Adatok
mopanko
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
mopanko
2011.04.03 10:16:50
én is csak gratulálni tudok hozzá. Bár én minden szempontot figyelemebe véve, alapos megrágás után döntöttem V70 mellett, nem bántam meg. Tény h sok más autót tudnék venni amit nagyon tudnék szeretni ezért meg azért, de mindenek van vmi rákfenéje..ennek kevesebb talán.
Ide parkolta le a motort. Nem hitte volna, hogy a zárt ajtó mögül elviszik „Imádkozom ezért a gyerekért, de engedje meg, hogy őszinte legyek” – hadonászott a rácsok mögül a szomszéd. „Nyolcvanéves vagyok, az igaz, de szabadszájú – sajnálom ezt a…..
Először a Mandinernek adott bloginterjút Ausztrál Tom, a mulatságos videói miatt itthon egyre népszerűbb, magyarul önszorgalomból tanuló ausztrál egyetemista, aki talán a legtávolabbi Magyarország-rajongók egyike a Földön. A Romhányit kedvelő Tom szerint uberlogikus a…..
mopanko
2010.01.15 13:12:17
Autódoktorunk küldte be az alábbi képeket erről a Mercedes E-osztályról. Elsőre feltűnt a már jók ismert, fekete maszkolószalag- és borítás. Egy nem-is-annyira-új Mercedesen? Puhatolózott, kérdezett, de nem sikerült megtudnia sokat. A benzines E-osztályt a ThyssenKrupp…..
mopanko
2009.10.23 12:07:58
@Heckantrieb:
meg fogsz lepődni de a tisztán elektromos szervo (epas) teljes elektronikája és szoftvere illetve a szervomotor mechanikai fejlesztése Pesten folyik:) Tudom mert én fejlesztettem 1,5 évig:D uh mercit, bmw-t többet nem veszek:))
meg fogsz lepődni de a tisztán elektromos szervo (epas) teljes elektronikája és szoftvere illetve a szervomotor mechanikai fejlesztése Pesten folyik:) Tudom mert én fejlesztettem 1,5 évig:D uh mercit, bmw-t többet nem veszek:))
A meleg, a felhőtlen égbolt és a szélcsend együtt veszélyes. Három héttel ezelőtt szokatlan intézkedés lassította gyakorlatilag a teljes magyar vasúti hálózatot. Szamos Alfonz pályavasúti főigazgató azt rendelte el, hogy déltől maximum 80 km/h-val haladhatnak a vonatok, mert a…..
A múlkori posztban egyik ismerősöm mesélte el, mennyit is lehet keresni Írországban. Akkor balapety hozzászólásában írta, hogy ő is ott dolgozik. Megkerestem, megkérdeztem van-e őr ismerőse ott kint, és feltettem pár kérdést. Íme, ennyit keresnek a biztonsági őrök…..
Amikor gyerekkoromban egy-egy kiadósabb grundfoci után kölyökkutyákat megszégyenítő módon lefetyeltem a vizet az otthoni csapról, még nem sejtettem, hogy a a H₂O-t meg a hozzá tartozó elemeket műanyag palackba is lehet zárni. És láss csodát: valamikor a kilencvenes évek…..
mopanko
2009.07.15 22:28:37
Tégla van a szabadalmi hivatalban: kiszivárogtak a Yamaha legújabb tervrajzai. Volt már ilyen, lesz is – ezúttal azonban nem egy régóta sejtett modellfrissítésről szerezhettünk bizonyosságot. A különlegesség a frissen megismert motorblokk működési elvében van. A Yamaha…..
Ez a poszt nem született volna meg, ha a kétezres évek elején nem a Lágymányosi híd budai hídfőjénél működött volna Budapest, s egyben az egész tejútrendszer legkúlabb szórakozóhelye. De ott működött. Az első West Balkánba kivilágítatlan, a somogybabodi offroad…..
A motoros bukások rendszerint tavasszal és ősszel tetőznek. Télen ugye kevesen motoroznak, azok is inkább profik, de ők nem képviselnek nagy tömeget sem az utcán, sem a kórházban. A Harmati Yamahánál erre azt mondták, hogy nagyjából a vevőik 85 százaléka hobbista, s csupán a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz