezni.


A többire továbbra is azt tudom mondani, hogy olvassátok is el a szövegeket, ne csak nézzétek. Valamint az idilli állapotok megálmodása helyett kicsit helyezzétek magatokat át a valóságba is, és úgy vitázzatok. Hol éltek ti? Magyarországon 2 millió forintot odaadni egy idegennek a kezébe csak úgy? Szép dolog a jóhiszeműség/jószándék, de mikor ez átcsap bődületes naivságba, amellett már nem lehet elmenni szó nélkül.

Nem kell közgáz professzornak és jogásznak sem lenni ahhoz, hogy valaki ne legyen buta. Ezekből az emberekből a józan paraszti ész és az egészséges gyanakvás is hiányzik, márpedig erre nem lehet azt mondani, hogy így normális, mert nem...


"mert önhibájukon kívül (mert ugye nem rójuk fel nekik - éppen jóhiszeműségük okán) kerültek egy ilyen helyzetbe? pedig valójában nem akartak mást, nem követeltek többet, csak annyit, hogy MŰKÖDJÖN A RENDSZER, tegye a dolgát mindenki, ez tényleg egy alap elvárás, amit bárki hihetne."

Lehet várni egy megveszekedett tolvajtól, hogy ha rábízod a pénzed ne lopja el, de attól még el fogja lopni... Realizmus, egészséges gyanakvás?


"Utólag könnyű okosnak lenni, a tényeken a fórumon való hmm....vita? fröcsögés? mit sem változtat: teljesen legaláisan, nagyon könnyen, bármikor előfordulhat ez, ebben az országban. És nincs jogszabály, ami ezen embereket védené az adott helyzetben, csak a jóindulatra számíthatnak, semmi másra.
Abból meg tudjuk, mennyi van errefelé..."

Akkor mi a jó istent veritek már tegnap óta a nyálatokat TóthZé-vel? Nem ezen van kiakadva mindenki, hogy ilyet meg lehet csinálni? De. Az csak egy mellékvonal, hogy néhányan az érzelmek mögé is néznek, amellett, hogy sajnálják az ilyen embereket. Mit nem lehet ezen felfogni?

Ami viszont titeket illet, kissé abszurdnak tartom, hogy egy vita-fórumon elvárjátok, hogy csak a ti szájízetek szerint lehessen megszólalni az ügyben. Ha nem tetszik az ellenvélemény (ami tulajdonképpen nem is ellen, csak kissé tovább gondolkodó), akkor minek lehet kommentelni?
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.16 08:18:43
@Patás:

Ezek az emberek nem néznek/hallgatnak híreket? Ha lassan már a Blikk-ből is az folyik, hogy gazdasági válság van, bajban vannak az autógyárak, akkor vajon miért gondolja egy ember is, hogy egy amúgy sem túl jó hírű kereskedéssel minden rendben? Égeti a pénz a zsebét? Naivság, naivság, naivság.

Lehet magyarázni, hogy a szürke az fehér, de attól még az szürke marad...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.16 12:18:45
@ommm:

"Na ez az. Miért kéne, hogy mindenkit álló helyzetből gyanúsnak és tolvajnak tartsunk? Alapból. Ide jutottunk? Ez a normális? Így kell viselkedni?"

Üdvözöllek 2009 Magyarországában (vagy inkább világában?)...

Nem szó szerint kell valakit tolvajnak tartani, de olyan embernek nem adjuk oda életünk megtakarítását, akit nem ismerünk rendesen és ráadásul (nem is túl jó hírű) autókereskedő (a szakma becsületes nehogy magukra vegyék!). Pont.

Haladni kell a világgal, legalább alap szinten. Legközelebb majd a házat/lakást nyúlják ki az ilyen szerencsétlenek alól, mert túlzottan megbíznak ismeretlenekben? Kívánom, hogy ne így történjen.

Hogy ez lenne a normális? Nem. De ez van, hiába ringatjuk magunkat különböző ideákban.

Hogy így kell-e viselkedni? Részben igen. Egészséges, mondom egészséges gyanakvásnak, fenntartásoknak mindenkiben kell lennie. Sajnos olyan világ ez, ahol bárki átbaszhat a palánkon. Nem tudok mást mondani, az ilyenekre fel kell készülni, és eszerint eljárni pl. autóvásárlásnál is.

Remélem veszteség nélkül jön ki ebből a helyzetből a család. Ha mégsem, én továbbra is tartom, hogy nem csak az a mocskos kereskedés a hibás.

Szép napot :-)
Belsőség Sör, virsli, tuning! 2009.06.10 11:37:00
Évente egyszer kitör az őrület Wörth-i tó partjára telepedett, békés községekben és kisvárosokban. Ebben az osztrák, közelebbről karintiai kisrégióban tartják ugyanis minden tavasszal a legnagyobb európai Volkswagen-találkozót, amelyen természetesen a konszern többi márkái…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.11 10:09:39
@István TLX:

"...szeretném mondani hogy tisztába legyen a dolgokkal hogy a világ legnagyobb autógyártója a General Motors.Ami valószinüleg hamarosan a Fiat tujaldonában lesz."

Hogy tisztában legyél a dolgokkal, a világ legnagyobb autógyártója (még) a Toyota. Azért "még", mert a VW nagyon odaért a nyakára ;-)

A GM már évek óta nem a legnagyobb, mostani helyzetében meg örül, hogy még harmadik. A Fiat meg az évszázad baklövését csinálja üzletileg-pénzügyileg, ha ezt a döglött tehenet felvásárolja.

Nekem a németesen egyszerű, nem mindenképpen a tömegből kitűnni akaró, ámde részletekbe menően precíz és időtállóbb formavilág tetszik. A gyakran futurisztikus francia és japán, ill. az olasz csődör típusú Alfa formák nekem kevésbé jönnek be. Most akkor hülye vagyok?
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.11 11:25:15
@Hrzrasn:

Ha jól emlékszem, még itt a TC-n is volt róla cikk, hogy ha csak csisszre is, de tavaly már több autót adott el a VAG, mint a GM. Az idei számokat meg szerintem meg sem kell várni... :-)


@F/:

Ott a pont!
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.11 17:41:59
@Hrzrasn:

Jaaa, hogy nem csak személyautókról van szó... :-)

Csak mert abban a 9 millióban benne van az Opel Corsától kezdve a kisteherautókon át a buszokig minden. Úgy azért más a leányzó fekvése...
Belsőség Szív és statisztika 2009.06.10 01:39:00
  Ebbõl a cikkbõl lényegében egyvalami derül ki. Autóért rajongani sokféle módon lehet, és voltaképpen majdnem mindenkinek igaza van. Autós cikket viszont csak egyféle embernek érdemes írni.  Vélemények az azonos című írásunkról...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.10 22:08:02
@qualitaet:

Én egy Lexus kontra BMW, vagy inkább egy Lexus kontra mindenki más témával próbálkoznék, az nagyon kapós mostanság :-)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.11 09:49:27
@vmaast:

Valóban, nincs benne. Viszont sietve hozzáteszem, ez egy sportkocsi, nem családi autó. Én vagyok csak elkényelmesedve.


@qualitaet: @megint:

Szóról szóra igaz :-)


@Ciri:

"A köcsög W12-es adócsaló,burzsuj tulaj meg mán hozzá van szokva a dupla könyöklőhöz, ezérr hiányzik neki . :)))))"

Igaz :-)


@uglykid:

"Könyöklő meg masszázsülés pont az olyan ingerszegény, családi német-japán autót hajtó puhabréé tulajoknak való, akik nem élvezik a vezetést hanem "letudják"!"

Vagy az olyanoknak, akik szeretnek teljes kényelemben autózni-utazni, nem szeretik a derékfájást, valamint fitten és jókedvűen megérkezni bárhova. Puhapöcsnek meg még nem tartom magam... :-)


"A lovon sincs könyöklő, ŐSEINK -igaz nem puhapöcsök voltak- mégis ideértek valahogy!"

Ültél már lovon, rendes nyeregben? Mert szerintem kissé zavaró lenne, ha mondjuk ügetés közben rendre oldalba vágna egy könyöktámasz, vagy nem tudnád húzni kényed-kedved szerint a kantárt, nem gondolod? Egyébként egy jó nyereg (pl. Continental) kényelmes könyöktámasz nélkül is :-)
Belsőség Heti merítés 2009.06.07 18:00:00
Élményautó Borzalmasan öncélú egy vas: nagyon látványos és stílusos, ezért cserében jó ha az ember hozzászokik, hogy szűk, olaszmajom pozícióban ül, 120 fölött a menetszél lobogtatja a fület, nincs csomagtér, nincs rugózási komfort. Ezek azonban szigorúan részei a Nagy…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.08 19:24:26
@SchEdem:

"Úgy néz ki, mindketten ugyanattól a fogyatékosságtól szenvedünk." > (legalább) mindhárman...

"Akkor mindegyik alkalommal sírva kéne fakadnom?" Nem. Inkább BÜNTESS! Hadszójjjon :-)
Ó, miért? Miért? Mikor a szerkesztőségben már így is BMW-buzinak vagyok kikiáltva? Mégis pont velem történik meg, hogy TéZé – micsoda merénylet – a könyöklőben turkált, míg álltunk a rakparti dugóban ma reggel. Egy 15 000 kilométert futott, sokmilliós autóban. Én…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.07 18:42:24
@Mioporfeszosz:

"Elég egyértelmű, hogy a mundér becsületét igyekszik védeni, viszont evvel csak méginkább megerőtsíti az elképzeléseimet, miféle emberek is dolgoznak az autógyárakban és tervezőirodákban, vezetőségekben :( Nem látnak a saját egójuktól az orruknál tovább, itt a példa kicsiben, a mi SB barátunk."

Nah, miféle emberek dolgoznak? (A stílusod egyébként "enyhén" beképzelt és mindettudóegyetemista-féle.)


"Eleve miféle duma ez, hogy én hude visszaveszek?"

Attól, hogy mindent fikázó stílusban osztod az észt, még nem feltétlenül van igazad. Azokkal szemben főleg nem, akik mondjuk egy BMW szintű gyártóban veszik ki részüket a tervezésből-fejlesztésből.


"Ha szerintem pesten csak íztelen fél nap alatt elsavanyodó süteményt kapni, kivéve amit a nagyi süt, és jön egy cukrász, akkor én leborulni vagyok köteles, mert ő tudja, hogy az ehetetlen sütit hogyan készítik, és az igenis jó?"

Ha itt az ízetlen-savanyodó süti mondjuk egy BMW, a nagyi sütije meg egy amerikai (fontos kitétel!) kézzel tákolt hátheccs, akkor egy kicsivel többet tud a szakmáról a BMW - tetszik vagy sem. Ha nem így látod, akkor rosszul értelmezed a valóságot és a realitást. (Amúgy mutass már egy olyan manufaktúrát, ahol az utolsó csavart is maguk tervezik és gyártják le, mert addig csak üres fikázás minden. Persze nem árt az sem, ha 100 autónál már többet adtak el életükben ezek a gyártók.)

"Még te is jobbakat írsz, mint ő, mert bár a példáid és érveid messze nem tökéletesek, de behozod a képbe azt az érvet legalább, nagyon nagy tömegben csak xart érdemes gyártani olcsón, ugyis megveszik, a kispórolás meg a beépített élettartam meg innentől adja magát."

Hol sántítanak a példáim és érveim, főnök? A másik, hogy nagy tömegben készülnek egyébként olyan semmitmondó tételek is, mint Porsche és Ferrari...


