Regisztráció Blogot indítok
Adatok
asifan

0 bejegyzést írt és 52 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Legalábbis ezt állítja a videó magáról és - bár tény, hogy messze nem az összes - igaza is van. Én pislogás nélkül néztem végig a válogatást, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy állnak még páran a hátam mögött, Papp Tibi pedig csak annyit mond: Kíváncsi vagyok, hogy…..
Már egy ideje köztudott, hogy Seb Loeb a 9. világbajnoki cím után nem akar egy teljes szezont menni. Montén ott lesz, és majd meglátja. Mondjuk egy kiegyenlített bajnokságban kis szerencsével akár csak az aszfaltos futamokkal is okozhat meglepetést, de ez már nagyon Men in Black-be…..
Úgy tűnik, mégsem kell az MNASZ hozzájárulása egy autóversenyhez, sőt kifejezett tiltás ellenére is lehet rendezni . Ez egy jó példa arra, hogy mit sem ér a jogi szabályozás végrehajtás nélkül.  A futamon történt egy érdekes eset, amit Lepold Sportvideó osztott meg: A…..
...volt olyan eset is, amikor az adós emailben közölte velük, hogy épp most ég az autó. Csupán egyetlen baj van: mindez nem ésszerű dolog. Sőt, kifejezett ostobaság. Minden kár, amit az autóban okoz az ügyfél, az ő adósságát növeli, azaz, ha az autó megsemmisül, az…..
Hű, most látom csak, hogy lassan több, mint egy éve nem írtam semmit saját, metálszürke S70-esemről. Pedig meg voltam róla győződve, hogy nem így van, de valószínűleg csak a temérdek mivanavolvóval? – jellegű olvasói kérdés visszhangja rezonált a fejemben. Nagyjából…..
...itt, hirdesd meg máshol! A csodás helyen ripsz-ropsz fiatalodik egy kicsit, nyilván óracsoportot kellett cserélni időközben. Az új tulajdonos mindenképpen jelentkezzen, kíváncsiak vagyunk a magyarázatra.   ..
TComment Így vesz autót a nepper 2012.01.24 06:33:35
Elméletben mindenki tud autót venni, de gyakorlatban pár apróság miatt képesek otthagyni egy ilyen remek vételt. Szerencsére nekem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
asifan 2012.01.24 12:43:01
@becsületesnepper:

Tiszteletem! Én is autókereskedő vagyok, és nagyon elcsodálkoztam a cikken. Olyan szempontból, hogy mi saját részre úgy veszünk autót, hogy az üzletre vásároltakat hosszasan próbálgatjuk, aztán ráfogjuk, hogy "ez kell".
Azaz: saját részre is csak olyat veszünk, amiben van üzlet, mert ha kiderül, hogy mégsem annyira bejövős, akkor eladom haszonnal és csókolom.
asifan 2012.01.24 13:43:45
@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
Szerintem egy abszolút baromság! Semmiféle realitás nincs benne. :)
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
asifan 2012.01.12 13:56:32
@Trendi Dodó: Hol 300e ennek a felújítása?
Veszel a bontóban 4db működő bemért porlasztót összesen 100e Ft-ért garanciával!
A nagynyomású szivattyút 50-ért újítják fel, annyiért adják a bontottat is. Erre még jön 50e munkadíj, és elég messze vagyunk a 300-tól.
asifan 2012.01.12 14:06:08
@BOSCHtechnikus:
Akkor rosszul informáltak. De bontottat lehet kapni ennyiért.
www.expressz.hu/auto/alkatresz/szemelyauto/uzemanyag/hirdetes-25933489/

Továbbra is kíváncsi lennék a 300 ezres DCI Clio javítás részleteire.
asifan 2012.01.12 14:10:50
@gyvy:

Te új porlasztókat vennél darabját 100 ezerért egy 8 éves 1m Ft-os autóba? Már bocsánat...

Van egy szép történetem:
Vettünk egy 80e Km-t futott 2.8-as Ducatot, amiben 1 porlasztó rossz volt. Kicseréltük azt az egyet egy olyanra, ami egy sokszáz e km-t futott Ivecoból származott. Azóta van az autóban 300e és kutya baja. Mennyivel jártam volna jobban az újjal? Szerintem itt messze nem km függőek a dolgok, ha 90 ezernél is képes behalni, a másikban meg 300-nál sem.
Bár Budapestet alapvetően retkes városnak tartom, mely retek képződésében egyszerre ludas a gátlástalanul szemetelő embertömeg, a pénzhiányos takarítóvállalat, a légköri viszonyok (nálunk eleve porosabb a levegő, mint például Hollandiában), illetve az általános…..
A Tehénnel nincs semmi. Na jó, a rohadt Toyotája csak elromlott egyszer: tolatáskor hátrafelé néztem, ne akadjak össze valakivel, közben az autó orra beleakadt egy betonoszlopba.Hogy valami tudományos publikációt mégis fel tudjak mutatni az autómmal kapcsolatban, elkezdtem keményen…..
  Két Fiesta, szinte azonosak, mégis, közük nincs egymáshoz. Mi pedig csak rossz tanácsokat tudunk adni, ez egyértelmű. Vélemények azonos című írásunkról...
asifan 2009.12.30 18:24:32
@Krisi: "egy 4.2 V8 mögé teljesen más érzéssel ülsz bele a bőrülésbe mint egy Stiftbe" Pont ez jutott eszembe, hogy amikor egy a8 meg bmw stb ott tart, hogy 10 év, 1,5 millió ft, olyan szinten megcsunyul a bőrülés benne, hogy ránézni sem bírok én legalábbis. Persze újra lehet bőrözni nemtom hány 100e ft-ért megint.
asifan 2010.01.13 19:04:43
@csak sporolosan: Ki vagy te hogy ugass nekem? Pont arról beszéltem, hogy kurvára nem kéne egy 4.2-es fos. Ha egy kicsit értelmesebb lennél, akkor felfognád abból amit írok. Én is a kisautók mellett vagyok!
Olvass mielőtt fölöslegesen ugatsz!
A Peugeot régóta dolgozik a hibridtechnika fejlesztésén, tartottak erről itthon egy sajtótájékoztatót, ahová egy 308 HybrideHDi tanulmányautót is elhoztak. Íme minden, amit érdemes róla tudni. Azonban aki a normál dízelnél is takarékosabb dízel hibridre vár, az nem árt, ha…..