Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Ambi

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Imádott szemellenzőink 2008.09.10 03:21:00
  Elhiszem én, hogy a kedves autóvásárló feje zúg a sok információtól. Pláne hogy azok gyakran ellent is mondanak egymásnak. Ha fáradságos is, de azért létezik jó módszer a tájékozódásra. Csak a sztereotípiákat felejtsék el, azokra hallgatni felér a legsötétebb…..
Ambi 2008.09.10 10:28:03
Sziasztok!
Komoly vita kerekedett! :)
Néhányan olyan vehemensen irogatnak, mintha itt és ost el tudnák érni a dolgok változását!
Én csak 1 aprócska (a fentiekhez képest mindenképpen lényegtelen) észrevételt tennék. A bogár a háború előtt nem volt megbízható, és az angolok tették rendbe.
Ez így valójában sajnos nem teljesen igaz. Tény hogy az angolok fennhatósága alá került a wolfsburgi gyár (hála az égnek, hogy nem értek oda elöbb az oroszok!), de kezdetben ők a willys jeep motorokat újíották fel a gyárban. Késöbb (az eredeti terveke alapján!) a megszálló csapatoknak gyártották őket. A 40-es évek végén került a gyárhoz Nordhoff (az Opeltől) aki végül mérnöki csapatával a korábbi hibákat kijavította és tette a bogarat megbízhatóvá.
A cikk szerintem is érdekes, és elgondolkodtató. Látható bizonyos emberekben milyen mértékben hagy nyomot a cégek marketingje! Be kell látni, hogy ma fogyasztói társadalomban élünk! Nem célja senkinek, hogy 20-30évig használjunk egy kocsit! A gyáraknak termelniük kell, és a termelésnek növekednie kell! Erre a legjobb példa németország. Bármilyen kereskedés mellett elhaladva láthatjuk 2-4 éves (legtöbször gyönyörű állapotú) kocsik sokaságát, amit az új modell miatt adtak be. Azoknak akik ilyen szépen kiállnak a márkájuk igazáért üzenem, hogy óvatosan! Ilyen elhivatottság mellett könnyen lehet nagyot csalódni! Az pedig kellemetlen! Tudom mert jártam már így! Jelenleg egy VW T4 multivanom van amit imádok! 2002-es évjárat ez a konstrukció addigra kiforrot. Amennyire lehet vigyázok rá! Addig is Forevör VW!!!
Mostanában KRESZ témában amúgy is örömmel látom aktivitásotokat, na nem arra gondolok, hogy cseréljük le a jogi szaknyelvet a kocsmai zsargonra, de sok tekintetben példamutató ahogy foglalkoztok a témával. Ennek a levélnek az apropója, hogy ma felborult egy kisbusz az M7-esen.…..
Ambi 2008.09.05 11:37:48
Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy végre látom ezt a témát! Rengeteget járok az országban és kriminálisnak tartom a problémát! A 4-en rendszeres, hogy a patkára szorítják az embert az előzést befejezni nem tudó általában román, de nem ritkán bulgár autósok. Tényleg nem múlik el hét az ő általuk okozott balesetek miatt! Szerintem a megoldás a fokozottabb rendőri jelenlét lehetne első körben! Hasonlóan a németekhez /osztrákokhoz akár civil kocsikkal is! Sajnos személyes példám van, hogy a rendőröket nem nagyon izgatja a probléma. Kb 1 éve az M1 autópályán mentem Győr felől Pestnek mikor egy román kisbuszt utol értem. Ez egy osztrákoknál kiszuperált golfot vitt! Ami a meglepő volt, hogy tréler jobb hátsó kerekén nem volt gumi! Ennek következtében a tréler 50-100cm között hintázott a jobb oldali sávban. A gumi nélküli felni néha oda ért az aszfalthoz, és komoly szikrákat szórt. Nem voltam rest kicsit lemaradva követtem kilómétereket a kocsit. Se benzinkútnál sem pihenőnél nem állt félre. Gondolom nem volt tartalék kereke. A 20. kilóméter után tárcsáztam a rendőrséget. A kérdésük az volt merről merre megy és hányas kilóméter körül jár. Minden adatot megadtam, majd letettük! Nagyjából a 80as kilóméter körül jártuk, 80-90 km/h tempóval! Nekem Zsámbéknál (30km Pesttől) le kellett hajtanom! Addig semmi nem történt! Véleményem szerint nem mozgósították magukat. Komoly baleset lehetett volna belőle, remélem nem okoztak kárt, vagy sérülést!
Tehát szerintem első körön a fokozott rendőri jelenlét lehet a megoldás.
Saját és családunk érdekében!