Megkérdezhetem, hogy az autógyártás területén mit tudtál letenni eddig az asztalra, ill. hogy mivel foglalkozol? Persze csak ha nem top secret. Mert, már megbocsáss, de ez a kocsmai szintű fikázás nem valami előre mutató.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.07 18:48:59
@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059

A tömeggyártás alapvető "szarságára" csak egy példát, ha szabad: a valaha legyártott Porschék kicsivel több, mint 70%-a (!!!) a mai napig üzemképes és vígan használják a büszke tulajdonosaik.

A maradék 30% nagy részét a totálkárra tört, ill. a szarrá tuningolt és ezért széteső darabok teszik ki, valamint természetesen vannak (kis százalékban) maguktól tönkremenő darabok is köztük. Ehhhh...
„Ide figyeljen, Viktor! Higgye el nekem, előbb-utóbb úgyis mindenki eljut a Mercedeshez.”Lippai János, az Autóreál GMK tulajdonosa 1989-benHuszonhárom éves voltam. Ralinavigátor. És esténként egy metálzöld Golf II GTI-ről álmodtam, Kamei spoilerszettesről, kemény…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.05 13:52:57
@McK:

A babakocsit össze lehet hajtogatni, a bringából meg ki lehet venni az első kereket. Mindegyik mellé bőségesen lehet pakolni akár egy mostani Passat csomagterében is. Mindent meg lehet oldani, csak akarni kell :-)

"Azért kell,mert kényelmesebb,praktikusabb,jobban variálható,és bizonyos kor után élvezni fogod,hogy nem a földre kell LEülni,és nem a földről kell FELállni."

Elhiszem, hogy kényelmesebb, jobban pakolható, csak a "kell"-t nem értem. Ugyanis nem kell, vagy kéne szerintem így megindulni két gyerek birtokában sem, mert ugyanezek megoldhatók egy jobb féle sima kombival is. Egyébként egy normál sedánban sem a föld felett 10 centivel ülsz azért. Én is 46 éves vagyok, de ilyen gondjaim még közelről sincsenek :-)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.05 18:09:30
@McK:

"Pont ezt nem kell az egyterűvel.
Berakod,bennt van,kiveszed,kinnt van.
A szerelgetéssel töltött időt meg eltöltöm annál jobb dologgal."

Ha mind a kettőt kell csinálni (babakocsi+bringa), akkor is 2, azaz kettő perc kőkemény munka az egész. Csak én nem értem, hogy ilyen dolgok miatt miért kell új autóért gürcölnie egy családnak...? :-)

Persze mindenki arra szórja a pénzét amire akarja, csak máskor már egy nyamvadt 30.000 forintos márkaszervizes olajcserén is kitör itt a [belsőség]en a III.világháború...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.05 21:28:52
@Hrzrasn:

Jogos mindkettő :-)
Belsőség Levegő a bögyömben 2009.06.03 10:45:00
  Vannak jó ötleteik is, de nálam a Levegõ Munkacsoport elvágta magát. Keressünk már egy normális környezetvédõ szervezetet!  Vélemények az azonos című írásunkról...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.03 13:43:49
@Rousboy:

Ott a pont!


@bio31:

Én napközben olyan 10-15 perc alatt át szoktam érni a Metrotól az Auchanig, ha a belvárosban megyek. Fehérvár nem nagyon szokott bedugulni, max 5 óra után. Szóval megerősíthetem, hogy tényleg jól lehet haladni.

Az elkerülő meg olyan, hogy ha 10 autóval találkozom rajta, ha éppen arra megyek, akkor már "dugót" kiáltok, annyira nem használják az emberek. Így érdemes volt megépíteni :-)
  Nem, ez nem Audi motoros, ezt a háromliterest, mely a világ egyik legnagyobb soros, négyhengerese, a Porsche készítette.  Vélemények az azonos című írásunkról...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.02 21:30:06
@Shadowbull:

Kétségtelen, de az a fa (?) váltógomb valami borzalom ott a középkonzol teteje felé :-)

(Gyönyörűűűű az az ordító V10 hang a videóban)
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.02 22:28:32
@Hrzrasn:

Nem tudom... nekem a "kulturált" V8 és W12 után is tetszik. A V8 sokkal inkább brummog, a W12 meg aljasan morajlik. Ízlések és pofonok :-)

@agentfox:

Nekem sem igazán jön be. És szó mi szó, emlékeim szerinte akkoriban valóban kilógott az "igazi" Porschék közül elég sok tekintetben, de főleg az általános megítélése volt a béka segge alatt (mármint a Porsche által képviselt szinthez képest). Azt meg nem hinném, hogy qualitaet irigy lenne, ennél azért kicsit jobb autója van... :-)
Belsőség Heti merítés 2009.06.01 13:15:00
Punto GéTé A szokásos búcsús meg diszkó tuningot felejtsük el, ez így szép, ahogy Guigiaro megrajzolta annak idején. Nem kell erre se szárny, se optikailag megvadító üvegszál frontszpojler tikráccsal, se repedt fazék kipufrendszer alá, amitől már 15 utcányi távból is…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.01 19:47:58
@Gyurma73:

Igen, gondolom.

Egyébként elsősorban a korábbi évekre gondoltam a megjegyzésemben. Amúgy arról a Fiatról beszélünk, amelyiknek a nem is oly' távoli múltban majdnem sikerült csődbe mennie, és az idei első negyedévben 411 (!) millió eurós veszteséget sikerült termelnie... Briliáns gazdasági teljesítmény.

Ugyancsak érdekes, hogy a nevükben ugyanolyan Bosch termékek más márkáknál nem okoznak ennyi galibát.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.01 20:29:34
@Gyurma73:

"viszont most veszi meg 2 milliárd dollárért a Chryslert."

Mindenki maga dönti el, hogy a saját (vagy a bank...) pénzén milyen feneketlen kútba fektet be :-)

A másik gondolattal kapcsolatban nincsenek statisztikáim, viszont azt látom, hogy állandóan az olasz autósok szája sír a rettenetes Bosch elektronika miatt (továbbra is hangsúlyozom: főleg a régebbi modellek esetén). A megoldás pedig egyszerű lenne: vagy a Bosch jobb minőségű alkatrészeit kéne/kellett volna megvennie a Fiatnak, vagy az egekig magasztalt Magneti Marelliét (ha rosszul írtam, elnézést). Máris meg lenne oldva a tulajok problémája.

Őszintén megvallom, nem igazán beszélem anyanyelvi szinten a németet :-) Viszont az általad belinkelt statisztikából számomra így sem derül ki, hogy a meghibásodások mekkora része köszönhető az elektronikának, azon belül is a Boschnak.

Amúgy a pozitív elmozdulás mindenképpen megfigyelhető az olasz autókkal kapcsolatban, mármint megbízhatóság kérdésében. Valószínűleg ebben szerepet játszik a szigorúbb beszállítói követelmények előírása (és így az erre szánt költség növelése) is.

Szép estét!
Belsőség Audi? Ford? Opel? 2009.05.28 10:18:00
Elhihetik, nem volt egyszerű dolga Zolinak. De - szerencsére - nem vagyunk egyformák, így ha más véleményen vannak, netán mást tapasztaltak, ide vele, eljött a vita ideje...
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.29 17:53:59
@Krisi:

"Értem én, hogy személyes sértésnek veszed egy gyártó részéről, hogy szar kitámasztós a motorháztető"

Távolról sem veszem annak, nem is én vagyok a célközönsége ennek az autónak (a cégem már igen, de mi a Passatra szavaztunk). Csakhogy bődületes igénytelenségnek tartom az ilyeneket :-) Én elhiszem, hogy más leszarik ilyen dolgokat, de az engem meg nem érdekel.


