Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Baby Baba

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfélnek a T-Mobile azt mondta, hálózaton belül ingyenes az átirányítás. Csak egy 60 ezres számlával később derült ki, hogy mégse. Az eredeti tájékoztatást viszont nem találják, hiába rögzítenek elvileg mindent központilag: T-mobile-os történetem következik.…..
Baby Baba 2012.05.16 21:52:11
@multi84: nem így működik. Mivel a rendszer nem a nevedet érzekeli... (pl.)
Baby Baba 2012.05.16 22:12:35
@multi84: ahogy írtad, megkérdezik vagy beíratják. Ha kérdezik, már nem tárolja a rendszer... ennyi. És nem azt írta, nem is arra gondoltam, hogy másodpercre pontosan tudja az illető a hívás időpontját, csak annyit, ha kérek/elvárok valamit, akkor segítek is a saját érdekemben. Pl: azt tudhatja, hogy milyen számról indította a hívást, már ez nagy segítség, hidd el.

Ha meghallgatták, és hibáztak, elismerik, az egyik ismerősöm így kapott jóváírást (alapesetben helyes volt a számlázás, de telefonon tévesen tájékoztatták) a T-től.
Baby Baba 2012.05.16 22:29:36
@multi84: ez tény... :) csak sajnos nem mi határozzuk meg, hogy 1-1 ügyfélszolgálaton mi hogyan is működik :(
A lényeg így is úgy is az, hogy a posztoló nem reklamál jogosan :)
Viktor elkövette azt a hibát, hogy igényelte az akciósan az új számlához járó, ingyenes biztosítást, amit aztán duplán fizettetek ki vele. A történet folytatásában a bank elismeri hogy hibázott, de csak félig, majd újra megszivatja Viktort. Fenti történetem azzal…..