Adatok
gombocka
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mostanában KRESZ témában amúgy is örömmel látom aktivitásotokat, na nem arra gondolok, hogy cseréljük le a jogi szaknyelvet a kocsmai zsargonra, de sok tekintetben példamutató ahogy foglalkoztok a témával. Ennek a levélnek az apropója, hogy ma felborult egy kisbusz az M7-esen.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
azt hiszem, elsösorban szégyenletes dolog, hogy a blog adminisztrátora engedélyezi a nemzetellenes szövegeket. A második említendö dolog, hogy senki nem kérdezi az érintettek véleményét, vagyis a blog igenis egyoldalú.
Ezeket félretéve:
1. Egy Kolozsváron letelepedett, de Linzben dolgozo román állampolgár vagyok.
2. M3as es M1es ismerös számomra, tranzit utazó vagyok, szolgálati kisautóval. Tehát vendégmunkás!
Majdnem minden hétvégén hazautazok, és jómagam is sok bolondot látok. Általában nem érdekel, hova való az autó, amivel veszélyesen elöznek. Néhány apróságra azért felfigyeltem itt Ausztriában is. A mentalitás sokat számít, de az nem minden, és nem általánosítható. Mindig az dobja az elsö követ, aki a szabályt megszegi. A nemzeti büszkeség nem "mellveregetös magyarságot" (á la robincook) jelent. Ne feledjük, hogy hülyébb vezetést mint Pesten ritkán látsz (Eddig csak Kievben láttam bolondabb soföröket mint Pesten, és Prágában is szebben vezetnek mint a Pestiek).
Mégis jogos a felháborodás a balesetek miatt, jogos a törekvés a tranzit forgalom szabályozására (Ausztria is ugyanezzel a problémával küszködik), csak a nemzeti gyülöletet ki kell hagyni belöle. Elöfordult nálam is a fáradtság és a cél elött 60km-re aludnom kellett az autóban, egyszerüen nem kockáztatok, akármennyire is siettem volna. A franciák meg németek mértani idomokat építenek az autópálya mellé, hogy a monoton vezetést megelözzék. Ötletek vannak még, a lényeg, hogy a 21dik század nem a forradalmároké, hanem azoké, akik komunikálni tudnak.
Ezek után mindenkinek eseménymentes utat kívánok.