"Amúgy biztos vagyok benne, hogy egy ilyen értékű Audinál is lehetne találni filérbaszó megoldásokat"

Mint minden márkánál, vannak érdekes dolgok bizonyára audikban is. De ekkora fokú igénytelenség, aljas fillérbaszás nem.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.30 15:35:34
Kedves Kovbandi!

Az egész mondanivalód sajnos már ott megbukik, hogy én sosem mondtam azt, hogy a Ford egy szar, az Audi meg az egyedüli isten. Olyat mondtam, hogy nekem ezért és ezért nem kéne. Kurva nagy különbség... Viszont ha nem csak néznéd a szöveget, hanem olvasnád is, példának okáért a "2009.05.29. 16:11:28"-as hozzászólásomat, akkor elgondolkozhatnál rajta, hogy min is vered a nyálad.

A fenti érveid nem voltak észérvek, csupán zagyva fröcsögések többek közt arról, hogy minden autó egyforma, valamint minden "tucatautó", amin nem látni 1 kilométerről a krómfelnit és a hatalmas hátsó szárnyat, az úgy ahogy van szar.

"Aki odáig eljutott, hogy r8-ban növeszti, ahogy irtad, az elszokott már attól, hogy másnak is igaza lehet. Azok az emberek körül vannak véve bologatójancsikkal."

Már megbocsáss, de ez egy tipikusan nagyon hülye (ennél finomabbat nem találok rá) tévképzet... Amúgy engem te ne minősítgess bólogatójancsis környezettel, ha megkérhetlek, mivel fogalmad sincs róla, ki vagyok mi vagyok milyen vagyok.

"Ezért nem tudsz racionálisan gondolkozni." - nofene, nem is tudtam magamról...

"Ha annyira nyitott vagy, akkor miért nem pl egy gtr-t vettél? Mert az ötlet meg sem fordult a fejedben, mert mindig is Audit vezettél."

1. Nekem nem kell Nissan GTR. Akinek tetszik, vegye. Egyébként még nem tartunk ott, hogy te mondod meg, milyen autót veszek.
2. Nem vezettem mindig Audit. Zsigulival kezdtem, volt sokféle autóm, és kb. 5 éve engedtem meg először magamnak egy zsír új autót. Csak úgy mondom...
3. Egyébként ha már nyitottság, akkor itt te vagy az egyetlen, aki semmilyen szinten nem nyitott más véleményére.


A többi hülyeségre (ismét elnézést) az első bekezdés áll. Jónapot!
Belsőség Heti merítés 2009.05.24 19:24:00
Két és fél év után gondoltam egyet, hogy én veszek egy 1983-as Maseratit Én elvből nem lakatoltatok saját költségen, csak ha azt már fedezi egy betétlap. A parkolóban sumákul nekem okozott sérülésekkel sem rohanok szervizbe(csak átkozódom és pityergek felváltva), elviszi a…..
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.25 15:45:07
@Érdekes:

Valami gond van?
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.25 20:30:29
@Nancsi:

Az van, hogy ezért a beböfögésért kár volt beírnod.

"Nekem is jobban kéne egy egyben lévő 3000GT, mert a corvette egy drabális, baltával faragott vastömb"

Jah, csak éppen körbeautózza. (Tudom, ki nem szarja le ezt sportkocsiknál...)
"Finom autó" - kezdődik... Ültél már ilyenben? Mikor új volt, akkor sem volt túl jó minőségű, nemhogy ennyi idősen.

Mindegy, hagyjuk, kár volt belemenni.
www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.25 20:31:31
@Nancsi:

Az van, hogy ezért a beböfögésért kár volt beírnod.

"Nekem is jobban kéne egy egyben lévő 3000GT, mert a corvette egy drabális, baltával faragott vastömb"

Jah, csak éppen körbeautózza. (Tudom, ki nem szarja le ezt sportkocsiknál...)
"Finom autó" - kezdődik... Ültél már ilyenben? Mikor új volt, akkor sem volt túl jó minőségű, nemhogy ennyi idősen.

Mindegy, hagyjuk, kár volt belemenni.